راهنمای خرید بهترین دوربین مداربسته برای باغ

راهنمای خرید بهترین دوربین مداربسته برای باغ را اینجا بخوانید. ما برای شما تمامی اطلاعات لازم برای خرید بهترین دوربین مداربسته فضای باز را قرار داده ایم تا شما بتوانید دوربین مداربسته مناسب برای باغ یا مزرعه مد نظر خود را با قیمتی ویژه و امکانات مد نظر خریداری کنید. با ما تا آخر این مقاله همراه باشید تا با دوربین های باغ بیشتر آشنا شوید:

دوربین های باغ برای جلوگیری از سرقت و خرابکاری

دوربین باغ در فضای باز احتمالا تنها ابزاری است که به شما کمک می کند مقصران را پیدا کنید و سپس از سرقت مجدد آنها جلوگیری کنید. برخی از انواع سیستم های امنیتی نیز ممکن است به نوعی کمک کنند، اما هرگز نمی تواند به تنهایی جلوی دزدان مصمم را بگیرد و مانند دوربین مداربسته باغ، شواهدی ارائه دهند.

یک دوربین امنیتی حرفه‌ای باغ معمولاً وضوح بسیار بالاتری دارد (دوربین‌های 1080p، 4MP و 5MP امروزه محبوب‌ترین دوربین‌ها هستند) با دید در شب حتی در نور ستاره بهبود یافته، امکان مشاهده از راه دور در تلفن شما از طریق برنامه‌های رایگان را فراهم می‌کند و می‌تواند تا ماه‌ها فیلم دوربین باغ را بر روی کارت SD یا NVR ذخیره کند.

به عنوان مثال، دوربین باغ  زمانی که هر کسی وارد باغ شما شود از خواب بیدار می شود و روز و شب با وضح بالا ضبط می کند! سپس خواهید فهمید که چه اتفاقی برای باغ شما افتاده است. اگر دزدها را در محل دستگیر کردید، می توانید با آنها از طریق قابلیت مکالمه دو طرفه صحبت کرده و این را به عنوان یک مدرک نگه دارید.

راهنمای خرید بهترین دوربین مداربسته برای باغ

دوربین های باغ دید در شب برای تماشای گیاهان

یکی از بهترین کارهایی که می توانید با دوربین باغ انجام دهید، تماشای رشد گیاهان یا باز شدن گل ها است. یک دوربین باغ می‌تواند به شما این امکان را بدهد تا چیزی را از دست ندهید، مانند لحظه هیجان‌انگیز شکوفه‌دهی گل ها. یک دوربین امنیتی باغ می تواند رشد گیاه را 24/7/365 ثبت کند. یا ممکن است به سادگی ویدیو را سرعت دهید تا درخشش باغ خود را در طول یک دوره یک هفته یا یک ماه ببینید.

دوربین مدار بسته باغ برای پخش زنده حیوانات

هیجان انگیزتر این است که اگر یک دوربین باغ با دید از راه دور دارید، که عملکرد اصلی دوربین مداربسته برای باغ است، می توانید زندگی جوجه تیغی، راکون یا هر حیوان باغ دیگری را در خانه داشته باشید. فقط کافیست یک برنامه رایگان را دانلود کنید، دوربین مداربسته حیات وحش را به تلفن خود متصل کنید و سپس پخش زنده دوربین باغ را دریافت خواهید کرد. این همان کاری است که دوربین فیلمبرداری باغ با هدف تایم لپس نمی تواند انجام دهد.

قربانی باغ دزدی و خرابکاری نیستید؟ در مورد حیات وحش مشتاق نیستید؟ یک دوربین امنیتی باغ نیز برای محافظت از خانه شما در برابر نفوذ ضروری است.

آمار جرم و جنایت به ما می گوید که به طور متوسط از هر 7 خانوار در سال 1 نفر سرقت از باغ را تجربه می کند. و 85 درصد پلیس مورد بررسی معتقد بودند که دوربین‌های جاسوسی باغ به جلوگیری از تلاش‌های سرقت کمک می‌کنند، لذا یکی از بهترین کاربرد ها از دوربین مداربسته باغ، نصب و راه اندازی آن در داخل و اطراف خانه باغ جهت جلوگیری از سرقت است.

دوربین مداربسته بیسیم خورشیدی

یک دوربین امنیتی با انرژی خورشیدی از پنل های خورشیدی برای تبدیل نور خورشید به جریان برق مستقیم (DC) استفاده می کند. سپس یک اینورتر جریان مستقیم را به جریان متناوب (AC) تبدیل می کند که می تواند برای تغذیه دوربین مداربسته استفاده شود. کمبود نور خورشید نیز مشکلی نیست. هنگامی که نور خورشید وجود ندارد، دوربین مداربسته خورشیدی انرژی را از باتری های قابل شارژ دریافت می کند که انرژی الکتریکی اضافی تولید شده توسط پنل خورشیدی را ذخیره می کند. دوربین مدار بسته انرژی خورشیدی فقط برای محیط های چالش برانگیز جغرافیایی مناسب نیست.
از آنجایی که می‌توان از آن برای نظارت بر مکان‌های خارج از شبکه و مناطق دورافتاده استفاده کرد، راه‌حل ایده‌آلی برای مکان‌های ساخت‌وساز در هر اندازه و مکان است، جایی که کابل‌های اجرا می‌توانند گران باشند یا همیشه امکان‌پذیر نیستند.

راهنمای خرید بهترین دوربین مداربسته برای باغ

دوربین مزرعه و باغ

دوربین های مداربسته یک نوع سیستم نظارتی و حفاظتی برای ایجاد امنیت در هر مکانی  هم چون منازل مسکونی ، مکان های ادارای و تجاری و صنعتی بزرگ و حتی بزرگراره  راه ها و یا مکان های  دور افتاده و یا باغات و ویلاها می باشد. دوربین های مداربسته در انواع مدل و کاربرد مختلف ساخته شده اند و تا کننون پیشرفته ترین نوع آنها داارای آپشن هایی مانند سیم کارت خور، رم خور، دارای پنل های سلول های خورشید ، باتری داخلی قابل شارژ ، لنز چرخشی و قدرت دید درشب به صورت رنگی تا متراژ 100 متر می باشد. بهترین دوربین مداربسته ای که برای باغات و ویلا مکان هایی که تامین برق برای دوربین سخت و تقریبا غیر ممکن می باشد دوربین های مداربسته سولاری یا خورشیدی هستند.

دوربین های مداربسته خورشیدی یا سولاری از نسل جدید دوربین ها یمداربسته هستند که نیازی به دی وی آر و سیم کشی و یا کابل برق ندارند و کاملا بیسیم هستند و دارای باتری داخلی قابل با شارژ با انر ژی خورشیدی هستند.

عملکرد دوربین های خورشیدی

سازوکار دوربین های مداربسته خورشیدی به این صورت است که در با لای دوربین پنلی از سلول های خورشیدی وجود دارد که توسط پایه های فلزی به دوربین متصل شده است و مسقیما بالای لنز دوربین قرار داد این پنل از جنس مونو کریستال بوده و قدرت جذب نور ار حتی در شرایط ابری و نیمه ابری و یا نور ضعیف تا زمان غروب کامل خورشید را دارد و انر ژی خورشیر را دریافت می کند این پنل انرژی خورشیدی دریافت شده را به انرژی برق متناوب در باتری داخلی ددوربین تبدیل می کند و در واقع به این شکل باعث شارژ شدن دائم باتری دوربین شده و دوربین را در طول شبانه روز روشن نگه میدارد باتری های داخلی دوربین های سولاری دارای ظرفیت بالا تا 2400 میل آمپر هستند و می توانند در صورت شارژ تا 48 ساعت در حالت موشن دتکشن دوربین را روشن نگه دارند . دوربین های سولاری به این جهت مناسب باغات هستند که نیازی به شارژ کردن  باتری داخلی آن نیست و به صورت دائم با انر ژی خورشیدی پر می شود.

کیس و بدنه دوربین های سولاری از جنس فلز بوده و ضد ضربه وضد آ بو مقاوم به هرنوع شرایط آب وهوایی هستند . لنز دوربین های مداربسته از کیفیت 2 تا 5 مگا پیکسلی وجود دارند در برخی از دوربین های سولاری چرخشی لنز آنها از نوع متحرک بوده وقدرت چرخش تا 360 درجه را به اطراف دارد و حتی می توان از طریق نرم افزار مخصوص در گوشی همراه خودر چرخش لنز دوربین را زا راه دور کنترل کرد.

دوربیین های سولاری

دوربیین های سولاری مخصوص باغات لنز آنها دارای چراغ های ال ای دی حاوی نور مادون قرمز می باشد که می تواند در تاریکی مطلق شب  تصایور و فیلم رنگی را ضبط کند . قدر دید در شب رنگی اهمیت زیادی داشته و باعث تشخیص بهتر افراد و ساراقان  می شود این دوربین های سولاری توانایی دید در شب رنگی آنها تا 100 متر نیز می باشد. دوربین های مداربسته سولاری سیم کارت خور و رم خور هستند از اپراتور های ایرانسل ، همراه اول، رایتل پشتبانی می کنند از طریق اینترنت داخل سیم کارت  تصاویر و فیلم های  گرفته شده را به کاربر منتقل می کنند رم یا مموری کارت داخل دوربین های سولاری تا ظرفیت 128 گیگابایت می باشد بسته به یمزان ظرفیت رم میتوان دوربین را طوری تنظیم کدر که تصاویر و فیلم های قدیمی را هر 20 روز یا هر 30 روز یکبار به صورت خودکار حذف کرد.

سنسور های حساس به حرکت  و صدا در دوربین های سولاری وجود دارند که با تشخیص حرکت وصدا سوژه را تعقیب کرده و شروع به ضبط فیلم یا تصویر می کنند این حالت را در دوربین های مداربسته موشن دتکشن می گویند. میکروفن و و اسپیکر داخلی دوربین های سولاری داری قدرت پخش صدا و ضبط صدا را تا فواصل 50 متری دارند و می توانند مکالکه دو طرفه را ایجاد کنند. ارتباط با دوربین های باغات از طریق نرم افزار های مخصوص در گوشی های اندروید و یا آی او اس و یا لپ تاپ های شخصی می باشد. کاربر می تواند از راه دور به صورت آنلاین تصاویر و فیلم های رگفته شده توسط دوربین را  د ر گوشی همراه  خود یا لپ تاپ شخصی مشاهده کند.

راهنمای خرید بهترین دوربین مداربسته برای باغ

دوربین های امنیتی باغ این روزها با عملکردهای متعددی مانند جلوگیری از سرقت باغ و خرابکاری، تماشای حیات وحش، پخش زنده حیوانات، جلوگیری از نفوذ به خانه و غیره کاملاً مقرون به صرفه هستند. تکنو دوربین عرضه کننده انواع دوربین های مداربسته مناسب باغ با بهترین قیمت همراه با گارانتی می باشد. لذا اگر قصد دارید، باغ، ویلا، مزرعه و یا باغچه خود را امن کنید، دوربین های مداربسته مد نظر خود را می توانید در انواع متفاوت با قیمتی باور نکردنی از ما خریداری کنید. برای این منظور تلفن را بردارید و با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما