فروش بهترین مارک دوربین دنده عقب آینه ای

فروش بهترین مارک دوربین دنده عقب آینه ای با قیمتی استثنایی از هم اکنون آغاز شد. اگر می خواهید دوربین مداربسته را در خودرو خود جهت ضبط وقایع و همچنین نمایش دنده عق خریداری کنید، با همکاران ما در بخش فروش مشورتی داشته باشید. تکنو دوربین بانه عرضه کننده انواع دوربین های مداربسته دنده عقب اتومبیل با بهترین قیمت همراه با گارانتی معتبر می باشد. در ادامه شما را با این دوربین ها بیشتر آشنا خواهیم کرد.

فروش بهترین مارک دوربین دنده عقب آینه ای

دوربین خودرو دنده عقب آینه ای

دوربین خودرو محصولی منحصر به فرد می باشد که در قالب یک آینه خودرو طراحی شده است و برای کاربران یک سیستم جامع و کاربردی می باشد که شامل یک دوربین Full HD برای تصویر برداری از جلوی اتومبیل شما جهت ثبت وقایع و یک دوربین با کیفیت برای عقب خودرو که دارای نشانگر فاصله نیز می باشد و یک دستگاه مرکزی که در خود آینه طراحی شده است این دوربین خودرو قابلیت پشتیبانی از رم  ۱۲۸ گیگابایت برای ضبط تصاویر را دارد. لازم به ذکر است که یک مانیتور ۴٫۳ اینچی در داخل آینه تعبیه شده است تا تصاویر دوربین به خوبی به شما نمایش دهد.

مانیتور آینه ای با کیفیت بسیار بالا و سبک بصورتی طراحی شده است که توسط پایه های کشویی پلاستیکی به راحتی بر روی آینه ی اصلی خودرو نصب گردد به همین دلیل تکانهای اتومبیل در حین حرکت باعث بهم خوردن تنظیم آینه وسط نمی گردد و به دلیل شبــــاهت بسیار زیاد مانیتور آینه ای با آینه ی وسط اصلی خودرو، احتمال سرقت آن در برابر مانیتورهایی که بر روی داشبورد نصب میشوند بسیار پایین تر می باشد.

فروش بهترین مارک دوربین دنده عقب آینه ای

امکانات دوربین ماشین دنده عقب هوشمند

دوربین ماشین دنده عقب هوشمند، علاوه بر سیستم Motion Detection که قابلیت ضبط در صورت تشخیص حرکت را داشته، از سیستم G-Sensor نیز پشتیبانی می نماید. فناوری G-Sensor در صورتی که این سیستم خاموش باشد با تشخیص لرزش، محصول بصورت کاملا اتوماتیک روشن شده و شروع به ضبط تصویر می نماید این امر به شما کمک می کند تا در صورتی که خودروی خود را خاموش کرده اید اگر شخصی اقدام به انجام اموری مانند تصادف با خودرو شما و یا کشیدن خطوط بر روی بدنه ماشین کند دستگاه با تشخیص لرزش بصورت اتوماتیک با کمک باطری یدکی که در خود محصول جاسازی شده روشن شده و از اتفاقات رخ داده تصویر برداری کند. و این به شما کمک می کند که کسانی که سو قصد داشته اند را شناسایی کنید.

فروش بهترین مارک دوربین دنده عقب آینه ای

دوربین دنده عقب اتومبیل با مانیتور آینه ای 4.3اینچ

در کل اگر بخواهیم به برسی دوربین دنده عقب خودرو با مانیتور آینه ای بپردازیم، باید بگوئیم که دوربین دنده عقب ضد آب بوده و قابل نصب در بالای پلاک و یا داخل سپر می باشد. کیفیت فوق العاده تصویر دوربین دنده عقب همراه با زاویه دید 170 درجه ای باعث می شود تصویر کلیه موانع پشت سر بصورت واضح به مانیتور آینه ای ارسال گردد.در زمان حرکت رو به جلو، مانیتور آینه ای دقیقا همانند آینه وسط اصلی اتومبیل عمل کرده و به محض قرار دادن اتومبیل در دنده عقب مانیتوری که در پشت شیشه ی آینه ی این محصول قرار دارد روشن و تصاویر دریافتی دوربین دنده عقب را نشان میدهد.

مانیتور آینه ای ای دارای دو فیش ورودی تصویر ویدیو یک AV1 و ویدیو دو AV2 میباشد که دوربین دنده عقب به ورودی ویدیو دو متصل میگردد و میتوان به ورودی دیگر مانیتور آینه ای، دوربین جلو و یا گیرنده دیجیتال و یا دستگاه پخش DVD و یا دستگاه جی پی اس متصل نمود.

مانیتور آینه ای که دقیقا مثل آینه وسط اتومبیل میباشد با ابعادی کمی بزرگتر، که جهت نصب آن لازم نیست آینه وسط داخل خودرو را باز نمود بلکه مانیتور آینه ای با پایه های فنری خود بر روی آینه ی وسط اتومبیل به راحتی نصب میگردد. تفاوت دیگر آن با آینه وسط اصلی خودرو، در این است که به این آینه یک کابل بسیار نازک متصل شده که پس از نصبِ مانیتور آینه ای بر روی آینه وسط اتومبیل، کابل آن در داخل نمدی سقف قرار میگیرد و به عقب خودرو منتقل و در نهایت به دوربین دنده عقب متصل خواهد شد.

فروش بهترین مارک دوربین دنده عقب آینه ای

فروش بهترین مارک دوربین دنده عقب آینه ای

دوربین های دنده عقب آینه ای را می توانید برای اتومبیل خود راه اندازی کنید و با خیال راحت، دنده عقب بگیرید، پارک کنید و یا از پارکینگ بیرون بیاید. این دوربین به شما زاویه دید مشخص و واضحی را نمایش خواهد داد تا شما بدون استرس ماشین خود را در بهترین وضعیت قرار دهید. بازرگانی تکنو دوربین وارد کننده مستقیم انواع دوربین های مداربسته دنده عقب آینه ای و همچنین انواع دوربین مداربسته مخفی کوچک ارزان برای ماشین بوده که آنها را با قیمتی ویژه در سراسر کشور پخش خواهد کرد. به اصل بودن دوربین های خودرو دنده عقب شک نکنید، چراکه بهترین مارک ها را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما