خرید دوربین جیبی خودکاری HD

خرید دوربین جیبی خودکاری HD را با قیمتی مناسب از تکنو دوربین بانه تجربه کنید. روان نویس دوربین دار یکی از محبوب ترین دوربین های مخفی جاسوسی است که در جیب به راحتی جا می شود و می توان آن را با خود به هر جایی حمل کرد. با ما همراه باشید تا با این دوربین خودکاری بیشتر آشنا شوید:

روان نویس دوربین دار جیبی

برای ضبط فیلم توسط روان نویس دوربین دار جیبی کافیست زمانی که دستگاه به طور خودکار بوت شد، دکمه بالایی را فشار دهید و شروع به ضبط ویدیو در ضبط کننده ویدیوی دیجیتال داخلی با حافظه 32 گیگابایتی کرد و دوربین فیلمبرداری قلمی با باتری ما فیلمبرداری HD رنگی 1080P را با سرعت 30 فریم در ثانیه، با وضوح کامل و با کیفیت بالا ضبط می کند. این دوربین مخفی طولانی ترین زمان ضبط در بین تمام دوربین های قلم ویدیویی را دارد. با هر بار شارژ باتری تا 2 ساعت ضبط می کند، این یک ضبط کننده ویدئوی قابل حمل عالی برای کنفرانس، سفر، سخنرانی و تحقیق یا جمع آوری شواهد است.

این دوربین جاسوسی جیبی بدون هیچ گونه تنظیمات یا پیکربندی پیچیده آماده خروج از جعبه است. و به شما امکان می دهد آن را در هر کجا که به آن نیاز دارید برای نظارت مخفیانه آسان قرار دهید. فقط دوربین را روشن کنید و آماده ضبط باشید. ویدیوها را در رایانه شخصی یا رایانه Mac خود پخش کنید. این قلم دوربین هم با رایانه شخصی و هم با مک سازگار است. تمبرهای تاریخ و زمان را می توان به عنوان نقاط مرجع در هر ضبط یا تصویر اضافه کرد، بنابراین سازماندهی داده های شما بسیار آسان است.
دوربین جیبی ما به عنوان یک خودکار با کیفیت بالا و روزمره با لنز غیرقابل تشخیص طراحی شده است و کابل USB و باتری قابل شارژ طولانی مدت برای ضبط تا 120 دقیقه است!

خرید دوربین جیبی خودکاری

خودکار دوربین دار

راه عالی برای ضبط در حال حرکت. نه تنها ویدیوی HD 1280×720 به این معنی است که می‌توانید ویدیوهای با کیفیت بالا را در یک بسته کوچک ضبط کنید، بلکه این اولین دوربین جیبی قابل حمل است که از کارت‌های microSD پشتیبانی می‌کند! این بدان معناست که می توانید تا چند ساعت فیلم HD را ذخیره کنید. ضبط تشخیص حرکت به طور خودکار زمانی که عمل انجام می شود شروع می شود سوئیچ کشویی ساده در پشت به این معنی است که می توانید به سرعت حالت ها را تغییر دهید و دقیقاً بدانید که در چه حالتی هستید.

خرید دوربین جیبی خودکاری

نحوه انتخاب قلم جاسوسی مناسب

چه چیزی یک قلم جاسوسی را بهتر از دیگری می کند؟ تعداد انگشت شماری از ویژگی ها وجود دارد که باید در نظر بگیرید، و هیچ کدام لزوما مهم ترین نیستند. به عنوان مثال، برخی از افراد به صدای واضح و شفاف نیاز دارند. برخی دیگر به صدا اهمیت نمی دهند و طولانی ترین باتری را می خواهند.

با این حال، یک چیز مشترک همه دوربین های جاسوسی خوب وجود دارد:

کیفیت ویدیو

کیفیت ویدیو منطقه ای است که قلم های جاسوسی در سال های اخیر بیشترین پیشرفت را داشته اند. همین چند سال پیش، دوربین‌هایی به این کوچکی مانند فیلم‌های دوربین‌های امنیتی از یک نمایش جنایی واقعی قدیمی بودند. 480p یک لوکس محسوب می شد. همین اواخر سال گذشته، تعدادی قلم جاسوسی قابل احترام با کیفیت 720p عرضه شد. اما زمان پیش می رود و دیگر نباید چیزی کمتر از 1080p را قبول کنید.

کیفیت صدا

وقتی صحبت از کیفیت صدا به میان می‌آید، حتی بهترین قلم‌های جاسوسی نیز کمی پیچیده هستند. میکروفون، اگر وجود داشته باشد، یک فکر بعدی خواهد بود. انتظار نداشته باشید که از یکی از این موارد برای ضبط جلسه جم بعدی خود استفاده کنید. با این حال، یک میکروفون جاسوسی مناسب حداقل باید بتواند صدای قابل فهمی را دریافت کند. اگر نمی توانید بفهمید که مردم چه می گویند، حتی داشتن یک میکروفون هم فایده ای ندارد.

عمر باتری

باتری قلم جاسوسی به دلیل اندازه کوچکش به اندازه یک گوشی هوشمند یا دوربین با اندازه کامل دوام نمی آورد. با این حال، فناوری باتری در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی کرده است. در گذشته، 30 دقیقه عمر باتری قابل توجه بود. اکنون، باتری های قلم جاسوسی به طور معمول دو ساعت دوام می آورند. با این حال، تنوع زیادی وجود دارد، بنابراین هنگام خرید حتما به آن توجه کنید.

ذخیره سازی و انتقال داده ها

قلم های جاسوسی USB مختلف داده ها را به روش های مختلف ذخیره و انتقال می دهند. برخی دارای حافظه داخلی فلش هستند، اما بیشتر آنها از کارت های Micro SD استفاده می کنند تا در صورت نیاز بتوانید ضبط های خود را بایگانی کنید. همه قلم‌هایی که امروز بررسی می‌کنیم از حافظه Micro SD استفاده می‌کنند. به خاطر داشته باشید که قلم های جاسوسی هیچ نوع مانیتوری ندارند. برای بررسی ویدیوهای خود، باید آنها را به رایانه شخصی یا مک خود منتقل کنید. برای این منظور، برخی از شما نیاز به حذف کارت دارند، در حالی که برخی دیگر به رایانه شما متصل می شوند.

خرید دوربین جیبی خودکاری

دوربین های ریز مخفی

جدیدترین متد کنترل دولت مندان و سیاست مداران استفاده از دوربین های مخفی و جاسوسی می بلشد . برخی افراد برای کنترل محیط اطراف خود بخصوص برای کنترل رفتار پرستاران در هنگام نگهداری از کودکان و سالمندان انها از دوربین های جاسوسی استفاده می کنند. کاربرد دوربین های مخفی صرف از اینکه برای نظارت غیر محسوس افراد می باشد برای کارهای پزشکی مانند اندوسکوپی و یا کولونوسکوپی می باشد دلیل انتخاب این دوربین ها سایز کوچک آنها می باشد و برای عکس بردای از قسمت های داخلی اندام هایی مانند  معده و روده بیماران می باشد. در هر شرایط قبل از  استفاده از دوربین های مخفی در هر طرح و مدل باید مجوز های قانونی را کسب کنید که حریم خصوصی و حقوق شهروندی را رعایت کرده باشید .

دوربین های مداربسته جیبی خودکاری اچ دی نوعی از دوربین های مخفی با جاسوسی هستند که به شکل خودکار یا روان نویس هستند که غیر قابل تشخیص بوده و برای کارهای جاسوسی و مخفی سری به کار می آیند. به دوربین های جیبی خودکاری دوربین های روان نویس مخفی یا جیبی نیز می گویند که علاوه بر اینکه دوربین مخفی به حساب می آید مانند یک خودکار یا روان نویس از آن برای نوشتن استفاده می کنند  و کسی متوجه حضور دوربین داخل آن نمی شود.

معمولا دوربین های خودکاری مخفی را در لبه کت یا جیب بر روی میز و یا هر جایی می توان قرار داد.

دوربین جیبی طرح خودکار

نحوه ی عملکرد دوربین های خودکاری اچ دی به این صورت در قسمت بالای خودکار دکمه ای وجود دارد  با فشار دادن ان اگر نور قرمز روشن شود یعنی دوربین د رحال عکس گرفتن است و اگر نور آبی آن روشن شود یعنی دوربین در حالت فیلم برداری قرار گرفته است و در حین فیلم بردایر این نور آبی خاموش میشود و  می توان با فشار دادن دکمه خودکار فیلم بردای را قطع کرد.

لنز این دوربین های خودکاری از نوع ثایت بوده و دارای کیفیت 2 مگا پیکسل و رزولویشن 1080 در 1920 مگا پیکسل بوده و تصاویر  و فیلم ها را به صورت اچ دی ضبط می کند این دوربین ها دارای چراغ های ال ای دی حاوی نور مادون قرمز هسند و می توانند در تاریکی شب تصاویر و فیلم ها را به صورت رنگی ضبط کنند.نرخ سرعت فشرده سازی تصاویر و فیلم های دوربین های خودکاری به صورت 30 فریم بر ثانیه می باشد.

دوربین های خودکاری از نوع سیم کاتری هستند و می توان سیم کارت های همراه اول یا ایرانسل یا رایتل را در آنها جاگذاری کرد و از طریق اینترنت داخلی سیم کارت  فیلم و تصاویر را به گوشی همراه یا لپ تاپ شخصی فرد انتقال داد دوربین های خودکاری نیز دارای شیاری برای نصب کرات حافظه هستند که مموری کاتر هایی با ظرفیت حداکثر 32 گیگابایت را پشتیبانی می کنند و می توان این کارت حافظه را از دوربین جدا کرده و در گوشی یا لپ تاپ خود کپی کرد و یا می توان با تنظیم دوربین هر 20 یا 30 روز اطلاعات داخل رم را به صورت خودکار حذف کرد.

دوربین بیسیم خودکاری اچ دی

دوربین بیسیم خودکاری اچ دی دارای جایگاهی برای اتصال یو اس بی می باشد که می توان فلش  را به آن متصل کردو یا اینکه دوربین خودکاری از طریق پورت یو اس بی آن توسط کابل مخصصو به گوشی یا لپ تاپ خود متصل کرده و اطلاعات ذخیره شده در رم آن را بکاپ گیری کرد.

معمولا دوربین های خودکاری بیسیم هستند و برای تامین انرژی برق خود به سیم کشی نیازی ندارند و از طریق باتری های داخلی قابل شارژ خود تامین انر ژی می کنندو باتری های داخل دوربین های خودکاری اچ دی از نوع لیتیومی بوده دارای ظریفت 220 میلی آمپر و جریان خروجی 3.7 ولت هستند ودارای اداپتور مخصوص جهت شارژ خود هستند  این باتری های دوربین خودکاری می تواند در حالت عادی تا هفتاد دقیقه بدون وقفه دوربین را روشن نگه دارد.

دوربین های خودکاری دارای سنسور های حساس به رحکت وصدا هستند میکروفن و اسپیکر داخلی دارند قدرت شنود بالای داشته و حتی می توانند نویز های مزاحم موجود در محیط را قطع کرده و صداهای با کیفیت را ضبط کنند.

خرید دوربین جیبی خودکاری

مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری عرضه کننده انواع دوربین مخفی شارژی جاسوسی می باشد که در مدل ها و طرح های متفاوتی از جمله خودکاری، لامپی، دکمه، پریز، ساعت و چراغ موجود می باشد. برای خرید و سفارش ارزان قیمت انواع دوربین مداربسته ریز جاسوسی همین حالا با شماره تماسهای موجود در این وبسایت تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما