مرکز خرید بهترین مارک دوربین دنده عقب آینه ای

مرکز خرید بهترین مارک دوربین دنده عقب آینه ای آماده ارائه انواع دوربین های دنده عقب چینی و ایرانی می باشد که دارای بهترین عملکرد و کیفیت هستند.با پیشرفت تکنولوژی، روز به روز زندگی مردم آسان تر می شود. فناوری های خودرو نیز از جمله زمینه هایی هستند که از این پیشرفت ها به بهترین شکل بهره می برند. خودروهای جدید در حال حاضر هوشمندتر و ایمن تر از قبل تولید می شوند. همچنین برای خودروهای نسل قدیم می توان از لوازم جانبی کاربردی و از فناوری روز استفاده کرد.

دوربین دنده عقب آینه ای یکی از بهترین نمونه هایی است که می توان در این زمینه ارائه داد. به وسیله این محصول این امکان وجود دارد که به راحتی سوار اتومبیل خود شده و ایمنی و راحتی رانندگی را در وسیله نقلیه مورد نظر ایجاد کنید. استفاده از این دوربین های ماشین کاربری ساده آن بسیار آسان است. علاوه بر این  برای همه خودرو ها مناسب است و می تواند فضای بهتری از نمای عقب ماشین مربوطه ایجاد کند.

جهت آشنایی بیشتر با دوربین دنده عقب آینه ای مانیتور دار همراه ما باشید:

مرکز خرید بهترین مارک دوربین دنده عقب آینه ای

دوربین دنده عقب آینه ای مانیتور دار

دوربین دنده عقب خودرو آینه ای یا به عبارتی دوربین ثبت وقایع خودرو، از جمله محصولاتی است که به طور مداوم در حالی که ماشین شما در حال مانور است ضبط می کند و همه اتفاقاتی را که در محیط می افتد ثبت می کند. به دلیل ساختار جمع و جور و طراحی مبتکرانه، این محصولات که می توانند در محفظه آینه عقب خودرو مورد نظر قرار گیرند، قادر به ضبط تصاویر همراه صدا هستند. این مدل از دوربین آینه ای به مانیتور با سایز ۴.۳ اینچی مجهز است که قادر به پخش تمام وقایع از عقب خودرو می باشد. به علاوه دارای ساپورت مموری تا ظرفیت ۳۲ گیگابایت است که می تواند تصاویر را به خوبی ذخیره کند تا بعد ها امکان بازیابی این فایل ها را داشته باشید.

همچنین با این حال، جزئیات خوبی مانند پلاک ماشین ها، چهره انسان، رنگ و مارک خودرو های دیگر را ثبت می کند و بعدها شواهد محکمی را در اختیار شما قرار می دهد. از آنجایی که این گروه از دوربین های اتومبیل از سری محصولات بسیار پرکاربرد است، مدلهای آن ها نیز متفاوت است. این دوربین مانیتور دار ۳.۴ اینچی خودرو یکی از محبوب ترین ها است که به جای آینه عقب استفاده شده است. برخلاف مانیتور های تک دوربینه ماشین، این دوربین دنده عقب حتی جلوی خودرو را هم ثبت می کند. چراکه از مدل های دو دوربینه نیز می باشد. این امر به شما امکان می دهد دید خوبی در هنگام حرکت به هم عقب و جلو داشته باشید.

مرکز خرید بهترین مارک دوربین دنده عقب آینه ای

امکانات دوربین دنده عقب خودرو

دوربین دنده عقب خودور با سنسور G به محض برخورد یا لمس شخصی به ماشین، ضبط را با انتقال به پوشه جداگانه قفل می کنند. این کار از ناپدید شدن و حذف شدن تصاویر مهم جلوگیری می کند. به عبارتی دیگر، با انتخاب مدل هایی با سنسور G، می توانید با خیال راحت سوابق ثبت شده در هر ضربه ای را بر روی وسیله نقلیه خود ذخیره کرده و از حذف آنها توسط دیگران جلوگیری کنید. همچنین این دوربین آینه ای به قابلیت موشن دار مجهز است.

این ویژگی جهت صرفه جویی در مصرف انرژی با خاموش کردن خودرو دوربین ها را هم خاموش و اما در حالت آماده باش قرار می دهد. به این معنی در صورت ضربه به خودرو یا حرکت آن بلافاصله تصاویر ثبت می شوند تا ایمنی را در بالاترین سطح نگه دارند. و همچنین دوباره، تصاویر را با انتقال آنها به یک پوشه جداگانه ایمن نگه می دارد. این دوربین دنده عقب آینه ای دارای کیفیت عالی تصویر با زاویه دید بسیار مناسب است. درنتیجه این اجازه می دهد تا عابران پیاده، دوچرخه سوار، موتورسیکلت ها و وسایل نقلیه را که از جلو و عقب وسیله نقلیه می آیند با وضوح بیشتری مشاهده کنید.

مرکز خرید بهترین مارک دوربین دنده عقب آینه ای

دوربین دنده عقب ثبت سوانح

با توجه به این ویژگی های عالی، این دوربین دنده عقب ثبت سوانح یکی از بهترین گزینه ها برای اطمینان از ایمنی خودرو شما است. همچنین می توان از آن در انواع ماشین های شخصی خارجی و داخلی و همچنین وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید. با نصب این دوربین با قابیلت دید از عقب، برای افرادی که به دلیل شکل ماشین خود دید عقب محدودی دارند و می خواهند هنگام پارک عقب حرکت کنند همیشه ایمن هستند. به علاوه در حالی که کار شما را در حین پارک راحت تر می کند، زاویه دید خوبی را از‌ جلو و پشت در هنگام رانندگی برای شما ارائه می دهد.

به این ترتیب می توانید ایمنی رانندگی خود را به راحتی تضمین کرده و از خود و خانواده خود در برابر خطرات احتمالی محافظت کنید.

مرکز خرید بهترین مارک دوربین دنده عقب آینه ای

مرکز خرید بهترین مارک دوربین دنده عقب آینه ای

اگر به دنبال مرکز خریدی مطمئن برای تهیه بهترین مارک و برند دوربین دنده عقب آینه ای هستید، فروشگاه دوربین مداربسته منصوری، بهترین مکان برای خرید های شماست. انواع دوربین دنده عقب آینه ای، دوربین ثبت وقایع خودرو، دوربین های وای فای دار مخفی ماشین ، دوربین دو لنزه و غیره را می توانید با قیمتی باور نکردنی از این مرکز فروش خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما