قیمت هارد دیسک 500 گیگ وسترن

جهت دریافت و استعلام قیمت هارد دیسک 500 گیگ وسترن به نمایندگی های منصوری در سراسر کشور مراجعه کنید. انتخاب یک هارد دیسک داخلی اختصاصی برای فرایند های ضبط ویدیویی جهت عملکرد صحیح کل سیستم دوربین مداربسته و امکان ضبط مداوم جهت ذخیره و نگه داری اطلاعات یک گزینه بسیار ضروری است. هارد دیسک داخلی 500 گیگ وسترن در این زمینه برای خواندن و نوشتن داده های ویدئویی استفاده می شود. این مدل هارد داخلی برای انواع دوربین های مداربسته سازگار است و دارای آپشن های ویژه ای است تا به بهترین نحو ممکن نیاز های مختلف کاربران خویش را تأمین کند.

با ما باشید تا با عملکرد باکیفیت این مدل هارد دیسک اینترنال western پانصد گیگابایت بیشتر آشنا شوید:

قیمت هارد دیسک 500 گیگ

هارد دیسک وسترن دیجیتال WD

کمپانی وسترن دیجیتال WD یکی از تولید گنندگان بزرگ در زمینه هارد دیسک های دوربین مداربسته می باشد. هارد دیسک اینترنال از جمله تجهیزات مورد نیاز و اساسی می باشد که در ظرفیت های مختلف عرضه بازار می شود. که پر کاربرد ترین آنها اغلب هارد دیسک هایی هستند که شامل گنجایش مختلف از پانصد گیگابایت تا 10 ترابایت هستند. برای پیکربندی دوربین های مداربسته جهت ذخیره فیلم برداری خود ممکن است هارد دیسک هایی با ظرفیت های مختلف مورد نیاز باشد.

برای تعیین این شاخص، ابتدا باید به یاد داشته باشید که چند دوربین در سیستم کار می کنند. همچنین کیفیت عکسبرداری و مدت زمان ذخیره سازی اطلاعات با ضبط های ویدئویی دوربین مداربسته باید در نظر گرفته می شود. به عبارت دیگر ، هرچه الزامات مربوط به کیفیت ضبط بیشتر باشد و هرچه اطلاعات بیشتر حفظ شود، ظرفیت هارد دیسک نیز بیشتر خواهد بود.

به طور معمول بیشتر کاربران هارد دیسک اینترنال western پانصد گیگابایت را جهت راه اندازی دو تا 4 دوربین مداربسته انتخاب می کنند.

قیمت هارد دیسک 500 گیگ

نقش هارد دیسک داخلی وسترن 500 گیگ و ویژگی های آن

ضبط کننده های ویدئو دی وی آر دستگاهی هستند که برای ضبط، ذخیره و مشاهده بیشتر تصاویر ویدئویی دوربین های مداربسته طراحی شده است. از نظر ساختاری، این یک دستگاه ها چند منظوره پیچیده است که می تواند نه تنها ویدیو، بلکه سیگنال صوتی را نیز منتقل کند. با این وجود نقش اصلی و مهم این ذخیره سازی ها توسط HDD ( هارد دیسک داخلی ) متصل شده به این DVR انجام می شود.

با توجه به این که سیستم های دوربین مداربسته اکثریت در دمای بالا کار می کنند. مصرف برق کم هارد دیسک 500 گیگ وسترن به شما امکان می دهد در هنگام کار در هزینه های برق و انرژی خود صرفه جویی کنید. به عبارتی دیگر این هارد دیسک اینترنال مدرن WD Purple به طور مستقل بهینه افزایش سرعت را محاسبه می کنند و همزمان سطح پایین مصرف انرژی را نیز حفظ می کند. نتیجه این امر لرزش و صدای محیط کمتر است و باعث افزایش عمر خود هارد دیسک می شود.

قیمت هارد دیسک 500 گیگ

 

هارد دیسک اینترنال western پانصد گیگابایت

نکته دیگر مربوط به مدت زمان عمل است. سرعت چرخش بالا منجر به افزایش دمای هارد داخلی می شود ، در نتیجه صفحات زودتر فرسوده می شوند. کارشناسان می گویند دمای مطلوب 0 تا 70 درجه سانتیگراد برای کارکرد هارد دیسک است. عبور از این آستانه منجر به افزایش ساییدگی و خرابی زودرس تجهیزات می شود. بنابراین هارد دیسک اینترنال 500 گیگ وسترن دیجیتال دارای تمامی شرایط لازم برای عملکرد درست است. به گونه ای که هم از سرعت مناسب و ایده آل تا 7200 دور در دقیقه بهره می برد و هم اینکه دارای دمای مطلوب ذکر شده می باشد.

به این ترتیب، هنگام خرید هارد دیسک ها برای مدل خاصی از DVR ، باید سازگاری آنها را از نظر نیاز و شاخص های فنی در نظر گرفت. علاوه بر میزان حافظه، عمر مفید و دمای عملکرد از پارامترهای مهم هستند. حافظه نهان این مدل هارد اینترنال داخلی دارای ۳۲ مگابایت است و از نوع رابط SATA 3.0 بهره می‌‌ برد. سرعت انتقال داده ها تا ۶ گیگابایت بر ثانیه و فرمت Advanced Format از دیگر ویژگی های محبوب این هارد دیسک اینترنال western پانصد گیگابایت می باشد.

مشخصات کلی هارد دیسک داخلی 500 گیگ وسترن

  • ابعاد 21*102*147 میلی‌متر
  • وزن 450 گرم
  • ظرفیت 500 گیگابایت
  • نوع رابط SATA 3.0
  • سایز هد 3.5 اینچ
  • بافر (حافظه کش) 16 مگابایت
  • سرعت چرخش 7200 دور در دقیقه
  • سرعت انتقال داده‌ها حداقل سرعت 126MB/s حداکثر 6GB/s
  • میانگین زمان بین خطاها (MTBF) 1,200,000 ساعت
  • حداکثر تحمل شوک شوک (Gs) عملیات (2 ms، خواندن / نوشتن) عملیات (2 ms، خواندن) غیر فعال 2msبر 30 65 350
  • میزان نویز 5V ± 5% 12V ± 10%
  • درجه حرارت عملیاتی 0. 60
  • غیر فعال -40 70
  • توان مصرفی خواندن / نوشتن 6.0w

قیمت هارد دیسک 500 گیگ

قیمت هارد دیسک 500 گیگ

اگر می خواهید سیستم مداربسته ای کوچک را در مکان مد نظر خود نصب و راه اندازی کنید، نیازی به تهیه هارد دیسک های بزرگ با گنجایش بالا نیست، مجموعه هارد های اینترنال وسترن دیجیتال با ظرفیت های متفاوت تولید و عرضه بازار می شوند که از 500 گیگ (سه رنگ سبز، آبی و بنفش) شروع شده و 10 ترابایت خاتمه می یابد. مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری عرضه کننده انواع هارد دوربین مداربسته وسترن به علاوه انواع لوازم و تجهیزات جانبی برای نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته با ارزان ترین قیمت ها می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما