عمده فروش چشم دزدگیر اماکن

چشم دزدگیر اماکن یکی از لوازم جانبی اصلی دزدگیر اماکن می باشد که کوچکی و جمع و جور بودن آن سبب شده است فروش به صورت عمده آن بسیار پر سود باشد.
چشمی دزدگیر اماکن به این سبب که قیمت مناسبی دارد، توانسته است بازار کار خوبی را برای کسانی که به خرید و فروش عمده آن پرداخته اند فراهم بیاورد.

چشم دزدگیر اماکن چیست؟

چشم دزدگیر یک نوع سنسور است که با اشعه مادون قرمز کار می کند. این سنسور همانند چشم کار می کند با این تفاوت که این سنسور با استفاده از مادون قرمزی که به محیط می فرستد حرکت ها را شناسایی می کند. به این معنی زمانی که کوچکترین حرکتی در محدوده دید این چشمی صورت بگیرد، فورا آژیر آن فعال می شود.
چشم دزدگیر اماکن در دو مدل بیسیم و با سیم موجود می باشند که در دو فرکانس 433 و 315 تولید می شوند.

چشم دزدگیر اماکن

ویژگی های چشمی دردگیر اماکن

  • محدود دید تا 10 متر
  • میزان حساسیت بالا در قسمت بالا
  • زاویه دید 110 درجه
  • فعال شدن سریع آژیر
  • سرعت عمل بالا در تشخیص حرکت

چشمی دردگیر اماکن

برند های تولید کننده چشم دزدگیر اماکن

این برند ها به ترتیب مرغوب ترین چشم های دزدگیر اماکن را تولید می کنند. اما باید این نکته را در نظر داشته باشید مارک های داهوا و هایک ویژن به علت خارجی بودن دارای نوسان قیمت بیشتری هستند اما برند های جی ام کا و فایروال (ایمن دژ) چون تولید داخلی هستند دارای بازار کار خوبی بوده و قیمت مناسب تری نیز دارند.

فروش عمده چشم دزدگیر اماکن

تمامی محصولات و انواع برند های دزدگیر چشم اماکن، چشم ماشین به صورت عمده در فروشگاه ما به فروش می رسد. برای اطلاع از جدید ترین قیمت ها با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید، کارشناسان فروش ما پاسخگوی شما خواهند بود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
دیمن منصوری
راه های ارتباطی:
فروش عمده چشم دزدگیر اماکن شماره موبایل: 09186665308

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما