قیمت دوربین مداربسته دید در شب رنگی بولت

قیمت دوربین مداربسته دید در شب رنگی بولت را می خواهید بدانید؟ آیا قصد دارید دوربین مداربسته ای استارلایت را برای نظارت بر ملک و مال خود تهیه کنید. ما هم موافق این تصمیم شما هستیم چراکه دوربین های مداربسته رنگی تمامی تصاویر مکان مد نظر را همانند روز روشن بدون افت کیفیت و با وضوح بالا ضبط خواهند کرد. با این حال شما در تاریکی شب نیز مجرمان را به راحتی شناسایی خواهید کرد. با ما همراه باشید تا با این دوربین ها بیشتر آشنا شوید:

قیمت دوربین مداربسته دید در شب رنگی

در سال‌های اخیر، یکی از پیشرفت‌های بزرگ در نظارت خانگی، در دسترس بودن دوربین‌هایی است که می‌توانند در شب به صورت تمام رنگی فیلم‌برداری کنند. در ادامه می خواهیم به معرفی این دوربین ها و همچنین دوربین های مداربسته Darkfighter و مقایسه آنها بپردازیم:

Starlight vs Darkfighter

Darkfighter مختص دوربین های هایک ویژن است و این دوربین ها قادر به ارائه تصاویر تمام رنگی تا 0.002 لوکس و سیاه و سفید تا 0.0002 هستند. Starlight اصطلاحی است که توسط بسیاری از برندهای دیگر برای نشان دادن دید در شب رنگی استفاده شده است، در این موارد، آنها تقریبا همیشه از طیف سنسورهای Sony Starvis استفاده می کنند. کیفیت این سنسورها متفاوت است، بنابراین دوربین‌های نور ستاره می‌توانند با بودجه‌های مختلف سازگار باشند.

دید در شب رنگی

اهمیت داشتن یک دوربین امنیتی که بتواند در طول شب مراقب ملک شما باشد را نمی توان نادیده گرفت و ما به تازگی با Color Night Vision یک بعد کاملاً جدید به نظارت امنیتی در شب اضافه کرده ایم. با تصاویر تمام رنگی در شرایط کم نور، دید در شب خود را یک قدم جلوتر ببرید.

جزئیات بیشتر

رنگ جزئیات بصری بیشتری را ارائه می دهد که ممکن است به شناسایی افراد یا اشیاء کمک کند.

نماد کنتراست

طیف گسترده ای از رنگ ها کنتراست بیشتری را برای تشخیص و تشخیص آسان تر می کنند.

تفاوت را ببینید، جزئیات را ببینید

دوربین‌های امنیتی رنگی از چراغ‌های LED مادون قرمز در اطراف لنز استفاده می‌کنند تا نور مادون قرمز نامرئی را به صحنه جلوی دوربین بتابانند. سنسور دوربین این نور مادون قرمز را که روی مناظر منعکس شده است می بیند که به آن اجازه می دهد حتی در تاریکی مطلق تصویری قابل مشاهده برای ما بسازد. با اکثر دوربین های امنیتی مادون قرمز، زمانی که شرایط نور در شب کاهش می یابد، یک تغییر خودکار از فیلم تمام رنگی به سیاه و سفید تغییر می کند. این به این دلیل است که نور مادون قرمز در بخش رنگی طیف الکترومغناطیسی قرار نمی گیرد.

با این حال، دوربین‌های امنیتی با دید در شب رنگی دارای حسگرهای تصویر قدرتمندی هستند که به نور حساس‌تر هستند. این به سنسور اجازه می‌دهد تا نور مرئی بیشتری را جذب کند، که به دوربین‌ها اجازه می‌دهد در شرایط کم نور به ارائه رنگ ادامه دهند.

قیمت دوربین مداربسته دید در شب رنگی

دوربین های امنیتی دید در شب رنگی چگونه کار می کنند؟

دوربین های امنیتی دید در شب رنگی، به لطف سنسورهای تصویر قدرتمند که به نور بسیار حساس هستند، به سنسورها اجازه می دهد تا نور مرئی بسیار بیشتری را جذب کنند. بنابراین دوربین‌های IP دید در شب رنگی می‌توانند تصاویر یا فیلم‌های رنگی را در مکان‌های کم‌نور ثبت کنند، در حالی که دوربین‌های معمولی زمانی که شرایط نور در شب کاهش می‌یابد، به‌طور خودکار به حالت سیاه و سفید تغییر می‌کنند. اما دید در شب رنگی ممکن است همیشه امکان پذیر نباشد. برای دوربین های مداربسته دید در شب رنگی، نورپردازی محیطی مانند نور ایوان یا چراغ خیابان برای تولید تصاویر و فیلم های رنگی در شب مورد نیاز است.

دوربین دید در شب رنگی از یک سنسور کوچک به نام CCD استفاده می کند. در دوربین دید در شب رنگی، سه رنگ اصلی قرمز، سبز و آبی (RGB) توسط CCD به یکی از دو روش خوانده می شود. یکی از آنها تصویربرداری متوالی نامیده می شود که در آن هر جزء RGB به صورت متوالی توسط CCD خوانده می شود و سپس هر سه در کنار هم قرار می گیرند تا رنگ ها را تشکیل دهند. روش دیگر روش سه CCD نام دارد که در آن هر یک از سه CCD، هر یک از رنگ‌های اصلی RGB را قبل از ترکیب آنها برای بازتولید رنگ‌های واقعی که می‌بینیم، می‌خوانند.

تصویربرداری متوالی برای اشیاء ثابت خوب است، اما هنگام گرفتن اشیاء متحرک برای هر یک از رنگ‌ها تاخیر زمانی وجود دارد که حفظ تصاویر با کیفیت بالا را دشوار می‌کند. روش سه سی سی دی به سه سنسور نیاز دارد که کوچک بودن دوربین را محدود می کند.

قیمت دوربین مداربسته دید در شب رنگی

قیمت دوربین مداربسته دید در شب رنگی

دوربین های مداربسته دید در شب رنگی از جمله دوربین هایی هستند که برای مکان های پر اهمیت نصب و راه اندازی میشوند لذا این دوربین های مداربسته استارلایت دارای طرفداران زیادی در سراسر جهان می باشد. این دوربین های مداربسته توسط برندهای زیادی تولید و ارائه بازار می شوند که بسته به بودجه و نیاز شما متفاوت است. برای خرید و سفارش انواع دوربین های مداربسته دید درشب رنگی با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما