قیمت ups در سال 1400

قیمت ups در سال 1400 مقداری بالاتر از سال های گذشته در بازار ارائه می گردد. اما بازرگانی تکنو دوربین تمامی یو پی اس های دوربین مداربسته را با قیمتی منصفانه در بازار پخش و عرضه خواهد کرد. هدف اصلی دوربین های مداربسته، ضبط ویدیوهای شبانه روز محیط مربوطه می باشد تا در غیاب شما تمام وقایع را بر روی گوشی هوشمند به اشتراک بگذارد یا حتی بعد ها بتوانید این اطلاعات را مشاهده کنید. با این حال یکی از روش هایی که در دفعات اخیر اغلب توسط سارقان به کار برده می شود، قطع برق سیستم های امنیتی یا محل مربوطه است.

حتی اگر آنها دسترسی مستقیم به صفحه فیوز نداشته باشند، می توانند با اتصال کوتاه هر کابل الکتریکی و قطع فیوزهای جریان باقی مانده، سیستم ضبط کننده های امنیتی شما را از کار بیاندازند. با این وجود اصلا نگران نباشید زیرا نمایندگی های تکنودوربین انواع دستگاه های ups جی ام کا و رایاکس را ارائه می دهد. این محصولات که به نام منبع تغذیه بدون وقفه مشهور هستند، حتی در صورت نبودن برق محیط، میزان انرژی مورد نیاز دوربین های مداربسته را تأمین می کند. لازم به ذکر است این یو پی اس ها در انواع متعدد ۱۰، ۱۵، ۲۰ و ۳۰ آمپر موجود هستند.

قیمت ups

اصول کار UPS

به طور کلی اصول کار UPS ( برق اضطراری )، یعنی منبع تغذیه بدون وقفه، با از بین بردن وقفه های ناگهانی و نوسانات جریان در خط برق و جلوگیری از قطع برق و خاموش شدن دستگاه های ویدیو ضبط کننده، در مدت زمانی کاربرد دارد که ژنراتور قطع می شود. به طوری که این محصول در مواردی که برق وجود ندارد از قطع ادامه ضبط سیستم های دوربین در اواسط جلوگیری می کند تا هیچ یک از جزئیات محیط را از دست ندهد.

نوسانات ولتاژ و هارمونیک هایی که در دستگاه های الکترونیکی رخ می دهد می تواند به تمام دستگاه های الکترونیکی آسیب برساند. همانطور که در کتابچه های راهنمای کاربر محصولات الکترونیکی بیان شده است، باید در برابر نوسانات ولتاژ، نقص های اتصال برق و وقفه ناگهانی محافظت شود. تقریباً 50 درصد از محصولات الکترونیکی مورد استفاده در خانه و محل کار به این دلیل است که از UPS استفاده نمی شود.

قیمت ups

انواع سیستم برق اضطراری موجود در فروشگاه

همانطور که قبلا گفته شد این سیستم برق اضطراری موجود دارای انواع مختلفی هستند. به طور کلی این محصولات پرفروش در وب سایت ما عبارتند از:

  • یو پی اس دوربین مداربسته رایاکس 15 آمپر مدل MA15
  • یو پی اس دوربین مداربسته جی ام کا 30 آمپر
  • یو پی اس دوربین مداربسته رایاکس 30 آمپر مدل MA15
  • یو پی اس دوربین مداربسته رایاکس 30 آمپر مدل EC15
  • یو پی اس دوربین مداربسته جی ام کا 10 آمپر
  • یو پی اس دوربین مداربسته رایاکس 15 آمپر مدل EC15

قیمت ups

دستگاه UPS و دلیل ضرورت آن

هر سیستم دوربین به منظور انتقال و ضبط تصویر به یک دستگاه ضبط کننده دی وی آر یا ان وی آر متصل است. این رکوردر ها، امکان ضبط تصاویر گرفته شده از دوربین ها را فراهم می کنند. سیستم های دوربین امنیتی مورد استفاده در “کارخانه ها، بانک ها، موسسات دولتی، آپارتمان ها، فروشگاه ها، سایت ها، جاده های ترافیکی، ویلا ها” و بسیاری از مکان های دیگر در هر منطقه اهمیت زیادی دارد، به همین دلیل، دستگاه UPS در صورت قطع برق با تامین انرژی به منظور ادامه ضبط دوربین کمک بسزایی می کند‌.

به بیانی دیگر، دلیل اصلی استفاده از منبع تغذیه بدون وقفه این است که حتی در صورت قطع برق در محیط با از دست دادن ولتاژ، ادامه روند ضبط و فیلم برداری دوربین های مداربسته در محیط را تضمین می کند. همچنین به منظور جلوگیری از نقص در دستگاه های ضبط دوربین مداربسته در صورت افزایش یا کاهش ولتاژهای اصلی، یک دستگاه برق اضطراری یا یو پی اس بسیار مورد نیاز است.

گفتنی است بدانید این دستگاه های ups دارای ویژگی های خاص و متحصر بفردی هم نیز می باشند. به عنوان مثال، یو پی اس دوربین مداربسته ۲۰ آمپر، از ۲۴۰ وات توان اسمی بهره می برد. همچنین دارای سیستم افزایش خفاظت بار است. از دیگر ویژگی های این محصول عبارتند از: دارای ولتاژ ۱۲ ولت DC، مدت زمان شارژ مجدد ۳ ساعت، دارای باتری از نوع سیلد اسید، دمای کارکرد از ۰ تا ۵۵ درجه سانتی گراد، دارای ۵ خروجی با ولتاژ ۱۲ ولت برای دوربین و دی وی آر و دارای ۸۰ درصد میزان رطوبت و غیره.

قیمت ups

قیمت ups

اگر می خواهید دستگاه برق اضطراری یا همان یو پی اس را با قیمتی منصفانه خریداری کنید، می توانید همین حالا با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید. فروشگاه دوربین مداربسته منصوری عرضه کننده مستقیم انواع لوازم جانبی دوربین مداربسته از جمله آداپتور دوربین مداربسته، یو پی اس، کابل و غیره با قیمتی ویژه می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما