فروش هارد 500 اینترنال با قیمت مناسب

فروش هارد 500 اینترنال با قیمت مناسب توسط شرکت بازرگانی تکنو دوربین بانه. انواع هارد ذخیره ساز دوربین مداربسته را می توانید با قیمتی شگفت انگیز از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری همراه با گارانتی معتبر خریداری کنید. هارد داخلی دوربین مداربسته پانصد گیگابایت را می توانید با تخفیف ویژه از این مرکز فروش تهیه کنید. لازم به ذکر است که این هارد قابلیت ساپورت ذخیره سازی تصاویر 2 الی 7 دوربین را در حالت معمول دارد. در ادامه با دو نمونه از پر فروش ترین هارد دیسک های داخلی سیستم های مداربسته آشنا خواهیم شد.

فروش هارد 500 اینترنال

هارد دیسک وسترن دیجیتال 500 گیگابایت بنفش

هارد دیسک وسترن دیجیتال 500 گیگابایت بنفش برای بکارگیری در سیستم های نظارتی تصویری شما ساخته شده اند. هارددیسک اینترنال وسترن دیجیتال مدل Purple WD05PURX دارای ظرفیت 500 گیگابایت بوده و از خانواده هارد دیسک های داخلی سری بنفش وسترن دیجیتال می باشد که مصرف انرژی کمی دارد. شرکت وسترن دیجیتال با بکارگیری فناوری منحصر به فرد IntelliSeek مزیت زیادی به هاردهای بنفش خود بخشیده است به طوریکه سرعت جستجوی مطلوب بالا برده که همین امر باعث کاهش مصرف برق، نویز و لرزش می شود و از همه مهمتر عمر هارد شما افزایش پیدا می کند.

هارددیسک اینترنال وسترن دیجیتال مدلPurple از فناوری منحصر به فرد AllFrame استفاده می کند و بروزرسانی فریم ویر هارد با استفاده از استریم ATA انجام می شود که همین امر باعث کاهش خطا و قطع شدن فیلم می شود که در صورت استفاده نادرست از هارددیسک های دسکتاپ در سیستم های امنیتی به وقوع می پیوندد.

بهبود عملکرد هارد 500 گیگ با فناوری AllFrame

هارد دیسک وسترن دیجیتال 500 گیگابایت بنفش به فناوری AllFrame مجهز شدهکه توسط کار با استریم ATA باعث کاهش از دست رفتن فریم ها و بهبود پلی بک و افزایش تعداد بی های هارد پشتیبانی شده می شود. AllFrame باعث کاهش وقفه ویدیو می شود که معمولا در هنگام استفاده از هارددیسک های دسکتاپ در سیستم های امنیتی اتفاق می افتد. از دست رفتن فریم ها و فیلم ها هنگام وقوع یک رخداد جدی می تواند نقش بسزایی در بازیابی اطلاعات داشته باشد.

لازم است بدانید که WD Purple برای سیستم های امنیتی تحت نظارت با درجه حرارت بالا که همیشه روشن و فعال هستند طراحی شده است تا قابلیت اطمینان و پخش فیلم های با کیفیت بالا را در اختیار شما قرار دهد. هاردهای کلاس نظارتی WD Purple در طیف گسترده ای از سیستم های امنیتی تست شده و با آنها سازگاری دارد. این دسته از هاردها برای جایگزین شدن با هاردهای دسکتاپ استاندارد طراحی شده اند. هاردهای دسکتاپ در مقابل هاردهای نظارتی وسترن دیجیتال عمر کوتاه تر و مقاومت کمتری در برابر نوسانات دمایی و ارتعاشات دارند.

مزایای استفاده از هارد وسترن دیجیتال:

  • تعداد زیاد استریم ها و برنامه های نظارتی
  • طراحی شده برای سیستم های امنیتی نظارتی
  • الگوریتم های کش کردن برای برنامه های مبتنی بر نوشتن
  • تغییر اولویت سیاست های نوشتن و ذخیره سازی
  • پشتیبانی از استریم های TLER و ATA
  • پشتیبانی از حداکثر 8 هارد
  • کاهش از بین رفتن فریم های ویدیویی با ذخیره سازی کلاس نظارتی

فروش هارد 500 اینترنال

هارد دیسک‌ داخلی 500 گیگ سیگیت Seagate

هارد دیسک‌های داخلی سیگیت (Seagate) یکی از بهترین تجهیزات ذخیره‌سازی اطلاعات در نوع خود می باشد که از کارآیی و قابلیت اطمینان بالایی در ذخیره‌سازی اطلاعات برخوردار است. سرعت دسترسی به اطلاعات در این هارد بسیار بالا است و برای ذخیره‌سازی اطلاعات در حجم‌های بالا برای انواع کاربرانی که از کامپیوترهای شخصی (PC) استفاده می‌کنند، بسیار ایده‌آل می‌ باشند. هارد دیسک‌ سیگیت پانصد گیگ دارای هد 3.5 اینچی، رابط پرسرعت SATA III با سرعت انتقال 6 گیگابیت بر ثانیه و سرعت چرخش 7200 دور در دقیقه می باشد.

هارد دیسک 500 گیگ سی گیت دارای حافظه کش 16 مگابایتی است. ذخیره سازی در این هارد دیسک داخلی به صورت عمودی انجام می گیرد. مزیت ذخیره‌سازی اطلاعات به‌صورت عمودی در این هارد 500 گیگ سیگیت این است که داده‌ها به‌صورت بیت به بیت ذخیره می‌گردند که خود این مسئله باعث افزایش تراکم داده‌ها شده و باعث می‌شود ذخیره‌سازی اطلاعات بیشتر و بهتر انجام شود و عملکرد هارد دیسک نیز بالا برود.

فروش هارد 500 اینترنال

فروش هارد 500 اینترنال

مهمترین قسمت سیستم های نظارتی، یا دوربین های مداربسته، تصاویر و فیلم هاییست که کاربر بعدا به بازبینی آنها می پردازد. از اینرو باید پس از انتخاب دوربین مداربسته، به فکر خرید هارد دیسکی مطمئن برای ذخیره سازی بلند مدت تصاویر و فیلم های گرفته شده توسط دوربین های مداربسته باشیم. لذا باید هارد دیسکی را برگزینید که دارای بالاترین سح اطمینان جهت ذخیره سازی تصاویر باشد. شرکت بازرگانی تکنو دوربین دارای نمایندگی فروش انواع هارد دوربین مداربسته با گنجایش های 500 گیگ، 1 ترا، 2 ترا، 3 ترا، 4 ترا و غیره در دو برند سیگیت و وسترن به قیمت پایین می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما