قیمت دوربین دنده عقب خودرو با مانیتور 4.3 اینچ

جهت سفارش و استعلام قیمت دوربین دنده عقب خودرو با مانیتور 4.3 اینچ هم اکنون با شماره های درج شده تماس حاصل فرمائید. دوربین مداربسته ماشین قابل ارائه لمسی بوده و جدا از دوربین جلو دارای دوربین مداربسته ای در عقب ماشین جهت نمایش مسیر صحیح زمان گرفتن دنده عقب می باشد. جزئیات این دوربین مداربسته خودرو آینه ای دو منظوره را در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

قیمت دوربین دنده عقب خودرو با مانیتور

بهترین دوربین مداربسته دنده عقب ماشین

دوربین دنده عقب خودرو با مانیتور 4.3 اینچ، جدیدترین و بهترین دوربین دنده عقب خودرو می باشد که وقایع و رخ دادها را در ترافیک را با کیفیت بالا ثبت می کند. همچنین به طور دائمی رانندگی بی عیب و نقص شما را در صورت شرایط ناخوشایند ترافیکی تضمین می کند. آینه ویدئویی خودرو به آینه دید عقب وسیله نقلیه شما متصل می شود و می تواند فیلم و عکس با کیفیتی را هم در روز و هم در شب تهیه کند. همچنین فقط با یک اتصال ساده به فندک سیگار اتومبیل، به راحتی روشن می شود و از جلو و پشت ماشین به طور مداوم ضبط می کند.

این آینه مانیتوری ۲ دوربینه، دارای صفحه نمایش 4.3 اینچی است. این آینه دنده عقب بر روی آینه قدیمی خودرو شما سوار می شود و شاهد اصلی وقایع پیش بینی نشده در ترافیک و جاده است و یا حتی می تواند به عنوان دوربین جاسوسی هنگام پارک خودرو عمل کند. قابلیت ضبط صدا از مزایای این مدل دوربین آینه ای می باشد تا صدای هر آنچه‌ ‌در داخل اتومبیل رخ می دهد با وضوح بالا ثبت کند. به عبارتی دیگر استفاده از این دوربین فیلمبرداری اتومبیل شما تمام عملکردها را در زمان واقعی به عهده خواهد گرفت.

قیمت دوربین دنده عقب خودرو با مانیتور

مشخصات کلیدی دوربین مانیتوری ماشین(۲دوربین)

  • دوربین جلو ماشین
  • مانیتور 4.3اینچ
  • دوربین دنده عقب
  • صحفه لمسی
  • جی سنسور
  • قابلیت ضبط صدا
  • دید درشب

قیمت دوربین دنده عقب خودرو با مانیتور

قیمت دوربین دنده عقب خودرو با مانیتور

از جمله مزایای دوربین دنده عقب می توان به قابلیت پنهان سازی آن اشاره کرد که خطر سرقت و دزدی از ماشین را کاهش می دهد. جنبه مثبت دیگر زاویه ای است که می توانید فیلمبرداری را از آن تماشا کنید. زیرا به آینه نگاه می کنید و در نتیجه خطر تصادف رانندگی را تهدید نمی کند. این مدل دوربین دنده عقب مانیتور دار ماشین به صورت محدود در‌ نمایندگی های تکنو دوربین پیدا می شود از اینرو همین الان جهت سفارش با قیمت پایین با شماره های درج شده تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما