فروش آنلاین دوربین مدار بسته ارزان کوچک

فروش دوربین مدار بسته ارزان کوچک به قیمت عمده آغاز شد. دوربین های مخفی ریز جاسوسی به دوربین هایی گفته می شود که بسیار کوچک بوده و به راحتی در هر مکانی جاسازی می شوند. تکنو دوربین وارد کننده انواع دوربین های کوچک مخفی با بهترین قیمت می باشد. ما در ادامه می خواهیم به معرفی دو نمونه از بهترین دوربین های مخفی اشاره کنیم. با ما همراه باشید.

فروش دوربین مدار بسته ارزان کوچک

دوربین مدار بسته بند انگشتی AHD

یکی از دوربین های مداربسته مخفی ارزان قیمت، دوربین مدار بسته بند انگشتی است. این دوربین مخفی سیم دار از نوع دوربین های AHD می باشد که کیفیت تصویر آن 2 مگاپیکسل بوده و قابلیت اتصال به دستگاه DVR را نیز دارد. این دوربین ریز بند انگشتی دارای میکروفن قوی جهت ضبط صدا می باشد که جهت شنود صدای محیط بسیار مناسب است. شاید باورتان نشود اما این دوربین کوچک ریز جاسوسی دارای ال ای دی های مادون قرمز جهت ضبط تصاویر در شب می باشد.
اندازه این دوربین بند انگشتی بسیار ریز است به طوریکه در هر مکانی جاسازی می شود. اما برای ضبط و ذخیره سازی تصاویر حتما باید دستگاه ضبط تصویر تهیه کرد. چراکه این دوربین رم خور نبوده و باید توسط کابل کواکسیال به دستگاه ضبط تصویر متصل شود.  علاوه بر این ویژگی ها این دوبین دارای لنز واید یعنی عریض است که باعث می شود شما تصویر بیشتری از محیط داشته باشید. برای مشاهده تصویر دوربین بند انگشتی، باید یک دی وی AHD داشته باشید تا تصویر برروی مانیتور یا تلویزیون نمایش داده شود.
لازم به ذکر است که این دوربین مداربسته سیمی ای اچ دی به شرطی که به دی وی آر با قابلیت P2P متصل شود، را می توان از راه دور نیز کنترل و مدیریت کرد.

فروش دوربین مدار بسته ارزان کوچک

دوربین مخفی فلتی وای فای S06

دوربین مخفی فلتی که به دوربین کوچک S06 نیز معروف است، کوچک ترین عضو خانواده دوربین مداربسته کوچک تحت شبکه بیسیم می باشد. دانست. این دوربین دارای کلی آپشن های ویژه است که آن را در اولویت بیشتر نسبت به دوربین بند انگشتی قرار داده است. این دوربین مخفی S06 برای ربات ها و ماشین آلات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد همچنین می توانید آن را در هر مکانی جاسازی کنید. این دوربین دارای ظاهری بسیار ریز بوده و قابلیت اتصال به اینترنت را نیز دارد. دوربین مداربسته ریز مخفی S06 را کافیست به وای فای متصل کنید. آنوقت می توانید حتی در قاره ای دیگر نیز دوربین را چک کنید.

این دوربین کوچک بیسیم مدل فلتی را می توان در دسته بندی دوربین ورزشی به حساب آورد، اگر به فیلم برداری و عکس برداری از ورزش کردن خود دارید این دوربین گزینه مناسبی می تواند برای شما باشد. اندازه کل این دوربین به شرح زیر است.

  • چشمی یا لنز دوربین : 6 میلیمتر
  • دهانه لنز : 2 میلیمتر
  • برد اصلی : 50 × 20 ×7 میلیمتر
  • طول کابل فلت : 120میلیمتر
  • وزن دوربین : 12 گرم

لازم به ذکر است که دوربین فلتی دارای شیار حافظه بوده و تصاویر و فیلم ها را بر روی رم میکرو ذخیره خواهد کرد. میکروفن داخلی این دوربین بسیار قوی بوده لذا به خوبی تمامی صدا ها را ضبط خواهد کرد. این دوربین ریز جاسوسی فلتی حساس به حرکت است به طوریکه با دیدن حرکات در جلو لنز خود شروع به ضبط فیلم خواهد کرد. و این در مصرف باتری و همچنین فضای ذخیره سازی صرفه جویی می باشد.

فروش دوربین مدار بسته ارزان کوچک

فروش دوربین مدار بسته ارزان کوچک

اگر به دنبال دوربینی کوچک و ارزان قیمت هستید، از محصولات موجود در فروشگاه دوربین مداربسته مخفی منصوری دیدن فرمائید. این فروشگاه عرضه کننده انواع دوربین های ریز جاسوسی در طرح ها و شکل های متفاوت می باشد. شما می توانید دوربین مد نظر و مناسب نیاز خود را با تخفیف ویژه از این مرکز فروش با بهترین قیمت خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما