خرید انواع دوربین مدار بسته خورشیدی

خرید دوربین مدار بسته خورشیدی یک از واجبات برقراری امنیت در باغ ها و مکان های سر باز است. بیشتر باغ داران در چهار فصل سال استرس چگونگی محافظت از باغ و مزارع خود را دارند. و برای کنترل و مدیریت این مکان ها قادر به نصب دوربین های مداربست و دزدگیر های سیم کارتی نیز نمی باشند از این رو شرکت های سازنده دوربین مداربسته خیال این قشر را نیز از بابت امنیت راحت کرده است. دوربین های مداربسته پنل دار خورشیدی از دسته دوربین های بیسیم وای فای دار هستند که برای ضبط فیلم بدون نیاز به برق هستند. در ادامه همراه باشید تا با این دسته از دوربین های شارژی بیشتر آشنا شویم:

خرید دوربین مدار بسته خورشیدی

دوربین مداربسته وای فای دار فضای باز خورشیدی

دوربین مداربسته خورشیدی از دسته دوربین های محبوب و پر فروش در بازار دوربین های مداربسته است. شاید برایتان سوال باشد که این دوربین چه شکلی است. آیا دوربین به شکل خورشید است یا بوسیله خورشید کار می کند؟ کدامین سوال می تواند درست تر باشد. دوربین مداربسته خورشیدی دارای پنلی مشکی رنگ است که این پنل توسط نور خورشید شارژ شده و در مواقع ضبط فیلم از آن استفاده می کند. این دوربین مداربسته نیازی به برق مستقیم شهری ندارد. از این رو یک گزینه مناسب برای مناطقی است که به دور از دسترس برق است یا به هر دلیلی امکان سیم کشی و دسترسی به اینترنت وجود ندارد.

باتری قدرتمند قسمت مهم این دوربین خورشیدی را تشکیل می دهد که دارای قابلیت شارژ و نگهداری شارژ به مدت زمان بلند مدت می باشد. باتوجه به این ویژگی های منحصر به فرد با انتخاب این محصول دیگر نگران سیم کشی و برق محیط نخواهید شد. همچنین برای مناطق دور از ناحیه شهر اعم از خانه باغ، مزارع، گلخانه، دشت، کوه و غیره گزینه ای کاربردی خواهد بود. دوربین مداربسته پنل دار ضد آب قابلیت نصب و اجرای فوری و ساده ای است و می‌توانید از آن برای نصب در داخل یا خارج از خانه استفاده کنید.

این دوربین قابلیت اتصال به اینترنت وای فای مجاور خود دارد و می تواند به اپلیکیشن هوشمند مخصوص از راه دور به خوبی متصل شود. به عبارتی ساده تر کاربران مجاز می توانند در هر کجای جهان که باشند به ویدیو و تصاویر آنلاین محیط مورد نظر خود از طریق گوشی های هوشمند یا کامپیوتر شخصی خود دسترسی داشته باشند. با این وجود می توانید در زمان واقعی خود از تمامی وقایع و رویداد های محیط خود باخبر شوید. از طرف دیگر در مواقعی هم که فرصت نداشته اید به تماشای فیلم های زنده بپردازید، می توانید بعد ها این فایل های باکیفیت را بازیابی کنید. زیرا این دوربین مداربسته از کارت حافظه میکرو sd پشیبانی می کند.

خرید دوربین مدار بسته خورشیدی

عملکرد دوربین مداربسته پنل دار خورشیدی

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، دوربین مداربسته خورشیدی دارای پنلی مشکی رنگ است که معمولا در بالای کیس آن تعبیه شده است. حال می خواهیم بدانیم که کار این پنل خورشیدی چیست؟ در واقع به طور خلاصه می توان گفت که وظیفه اصلی این پنل دریافت برق دوربین مداربسته است، اما چگونه؟ دوربین مداربسته رم خور فضای باز خورشیدی انرژی برق مورد نیاز خود را توسط این پنل خورشیدی، از انرژی خورشید تامین کرده و در باتری داخلی خود ذخیره می کند.

گاهی این سوال برای بسیاری از کاربران پیش می آید که در مواقعی که هوا آفتابی نیست، دوربین مداربسته پنل دار، برق مورد نیاز خود را از کجا تامین خواهد کرد؟ باید بگوییم همان انرژی خورشیدی ذخیره شده در باطریست که اینجا به درد می خورد. و این قابلیت به کاربر این مکان را می دهد که در محیط هایی که برق وجود ندارد و یا امکان کابل کشی برق دشوار است بدون نیاز به برق و هیچ گونه سیم کشی، دوربین مداربسته اوت دور وایرلس را راه اندازی کرد.

خرید دوربین مدار بسته خورشیدی

ویژگی های دوربین مداربسته سولار

  • انتقال تصویر P2P با استفاده از wifi محیط
  • دارای سلول خورشیدی
  • دارای قابلیت تشخیص حرکت
  • دارای قابلیت مکالمه دو طرفه
  • تحت شبکه
  • دارای باطری لیتیوم ۷۶۵۰ میلی آمپر ساعت
  • نصب آسان و سریع بدون نیاز به سیم کشی
  • دارای کیفیت ۲ مگاپیکسل
  • دارای قابلیت دید در شب تا مسافت های طولانی
  • دارای رزولوشن تصویر ۱۹۲۰*۱۰۸۰ پیکسل
  • دارای حالت بیدار باش- حداکثر ۳۰ روز (وضعیت خواب)
  • بدون نیاز به دستگاه nvr
  • قابل استفاده برای محیط های داخلی و بیرونی
  •  پشتیبانی از ذخیره سازی کارت حافظه محلی تا کارت SD micro SD
  • شارژ و تامین برق از طریق نور آفتاب

خرید دوربین مدار بسته خورشیدی

خرید دوربین مدار بسته خورشیدی

اگر می خواهید دوربین مداربسته خورشیدی باکیفیت را تهیه کنید، به فروشگاه دوربین مداربسته منصوری مراجعه کنید این دوربین مداربسته دارای انواع متفاوتی است که از لحاظ گنجایش رم، باتری، نحوه نصب و انتقال تصویر و همچنین بدنه دوربین با هم تفاوت دارند. لذا شما می توانید برای دریافت مشاوره ای خوب جهت خرید دوربین متصل به اینترنت خورشیدی با ما تماس بگیرید. تا بهترین ها را خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما