خرید هارد 500 اینترنال با قیمت عالی

خرید هارد 500 اینترنال با قیمت عالی امکان پذیر است. ایمنی خانه ها، محل کار و سایر اماکن برای همه بسیار ارزشمند است. دستگاه ضبط کننده به وسیله هارد دیسک های دوربین ابزاری است که این امنیت را برای شما فراهم می کند. اگر می خواهید از ایمنی خانه خود در زمانی که در خانه نیستید مطمئن شوید، می توانید از این تجهیزات مهم مخصوص دوربین های مداربسته استفاده کنید.  در این راستا می توانید انواع هارد دیسک اینترنال را در هر برند معروف و گنجایش مورد نیاز خود از طریق نمایندگی های فروش تجهیزات دوربین مداربسته منصوری بانه پیدا کنید. این هارد ها دارای قابلیت اطمینان بسیار بالا و کلی ویژگی های منحصر بفرد هستند.

جهت آشنایی بیشتر با هارد 500 اینترنال وسترن بنفش و هارد 500 اینترنال سی گیت همراه ما باشید:

خرید هارد 500 اینترنال

هارد 500 اینترنال وسترن بنفش

هارد 500 اینترنال وسترن بنفش یکی از گزینه های محبوب است که مناسب هر مدل دستگاه ضبط کننده ویدیو دی وی آر می باشد. هدف اصلی این هارد این است که تمام ضبط شده های دوربین مداربسته مربوطه در محیط را به خوبی و با کیفیت عالی ذخیره می کند. همچنان توسط همه کاربرانی که به امنیت اهمیت می دهند ترجیح داده می شود این هارد دیسک داخلی انتخاب می شود. صرف نظر از میزان جرم و جنایت در منطقه شما، اگر می خواهید بعد ها به بازیابی تصاویر و فیلم های گرفته شده دوربین خود بپردازید، این محصول می تواند گزینه خوبی باشد. کمپانی western digital جزء بزرگ ترین تولید کنندگان در عرصه هارد دیسک های اینترنال است که در سراسر جهان طرفداران ویژه ای به خود کسب کرده و دارای ویژگی های مفیدی هستند.

هارد دیسک داخلی پانصد گیگ

در این راستا هارد دیسک داخلی وسترن بنفش پانصد گیک مخصوص دوربین هایی است که ۲۴ ساعات شبانه روز ضبط می کنند. همچنین دارای عملکرد باکیفیت و بدون هیچ گونه نقص و اختلالی می باشد. سیستم ارتباطی این محصول SATA 3.0 است که از سرعت بالایی تا میزان ۶ گیگابایت بر ثانیه بهره می برد. به علاوه به تکنولوژی برتر IntelliPower مجهز است که موجب صرفه جویی قابل توجهی در توان مصرفی و بالابردن سطح عملکرد و کارایی بسیار ایده آل می باشد. هارد دیسک 500 گیگ وسترن دارای مشخصات فیزیکی عالی با ابعاد استاندارد 21*102*147 میلی‌متر و وزن مناسب 450 گرم می باشد.

از دیگر فناوری های منحصر بفرد این هارد دوربین مداربسته Intelliseek است که از عملکرد ساکت و بی صدا بهره می برد و موجب ایجاد تعادل در میان قدرت و عملکرد می شود. ابعاد هد این هارد دیسک وسترن پانصد گیگ به میزان 3.5 اینچ است و به  بافر (حافظه کش)‌ تا میزان 16 مگابایت بهره می برد. سرعت چرخش این هارد یکی از گزینه های برتر آن است که دارای  7200 دور در دقیقه می باشد و موجب انتقال داده‌ها تا حداقل سرعت 126MB/s حداکثر 6GB/s می شود.

خرید هارد 500 اینترنال

هارد 500 اینترنال سی گیت Seagate

هارد 500 اینترنال سی گیت یکی‌‌ از مدل های پرفروش و ممتاز است که از قابلیت اعتماد بالا بهره می برد. Seagate یکی از برند های معروف و شناخته شده در سطح جهانی است که تجهیزات ذخیره سازی دوربین مداربسته را به صورت مبتکرانه طراحی و تولید کرده است. این کمپانی مشهور آمریکایی موجب شده تا کاربران زیادی از سراسر دنیا مجذوب محصولات خود سازد. این هارد داخلی نه تنها کارایی بسیار باکیفیتی دارد، بلکه سرعت دسترسی به فایل های گرفته شده دوربین مداربسته مربوطه را بسیار بالا ارائه می دهد. این محصول دارای هد ۳.۵ اینچی است که از رابط با سرعت بسیار بالا و مناسب SATA III بهره می برد.

کیفیت طراحی و ماندگاری این نوع از هارد 500 گیگ سی گیت از ویژگی های عالی این محصول می باشد. تفاوت بارز این هارد اینترنال پانصد گیگ‌ با نسل های معمولی در ذخیره سازی داده ها است. به گونه ای که در هارد های معمولی این ذخیره سازی به صورت افقی صورت می گرفت، اما در این مدل به گونه افقی ذخیره سازی می شود. برای همین سیگنال داده ها به گونه ی بیت به بیت ذخیره می شوند و این کار موجب بالا بردن میزان تراکم داده ها و ذخیره سازی برتر و باکیفیت تر می شود.

سرعت انتقال داده ها در این هارد اینترنال Seagate پانصد گیگ به میزان ۶ گیگابایت بر ثانیه است و از سرعت چرخش اطلاعات ۷۲۰۰ دور در دقیقه بهره می برد. همچنین میزان حافظه نهان این محصول ۱۶ مگابایتی است.

خرید هارد 500 اینترنال

خرید هارد 500 اینترنال

هارد 500 گیگ اینترنال بهترین گزینه برای سیستم های مداربسته می باشد که توسط انواع برند های روز دنیا تولید و وارد بازار می شود. هارد دوربین مداربسته پانصد گیگ یکی از مناسب ترین ذخیره ساز های قیمت مناسب است که قابل استفاده برای انواع دوربین های مداربسته و دستگاه های دی وی آر می باشد. برای خرید و سفارش انواع هارد دیسک اینترنال دوربین مداربسته می توانید با شماره های درج شده در این سایت تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما