مرکز خرید دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت

مرکز خرید دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت، آماده ارائه انواع دوربینهای مداربسته بدون سیم می باشد. هر مدل دوربین مداربسته بدون سیم را که بخواهید در مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری موجود می باشد. از دوربین های ریز جاسوسی گرفته تا دوربین های پنل دار خورشیدی، همه و همه را می توانید در این مرکز فروش تهیه کنید. در ادامه با هم به بررسی عملکرد دوربین های وایرلس خواهیم پرداخت:

مرکز خرید دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت

دوربین مداربسته فاقد سیم چیست؟

دوربین های مداربسته فاقد سیم، نظارت تصویری منطقه را بدون استفاده از اتصال سیمی فراهم می کند. اینکه شما می توانید از راه دور آن را کنترل کنید، دستورات را مانند زوم یا چرخش دوربین بسته اعمال کنید، ویدئو را در زمان واقعی و مستقیم با استفاده از اینترنت مشاهده کنید، همه اینها از ویژگی های خاص دوربینهای وایرلس است. به عبارتی دیگر دوربین IP از طریق Wi-Fi به شبکه متصل می شود و بنابراین تصویر را به کاربران خود در سراسر دنیا منتقل می کنند. همچنین این داده ها را می توان بر روی هارد دیسک ضبط کننده و روی کارت حافظه میکرو SD داخلی دوربین ضبط یا ذخیره کرد. دسترسی به آن ها در هر زمانی برای کاربران کاملاً امکان پذیر است.

به بیانی دیگر دوربین های مداربسته وایرلس دارای قابلیت نمایش تصویر آنلاین هستند که امکان نظارت از طریق هر کامپیوتر شخصی، تلفن هوشمند یا لپ تاپ را فراهم می کند.

مرکز خرید دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت

مزیت نصب دوربین مداربسته وایرلس

مشهودترین مزیت همه دوربین های مداربسته بیسیم این است که به سیم و تجهیزات اضافی دیگری نیاز ندارند که شما نگران آن باشید. با این کار می توانید دوربین خود را در هر مکانی که دوست دارید قرار دهید بدون اینکه نگران کابل کشی طولانی باشید. همچنین اگر از آن برای اقدامات امنیتی- جاسوسی استفاده می کنید ، پنهان کردن آن بسیار آسان تر است. با این دوربین دیگر نگران آویز شدن سیم و معلوم بودن دوربین نخواهید بود.

برای بسیاری از دوربین های مداربسته معمولی باید سطوح دیوار را سوراخ کنید و تجهیزات را برای آن نصب و تهیه کنید. اما این مشقت برای دوربین های وایرلس صدق نمی کند، چراکه دوربین های وایرلس به هیچ گونه لوازم جانبی نیاز نداشته از این رو کابران تمایل بیشتری به خرید این دوربین ها دارند. این دوربین های مداربسته بدون سیم به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند. یکی از مدل ها برای کار کردن نیاز به متصل شدن دستگاه ضبط کننده ان وی آر دارند و دیگر هم کاملا بیسیم بوده یعنی برق خود را از باتری تامین می کند و تصاویر را بر روی رم یا حافظه جانبی ذخیره خواهد کرد.

مرکز خرید دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت

معایب استفاده از دوربین های بی سیم

دوربین های مداربسته wireless محبوب ترین نوع دوربین مداربسته هستند اما با این حال نمی توان گفت که بهترین نوع دوربین مداربسته هستند، چراکه این دوربین ها نیز همانند انواع دوربین های مداربسته دیگر، دارای معایبی می باشند که گاهی برای کاربران مشکل ساز خواهد بود. معایب استفاده از دوربین های مداربسته بی سیم، این است که احتما دارد در مکانی که دوربین مداربسته نصب و راه اندازی خواهد شد، سارقین آن را همراه با رم بدزند، آنوقت شما هیچ کاری از دستتان برنمی آید! چراکه هم دوربین مداربسته تان را از دست داده اید، و هم اینکه اطلاعات امنیتی ضبط شده بر روی رم مفقود خواهد شد.

لذا زمان نصب دوربین مداربسته بیسیم حتما به این نکته توجه کنید که، مکان نصب دوربین مداربسته امن باشد. در ادامه به معرفی انواع دوربین های مداربسته وایرلس پر فروش خواهیم پرداخت:

لیست انواع دوربین های مداربسته وایرلس

  • دوربین مداربسته پوای فای دار پانوراما لامپی
  • دوربین مداربسته بدون سیم رم خور q7
  • دوربین مداربسته وایرلس عروسکی ۳۶۰ درجه رم خور
  • دوربین مداربسته رم خور اتوترک گردان
  • دوربین مداربسته چرخشی وای فای دار
  • دوربین مداربسته جاسوسی رم خور q12
  • دوربین مداربسته sq13 رم خور
  • خودکار دوربین دار با حافظه داخلی بیسیم
  • دوربین مخفی شارژی رم خور SQT
  • دوربین مداربسته کوچک رم خور وای فای دار S06
  • دوربین جاسوسی وای فای دار SQ9
  • دوربین مداربسته وای فای دار شارژی خورشیدی
  • دوربین مداربسته مخفی sq11

مرکز خرید دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت

مرکز خرید دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت

فروشگاه دوربین مداربسته منصوری در بانه، مرکز خرید انواع دوربین های بیسیم، باتری خور و معمولی می باشد که قابل نصب در هر مکانی می باشند. شما می تواند در میان دنیایی از مدل های موجود با توجه به نیاز خود، بهترین و مناسب ترین دوربین را برگزینید، شاید لازم باشد دوربین مداربسته ای را با خود حمل کنید، آنوقت بهتر است از دوربین های باتری خور مخفی استفاده کرد، یا اینکه برای باغ و مزرعه خود دوربین مداربسته را نصب کنید، اینجا بهتر است، دوربین خورشیدی وای فای دار را برگزینید. انتخاب با شما و مشاوره صحیح با ما!

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما