قیمت هارد 2 ترابایت وسترن بنفش

قیمت هارد 2 ترابایت بنفش وسترن همراه با گارانتی معتبر را به صورت همکاری از بازرگانی تکنو دوربین بانه دریافت کنید. هارد وسترن دیجیتال سری بنفش با گنجایش 2 ترابایت را یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین محصولات شرکت وسترن دیجیتال می باشد که برای ذخیره سازی تصاویر و ویدئو های دوربین مداربسته و سیستم های حفاظتی مورد استفاده قرار می گیرد. هارد دیسک دو ترابایت western به گونه ای طراحی شده است که قابلیت پشتیبانی همزمان از 32 عدد دوربین مداربسته را دارد.

قیمت هارد 2 ترابایت بنفش

برای 32 عدد دوربین مداربسته، چه هارد دیسکی مناسب تر است؟

برای نصب و راه اندازی سیستم‌های امنیتی باید ابتدا به فکر مکانی مطمئن برای ذخیره سازی تصاویر و ویدئو ها باشیم. برای این منظور نیاز است تا به سراغ هارد دیسک ‌های اینترنال با سرعت و ظرفیت مورد نیاز برویم. هارد دیسک امن ترین و مطمئن ترین مکان برای نگه داری و محافظت داده ها بدون هیچ خللی می باشد. هارد 2 ترابایت وسترن بنفش Purpleدر سیستم‌های حفاظتی و DVRها مورد استفاده قرار می گیرد. که کاربر می تواند همزمان 32 عدد دوربین مداربسته را به دستگاه ضبط تصویر متصل کرده تا تصاویر ضبط شده همگی بر روی این هاد ذخیره شود.

پلاتر های هارددیسک 2 ترابایت وسترن با سرعت 5400 دور بر دقیقه می چرخند. این هارد اینترنال دارای 64 مگابایت حافظه‌ی کش برای ذخیره‌سازی جهت جلوگیری از احتمال پاک شدن داده‌ها هنگام ذخیره سازی می باشد. رونوشت 180 ترابایت داده در طول سال بدون هیچ مشکلی توسط این هارد بلامانع است.

قیمت هارد 2 ترابایت بنفش

مشخصات هارد اینترنال 2 ترابایت دوربین مداربسته بنفش وسترن

  • ظرفیت هارد وسترن دیجیتال 2 ترابایت
  • نوع رابط SATA 6.0Gb/s
  • حافظه کش 64 مگابایت
  • سایز هد 3.5 اینچ
  • سرعت چرخش 5400 دور در دقیقه
  • قابلیت پشتیبانی همزمان از 32 دوربین HD
  • دارای کارایی فوق العاده
  • قابلیت اطمینان بالا در ذخیره سازی

قیمت هارد 2 ترابایت بنفش

قیمت هارد 2 ترابایت بنفش

هارد دیسک های سری بنفش در دو مدل WD Purple و WD Purple NV تولید و وارد بازار می شوند. اگر بخواهیم بیشتر در مورد این دو مدل توضیح دهیم به اینصورت می باشد که مدل معمولی WD Purple برای استفاده در سیستم دوربین های مدار بسته با 32 دوربین و یا کمتر جوابگو بوده و مدل WD Purple NV قادر به پشتبانی از 64 عدد دوربین مداربسته می باشد. هارد اینترنال وسترن دیجیتال سری بنفش با ظرفیت 2 ترابایت دارای بهترین کارایی و همچنین قابلیت اطمینان بالایی در ذخیره سازی اطلاعات می باشد. کاربران و پیمانکاران گرامی می توانند هارد دیسک 2 ترابایت دوربین مداربسته وسترن دیجیتال بنفش را با بهترین قیمت از مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری خریداری کنند.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن قیمت هارد 2 ترابایت بنفش خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما