مرکز پخش دوربین مداربسته بیسیم چرخشی

مرکز پخش دوربین مداربسته بیسیم چرخشی را می دانید کجاست؟ دوربین های گردان وای فای دار وایرلس را می توانید با قیمتی ویژه از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری خریداری کنید. ما بهترین دوربین های 360 درجه را مناسب مکان های باز و داخلی به شما عزیزان ارائه خواهیم داد. دوربین های مداربسته چرخان اسپیددام و بیبیکم را در ادامه با هم تشریح خواهیم کرد:

دوربین های بی سیم گردان انتخاب بهینه!

با انتخاب هوشمند، امنیت فضاهای داخلی و خارجی محیط اطراف خود و دوستان را تضمین کنید. کافیست جهت اطلاعات بیشتر در ادامه‌ی این مقاله با من همراه باشید.
دوربین مداربسته گردان این امکان را به شما می‌دهد که تصویر خانه ی خود را به صورت کامل با وضوح HD 1080P دریافت کنید، با کسانی که دوست دارید صحبت کنید. سنسورهای سرد و گرم داخلی خانه شما را ردیابی می کند.

دوربین بی سیم چرخشی به شما اجازه می دهد که فیلم های پیوسته را مستقیم در حافظه ی 16 گیگابایتی ثبت کنید. فیلم ها را می توانید در هر زمان که می خواهید در تلفن هوشمند خود تماشا کنید.

مرکز پخش دوربین مداربسته بیسیم چرخشی

هشدارهای هوشمند تشخیص حرکت:

برای کاهش حرکت های اشتباه، تشخیص حرکت Piovt برای تشخیص درست طراحی شده است، دستگاه حرکت های مشترک و غیره را فاکتور می کند و ثبت می شود. از صدای دو طرفه در فضای داخلی توسط دستگاه لذت ببرید، زمانی که در خانه نیستید با استفاده از صدای دو طرفه با کسانی که دوست دارید در خانه، ارتباط برقرار کنید. یا از طریق گوشی همراه داخلی برای نوزاد تنهای خود در خانه، صدای لالایی پخش کنید. کارکرد بسیار جالبی که در دستگاه وجود دارد این است که دما و رطوبت داخلی خانه را اندازه گیری می کند تا شما بتوانید مطمئن شوید که اعضای خانواده یا حیوانات خانگی شما همیشه راحت هستند.

دوربین مداربسته گردان بی سیم عروسکی

دوربین بی سیم گردان تحت عنوان شبکه یکی از دوربین های مداربسته چرخشی دیگر است که امروزه در بین متقاضیان محبوبیت زیادی پیدا کرده است. دلیل این محبوبیت بخاطر نصب و راه اندازی آسان این دوربین در فضای داخلی خانه ی شماست که حتی به راحتی خودتان می توانید آن را نصب و استفاده کنید. این دوربین بیبیکم قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه، کیفیت HD و چرخش ۹۰ درجه ی عمودی را به شما امکان می دهد. تنها کافیست با لمس چند آیتم ساده، قابلیت های چرخش ۳۶۰ درجه و ۹۰ درجه‌ی افقی را به روی دستگاه خود فعال کنید.

به تمام جرات می توان یاد کرد که این دوربین های بی سیم چرخشی یک انتخاب هوشمند برای امنیت فضای داخلی محیط زیست شماست. از ویژگی های خوب این محصول می‌توان به طراحی قدرتمند میکروفون و اسپیکر آن اشاره کرد که امکان صدای دو طرفه را به کاربر میدهد. هنگام رویت تصویر با موبایل صدای زنده نیز قابل شنیدن خواهد بود. شب هنگام با پرتو مادون قرمز، تصویر مطلوب اطراف داخلی را از دستگاه دریافت خواهید کرد. در صورتی که آلارم هشدار یا همان قابلیت هشدار فعال باشد به محض هر حرکتی، حتی حرکات کوچک! دستگاه شروع به فیلمبرداری می کند.

مرکز پخش دوربین مداربسته بیسیم چرخشی

دوربین مداربسته گردان بی سیم اسپی دام

دوربین اسپی دام نیز فعالیتی شبیه به دوربین گردان عروسکی دارد با این تفاوت که این دستگاه بیشتر در فضای خارجی کاربرد دارد. تمام دوربین های این رده دارای استاندارد IP هستند که به راحتی می توان در محیط خارجی از آنها استفاده کرد بدون آنکه نگران آسیب دیدن این دوربین‌ها بر اثر شرایط جوی باشید.

ویژگی های دیگر این دوربین این است که هم می توان با سیم از آن استفاده کرد هم بدون سیم نیز قابل استفاده خواهد بود. اگر قصد تهیه ی یک دوربین تحت شبکه دارید، این دوربین کمک کننده خوبی می تواند برای نظارت فضاهای باز باشد. این دوربین می تواند انتخاب هوشمندانه برای شما باشد.

مرکز پخش دوربین مداربسته بیسیم چرخشی

مرکز پخش دوربین مداربسته بیسیم چرخشی

دوربین های بی سیم چرخشی به دلیل نصب و راه اندازی سریعتر می تواند انتخابی هوشمند برای تضمین امنیت باشد، همچنین با وجود محافظ‌ها، گارانتی، کیفیت و خروجی ایده آل چرا باید نگران بود؟ در آخر این سخنان، شما را با فروشگاه دوربین های مداربسته منصوری آشنا میکنم که می توانید جهت اطلاع بیشتر از ” دوربین های امنیتی ” با کارشناسان خبره ی ما در این زمینه همراه باشید تا بتوانید با انتخاب هوشمند امنیت خود را تضمین کنید. دوربین های مداربسته گردان دارای مدل های متفاوتی هستند که با ارزان ترین قیمت همراه با گارانتی ویژه در فروشگاه منصوری به فروش می رسد لذا برای سفارشو خرید این دوربین ها می توانید با ما در تماس باشید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما