قیمت پک کامل دوربین مداربسته 4 کانال

قیمت پک کامل دوربین مداربسته 4 کانال نسبت به پک دوربین مداربسته هشت کاناله و 16 کانال ارزان تر بوده و برای مکان های نسبتا کوچک می تواند بهترین انتخاب باشد چون حداقل 4 قسمت را به خوبی پوشش خواهد داد. دوربین ها و تجهیزات جانبی داخل این پکیج 4 تایی هم می توانند بیسیم باشد و هم ahd. درنتیجه با توجه به نیاز های خود هرکدام را می توانید به دلخواه انتخاب کنید.

کا در ادامه، پک دوربین مداربسته وایرلس ۴ کاناله را برای تشریح انتخاب کرده ایم:

قیمت پک کامل دوربین مداربسته

پکیج دوربین مداربسته 4 عددی بی سیم

پکیج های مختلف که امروزه طرفداران زیادی دارند از دوربین ها و تجهیزات اساسی آن ها بهره برده است. حال در بازرگانی تکنودوربین در این پکیج ها از بهترین دوربین ها و قطعات لازم تشکیل شده اند و از همه مهمتر قیمت نسبتاً پایینی دارند. به عنوان نمونه پک کامل دوربین مداربسته ۴ کاناله وایرلس، مجهز به ضبط کننده Wi-Fi NVR و 4 دوربین با وضوح FullHD با اتصال Wi-Fi است. این یک راه حل ایده آل و مقرون به صرفه است که ضبط فیلم با کیفیت بالا را برای خانه یا محل کار شما ارائه می دهد.

گذشته از این ها موس، کابل های مخصوص تحت شبکه، پورت HDMI و بردهای ۴ عددی از دیگر قطعات اساسی برای کارکردن این دوربین ها است که داخل این پک به راحتی یافت می شود. قابل ذکر است این دوربین ها در محل کار، کارخانه، مشاغل مختلف، حمل و نقل عمومی، تئاتر، سالن های مختلف، خانه باغ ها و غیره با توجه به انتخاب انواع مدل های بولت، دام یا اسپید دام به دلخواه قابل استفاده می باشند. دیگر امکانات مختلف در پایین ارائه می شود:

قیمت پک کامل دوربین مداربسته

امکانات پک دوربین مداربسته وایرلس 4 تایی

  • ضبط کننده 4 کانال NVR با پشتیبانی از رزولوشن های 720P / 960P / 1080P.
  • این دستگاه ضبط کننده دیجیتال دارای Wi-Fi داخلی با دامنه وسیع است.
  • 4 دوربین Wi-Fi دار با رزولوشن 1080P FullHD با LED IR
  • لازم به ذکر است بدانید دوربین های موجود در پک با دستگاه ضبط کننده از قبل جفت شده اند، تنها کاری که ما باید انجام دهیم اتصال ضبط کننده و دوربین ها به منبع تغذیه است.
  • امکان مشاهده چهار طرف اطراف محیط مورد نظر با استفاده از چهار عدد دوربین داخل این پکیج ۴ کاناله وایرلس
  • پشتیبانی دوربین ها از برنامه اپلیکیشن تلفن همراه هوشمند ( مشاهده دوربین ها از هرجای دنیا )
  • مقاومت بالا در برابر گرد و غبار و آب دوربین ها
  • قابلیت دید کامل و واضح دوربین های داخل این پک حتی در تاریکی شب

حال این سؤال پیش می آید دستگاه ضبط کننده دیجیتال دی وی آر ۴ کاناله داخل این پکیج ها چگونه کار می کنند؟ این دستگاه که می تواند تصویر حاصل از دوربین های مداربسته را ضبط کند. ساختار فشرده ای دارد و می تواند دارای ویژگی هایی مانند ضبط تصویر و صدا و انتقال آن ها، نظارت از راه دور، و غیره باشد.

قیمت پک کامل دوربین مداربسته

قیمت پک کامل دوربین مداربسته

شما می توانید علاوه بر پکیج دوربین مداربسته ۴ کاناله بدون سیم نامبرده در بالا، پک دوربین مداربسته ۴ کاناله ahd را در وب سایت ما سفارش دهید که همه آن ها از کمترین قیمت برخوردار بوده و دارای گارانتی معتبر 2 ساله می باشند.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما