قیمت هارد ۵۰۰ گیگ وسترن دیجیتال

قیمت هارد ۵۰۰ گیگ وسترن دیجیتال در مقایسه با سایر ذخیره ساز های دوربین مداربسته از جمله هارد 2 ترابایت وسترن بنفش، هارد دوربین مداربسته 1 ترابایت وسترن و غیره بسیار پایین تر می باشد.. هارد دیسک وسترن سبز پانصد گیگ یکی از کم مصرف ترین ذخیره ساز های موجود در بازار می باشد دارای هد استاندارد با اندازه 3.5 اینچ و همچنین سرعت چرخش آن 5400 دور در دقیقه می باشد. در ادامه به معرفی هر چه بیشتر این محصول خواهیم پرداخت.

قیمت هارد ۵۰۰ گیگ

مشخصات هارد وسترن 500 گیگ دوربین مدار بسته

  • ظرفیت واقعی 500 گیگابایت
  • حد اکثر تحمل شوک یا فشار در وضعیت خواندن اطلاعات 65 GS
  • حد اکثر تحمل شوک یا فشار در وضعیت آماده به کار 250 GS
  • درجه حرارت در وضعیت استفاده تقریبا 65 سانتی گراد
  • درجه حرارت در وضعیت آماده به کار تقریبا ۷۰~۴۰- سانتی گراد
  • نوع رابط 3.0 SATA
  • اندازه هد 3.5 اینچ
  • دارای بافر یا کش 64 مگابایت
  • سرعت چرخش در دقیقه 3400 دور
  • دارای فرمت A F
  • بهره‌ مندی از تکنولوژی IntelliPower برای کاهش توان مصرفی و افزایش کار آیی هارد دیسک
  • بهره‌بری از تکنولوژی Intelliseek برای ارائه تعادل میان عملکرد و قدرت
  • پشتیبانی از تکنولوژی‌ NoTouch Ramp Load به‌ منظور محافظت و کاهش فرسودگی و استهلاک هد و افزایش ضریب اطمینان هارد
  • ساپورت تکنولوژی‌ Cool and quiet به‌منظور خنک کردن و کم کردن صدای هارد دیسک

قیمت هارد ۵۰۰ گیگ

هارد ذخیره ساز دوربین مداربسته 500 گیگ وسترن

هارد دیسک داخلی وسترن 500 گیگ همانطور که از نام آن پیداست قابلیت نگه داری و ذخیره سازی 500 گیگابایت دیتا(فیلم و عکس دوربین های مدرابسته) را دارد. این هارد دیسک با بهره مندی از 64 مگابایت حافظه کش بدون از دست رفتن هیچ اطلاعاتی تصاویر ضبط شده توسط دوربین های مداربسته را به خوبی ذخیره خواهد کرد. در ضمن هارد اینترنال دوربین مداربسته پانصد گیگابایت دارای رابط پرسرعت SATA III با سرعت 6 گیگابیت بر ثانیه جهت سرعت بخشی به زمان ذخیره سازی می باشد.

قیمت هارد ۵۰۰ گیگ

هارد ۵۰۰ گیگ وسترن دیجتال سری بنفش

وسترن دیجیتال یکی از برند های مشهور و بااصالت ساخت انواع هارد دیسک های اینترنال و اکسنترال است. این تولید کننده توانسته است فعالیت خود را با سابقه درخشان در سال ۱۹۷۰ میلادی آغاز کند و توانسته است هارد دیسک های دوربین مداربسته را با بالاترین کیفیت ها و در عین حال اقتصادی ترین قیمت ها عرضه کند. از طرف دیگر این محصولات دارای تنوع زیادی از لحاظ رنگ بندی و میزان حافظه ذخیره سازی می باشند. به گونه ای که دارای طیف گسترده ای از رنگ بندی ها از جمله سبز، آبی، بنفش، مشکی، قرمز، طلایی و غیره در انواع گنجایش های پانصد گیگ، یک ترابایت، دو ترابایت الی ۱۰ ترابایت هستند. در این میان انتخاب بهترین گزینه منوط به تعداد پیکسل های رزولوشن تصاویر دوربین و تعداد دوربین های مداربسته مربوطه می باشد.

هارد ۵۰۰ گیگ وسترن دیجتال سری بنفش از مدل های باکیفیت و کم مصرف است که فروش بالایی به خود کسب کرده است. ویژگی مصرف پایین انرژی یکی از سودمندی های این محصول به خصوص در مناطق تحت نظارت با حرارت بالا به حساب می آید. این دستگاه ذخیره سازی دوربین مداربسته به تکنولوژی پیشرفته IntelliSeek مجهز است. این ویژگی موجب می شود که سرعت جستجوی متعادلی داشته باشد. به عبارتی دیگر سرعت چرخش هارد را در بهترین شیوه تنظیم می کند که موجب کاهش مصرف انرژی، کاهش نویز و لررزش می شود.

هارد دیسک داخلی وسترن دیجیتال بنفش پانصد گیگ

هارد دیسک داخلی وسترن دیجیتال بنفش پانصد گیگ، دارای عملکرد قابل اطمینان است که از عمر طولانی و ماندگاری بهره می برد. این محصول دارای نوع رابط SATA 6 Gb/s، سايز هد 3.5 اینچ و بافر (حافظه کش) 64 مگابایت است. به علاوه این هارد دیسک اینترنال می تواند ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ هفته کار کند و دارای سرعت چرخش اطلاعات را 5400 دور در دقیقه می باشد. از دیگر ویژگی های این محصول قابلیت ذخیره سازی همزمان ۳۲ عدد دوربین مداربسته به صورت همزمان برای مدت طولانی می باشد.

هارد دیسک اینترنال ۵۰۰ گیگ وسترن دیجتال سری بنفش، مدل مناسبی برای سیستم دوربین مداربسته خانگی، اداری و صنعتی است که حجم زیادی از اطلاعات صوتی و تصویری دوربین های مربوطه را با قابلیت اطمینان بالایی ذخیره می کند. همچنین قادر به ذخیره سازی به صورت مداوم در طول شبانه روز سیستم های امنیتی می باشد. با این حال حتی تمامی اطلاعات را بدون نویز و اختلال در همان کیفیت اصلی تصاویر ذخیره سازی می کند تا در بازیابی و بازپخش این فایل ها هیچگونه مشکلی پیش نیاید.

از دیگر فناوری های این هارد دیسک داخلی پانصد گیگ wstern digital ویژگی پیشرفته AllFrame می باشد. این آپشن مانع از دست رفتن فریم های ویدیو های ذخیره شده می شود و موجب بهبود عملکرد می شود. علاوه بر قطعات تشکیل دهنده باکیفیت و مرغوب، این هارد دیسک داخلی دوربین مداربسته دارای طراحی ارگونومیک و ساختار ویژه و خاص است. به گونه ای که از میزان ابعاد 26.1 × 101.6 × 147 میلی‌ متر و وزن 640 گرم بهره می برد.

قیمت هارد ۵۰۰ گیگ

هارد دیسک‌ اینترنال Green پانصد گیگ، جزو سری قیمت مناسب و کم مصرف ذخیره ساز های تولید شده توسط وسترن دیجیتال می باشد. بنابراین هارد دیسک 500 گیگ دوربین مداربسته بهترین انتخاب برای کاربرانیست که قصد راه اندازی سیستم مداربسته ای کوچک با قیمتی مناسب اند. بازرگانی تکنو دوربین بانه دارای نمایندگی رسمی فروش و پخش انواع هارد دیسک های وسترن دیجیتال با کیفیت های متفاوت می باشد. هارد 500 گیگ یکی از محصولات تخفیف خورده این ماه تکنو دوربین می باشد که با قیمتی ویژه به مشتریان گرامی ارائه خواهد شد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما