فروش ویژه دوربین مداربسته خورشیدی

فروش دوربین مداربسته خورشیدی با قیمتی ویژه آغاز شد. بهترین و با کیفیت ترین دوربین مداربسته پنل دار را می توانید با قیمتی باور نکردنی از مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری تهیه کنید. دوربین های مداربسته بیسیم متصل به اینترنت سولار از دسته دوربین های ضد آب فضای باز هستند که با قیمتی باور نکردنی در تکنو دوربین به فروش می رسند. با ما همراه باشید تا با این دوربین فضای باز بیشتر آشنا شوید:

دوربین های مداربسته خورشیدی بیسیم

دوربین های مداربسته بیسیم خورشیدی تکنولوژی و امنیت را متحول کرده است. این دوربین مداربسته بدون اینکه به برق نیاز داشته باشد می تواند به خوبی تمامی اتفاقات را موبه مو ضبط کرده و در فضای ابری یا بر روی رم ذخیره کند این دوربین مداربسته دارای پنلی مشکی رنگ است که بر روی آن نصب شده است و به راحتی انرژی خورشیدی را به برق تبدیل خواهد کرد. نصب و استفاده آسان بدون سیم کشی یکی از ویژگی های مهم این دوربین مداربسته وایرلس است. این دوربین را باید در مکانی با سیگنال WIFI و نور کافی خورشید نصب کنید، تا با خیال راحت از آن استفاده کنید.

طراحی کم مصرف انرژی، 7 * 24 ساعت زمان آماده به کار. هنگامی که حرکت تشخیص داده شود، دوربین به طور خودکار از حالت خواب بیدار می شود تا به طور خودکار ضبط کند و یک هشدار به تلفن ارسال کند. دوربین های خورشیدی را می توان برای مدت طولانی در مکان های آفتابی با افراد کم استفاده کرد. دوربین را می توان با شش باتری 3.7 ولت نصب کرد. با توجه به محدودیت های حمل و نقل باتری، بسته محصول حاوی باتری نیست.

فروش دوربین مداربسته خورشیدی

سایر ویژگی های دوربین پنل دار

پشتیبانی از فناوری فشرده سازی ویدیوی H.265 یکی از برترین ویژگی های این دوربین پنل دار است، پشتیبانی از کارت حافظه SD، پشتیبانی از کارت حافظه تا 128G. در عین حال یک ماه فضای ذخیره سازی ابری این دوربین را به یکی از جذابترین دوربین های وایرلس دنیا تبدیل کرده است. غالب این دوربین ها و پنل خورشیدی به گونه ای طراحی شده اند که قابل جدا شدن هستند و یک کابل برق اضافی به طول 5 متر اضافه می شود که می توان آن را در مکانی آفتابی قرار داد تا از تغذیه طبیعی باتری خورشیدی اطمینان حاصل شود.

این دوربین وایرلس خورشیدی دارای چراغ LED پرقدرت، دید در شب بهتر و ضبط ویدئو در شب تمام رنگی است. پس در تاریکی نگران ضبط فیلم نباشید. می توانید دوربین را از راه دور در هر زمان و هر مکان و فقط از طریق برنامه تلفن همراه خود بدون اتصال دستگاه های دیگر (مانند DVR) کنترل کنید.دوربین از عملکرد تشخیص حرکت PIR پشتیبانی می کند. شما می توانید حساسیت تشخیص حرکت را با توجه به نیاز خود تنظیم کنید. از عملکرد تشخیص انسان نما پشتیبانی کنید، حرکتی غیر از افراد و حیوانات را تشخیص نمی دهد و محتوای تشخیص را دقیق تر می کند.

ضد آب با استاندارد IP66

دوربین خورشیدی از فلز ساخته شده است، می تواند به طور معمول حتی در آب و هوای بد کار کند. دوربین های نصب شده در فضای باز نیز می توانند در روزهای بارانی به طور معمول کار کنند لذا این دوربین وایرلس کنترل از راه دور، کاملا ضد آب بوده و دارای بدنه ای محکم و فلزی است.

پشتیبانی از مکالمه صوتی دو طرفه

این دوربین دارای میکروفون و اسپیکر داخلی است تا بتوانید به راحتی از طریق دوربین با بازدیدکنندگان ارتباط برقرار کنید. یعنی اگر شخصی در مکان مد نظر باشد شما می توانید به راحتی و بدون قطعی صدا با وی صحبت کنید. اگر بخواهیم این دوربین را به کاربران معرفی کنیم و یا برای خرید پیشنهاد کنیم باید بگوئیم که دوربین مداربسته پنل دار خورشیدی برای مکان های دور از دسترس و مکانهایی که دسترسی به برق غیر ممکن است می تواند مفید باشد. این دوربین مداربسته را در فضا های باز بدون برق نصب کنید و از برقراری امنیت مدام، بهره مند شوید.

فروش دوربین مداربسته خورشیدی

فروش دوربین مداربسته خورشیدی

مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری دنیایی از دوربین های مداربسته بیسیم خورشیدی پنل دار اعم از دوربین مداربسته اسپیددام و دوربین مداربسته بولت خورشیدی کنترل از راه دور را با امکانات و ویژگی های متفاوت به نمایش گذاشته است. این دسته از دوربین های مداربسته سولار یا دوربین مداربسته برای باغ را می توانید با قیمتی ویژه هم اکنون از طریق شماره های درج شده در این وبسایت سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما