قیمت دوربین مداربسته دید در شب رنگی 2 مکاپیکسل

جهت استعلام و دریافت لیست قیمت دوربین مداربسته دید در شب رنگی 2 مکاپیکسل می توانید با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل فرمائید. دوربین های مداربسته استارلایت از دسته دوربین های واضح رنگی هستند که تصاویر را با بهترین کیفیت به صورت رنگی حتی در تاریکی شب ضبط خواهند کرد. این دوربین های starlight دارای مدل های متفاوتی می باشد، ما امروز می خواهیم به تشریح یکی از پر فروش ترین دوربین های رنگی بولت پروژکتور دار بپر دازیم:

قیمت دوربین مداربسته دید در شب رنگی

دوربین مداربسته استارلایت فول اچ دی بولت

برای بیشتر دوربین های‌ مداربسته تهیه تصاویر واضح و با کیفیت در شب چالش برانگیز است زیرا کاملا تاریک است و سنسورهای آنها برای “دیدن” تصاویر رنگی در شب طراحی نشده اند. از همین رو فناوری دوربین Starlight در دوربین مداربسته بالت پروژکتوری ahd از حسگرهای بسیار حساس و دیافراگم بازتر استفاده می کند و برای دستیابی به بهترین تصاویر در شب، گامی فراتر برداشته است. به عبارتی دیگر لنز این دوربین بولت دارای ۳.۶ میلی متری 4 مگاپیکسلی است که سرعت شاتر آرا کاهش می دهد بنابراین نور کافی برای تصاویر بسیار واضح و غیر قابل مشاهده با چشم غیر مسلح را جمع می کند. در نتیجه که تصاویر کاملاً واضح و با رنگ های طبیعی را در نور ناکافی و دل شب تولید می کنند.

این دوربین مداربسته استارلایت بالت پروژکتوری 2 مگاپیکسل به دلیل قابلیت دید در شب رنگی که دارد برای محیط های پراهمیت گزینه مناسبی می باشد. این مکان ها می تواند شامل فرودگاه ها، بیمارستان ها، بانک ها، ویلاها و اماکن صنعتی و تجاری و غیره باشد. به راحتی می توانید دوربین های دید در شب بالت را در فضاهای باز خود انتخاب کنید. این محصول می تواند تصاویر را به وضوح کامل در محیط های تاریک و اواخر روز ضبط کنند.

این دوربین مداربسته فول اچ دی بالت starlight از دسته های ahd است که انتقال تصاویر و فیلم های واضح را از طریق کابل کواکسیال به دستگاه دی وی آر با اطمینان بالا را ضبط و ذخیره سازی می کند.

قیمت دوربین مداربسته دید در شب رنگی

مشخصات فنی دوربین مداربسته استارلایت بالت پروژکتوری ahd

  • کیس بزرگ
  • برد fullhan+8570Hs
  • دید در شب رنگی
  • Warmlight
  • دارای لنز 3/6 میلی متری چهار مگاپیکسل استارلایت
  • کیفیت تصویر عالی
  • برد کمپانی Hs
  • کیس اصلی گرید A
  • دارای استاندار ip66

قیمت دوربین مداربسته دید در شب رنگی

قیمت دوربین مداربسته دید در شب رنگی

اگر می خواهید بدون از دست دادن بک دقیقه حتی در تاریکی مطلق نیز، مکانی را کنترل و مدیریت کنید، دوربین های رنگی مادون قرمز می توانند بهترین گزینه برای شما باشند. جهت سفارش ارزان قیمت انواع دوربین مدرابسته دید در شب رنگی استارلایت همراه با گارانتی معتبر همین الان با شماره های درج شده در بازرگانی تکنو دوربین تماس حاصل فرمایید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما