فروشگاه بهترین دوربین دنده عقب آینه ای خودرو

فروشگاه بهترین دوربین دنده عقب خودرو آینه ای آماده ارائه انواع دوربین های مناسب ماشین با بهترین قیمت می باشد. دوربین دنده عقب آینه ای خودرو که با توسعه فناوری به یکی از پرکاربردترین محصولات و تجهیزات اتومبیل تبدیل شده است. همچنین این محصولات به حدی اهمیت دارد که در اکثر خودروهای مدل جدید امروزه به صورت استاندارد همراه آن ارائه می شوند. این مدل از دوربین های اتومبیل که به دلیل راحتی که در طول رانندگی ارائه می دهند، به یک عنصر ضروری ایمنی خودرو تبدیل شده اند.

به علاوه این محصولات نه تنها از خودرو محافظت می کنند، بلکه به ایمنی محیطی نیز کمک قابل توجهی می کنند.  این دوربین های دنده عقب که به صورت استاندارد یا به عنوان آپشن در اکثر خودروهای مدل جدید ارائه شده بود، اکنون بعداً می تواند به راحتی در خودروها گنجانده شود.

در ادامه به شرح و بررسی سه مدل از پرفروش ترین های دوربین دنده عقب آینه ای خودرو می‌ پردازیم:

فروشگاه بهترین دوربین دنده عقب خودرو

آینه مانیتور دار و دوربین دنده عقب مدل B50

آینه مانیتور دار و دوربین دنده عقب مدل B50 یکی از محصولات پرفروش است که مزایای قابل توجهی در تشخیص نقاط کور در انواع وسایل نقلیه مانند سواری، کامیون، اتوبوس و غیره دارد. این مدل از دوربین ماشین، همانطور که از نامش پیداست، در هنگام حرکت به عقب یا پارک در وسایل نقلیه در هر موقعیتی کمک راننده مؤثر می باشد. این دوربین دنده عقب، با نمایش دوربین زاویه باز تا میزان ۱۷۰ درجه واقع در پشت خودرو و جلوی آن به وسیله دو دوربینی که دارد، قادر به نمایش همه جانبه و بسیار واضح از اطراف اتومبیل می شود تا راننده فورا موانع را تشخیص دهد. این محصول را می توانید با آینه جلویی اتومبیل جایگزین کنید.

از طرف دیگر، این محصول با پشتیانی از رم ۳۲ گیگابایتی می تواند نمای عقب و جلویی را ضبط کند. همچنین نحوه کارکرد این دوربین به این گونه است که به صورت خودکار هنگام قرار دادن خودرو در حالت دنده عقب (R) روشن می شود‌. از دیگر ویژگی های این دوربین دنده عقب آینه ای خودرو مدل B50، عبارتند از صفحه نمایش ۱۰ اینچ، دارای نمایش ساعت و تاریخ، قابلیت شنود محیط همراه فیلم برداری، شارژ باتری به وسیله شارژر فندکی و غیره.

فروشگاه بهترین دوربین دنده عقب خودرو

دوربین دنده عقب مدل ZYD469E مانیتور دار

دوربین دنده عقب مدل ZYD469E مانیتور دار یکی از مؤثر ترین و کاربردی ترین ها است که برای استفاده از آن، کافی است به صفحه نمایش مربوطه با سایز ۵ اینچ که دوربین روی آن نمایش داده شده نگاه کنید. در این صورت در حالی که اجسام پشت خودرو به وضوح بر روی صفحه نمایش قابل مشاهده هستند، فاصله بین آنها را می توان به راحتی اندازه گیری کرد.

این دوربین دنده عقب خودرو با مانیتور آینه ای دارای صفحه نمایش ویژه ای است که از رنگ آبی جیوه ای بهره می برد. این ویژگی موجب ایجاد نقش مؤثر در آینه خودرو می شود. همچنین با رزولوشن 480×800، به ایجاد تصاویر بسیار واضح و قابل تشخیص از پشت خودرو کمک می کند. شما می توانید این دوربین را زیر سپر یا زیر صندوق عقب ماشین به سادگی نصب کنید.

فروشگاه بهترین دوربین دنده عقب خودرو

دوربین دنده عقب ثبت سوانح خودرو وای فای

دوربین دنده عقب ثبت سوانح خودرو وای فای یکی‌ دیگر از مدل های آینه ای است که بر روی همه ی ماشین های قابل نصب می باشد. همچنین دارای قابلیت ضبط باکیفیت فول اچ دی و وصل شدن بر روی مانیتور مربوطه می باشد. از طرف دیگر به لطف فناوری دید در شب این دوربین، می توان با اجتناب از اجسام موجود در محیط در حین گرفتن دنده عقب خودرو، آسیبی به ماشین یا ابزارهای اطراف نرساند. و از همه مهمتر، ایمنی خود و خودرو با جلوگیری از آسیب رساندن به سایر موجودات زنده تأمین می شود. علاوه بر این، به دلیل دید در شب آن، در ساعات تاریک که خطر بیشتر است، مزیت مراقبت در حین رانندگی و پارک کردن را برای رانندگان ارائه می دهد.

زاویه دید، دوربین دنده عقب ثبت سوانح خودور وای فای به اندازه کافی گسترده است که به پارک و تشخیص نقاط کور کمک می کند. چراکه هرچه زاویه دوربین دنده عقب بیشتر باشد، فضای بیشتری دیده می شود و راحت تر می توان پارک کرد. به عبارتی دیگر از طریق این محصول یک پارک بسیار ایمن را ایجاد می کند و از شما و اتومبیل شما در سطح بالایی محافظت می شود. گذشته از این ها، دوربین دنده عقب آینه ای خودرو، دارای پشتیبانی از مموری رم است که می توانید بعد ها به مرور حوادث و تصادف بپردازید و همچنین ارائه آن ها به عنوان مدرک استفاده کنید.

به طور کلی انتخاب هر کدام از دوربین های زاویه باز ما راحتی رانندگان را فراهم می کند.

فروشگاه بهترین دوربین دنده عقب خودرو

فروشگاه بهترین دوربین دنده عقب خودرو

اگر به دنبال فروشگاهی قیمت مناسب جهت خرید دوربین دنده عقب خودرو هستید، فروشگاه دوربین مداربسته منصوری می تواند برای شما بهترین گزینه باشد. بهترین دوربین دنده عقب خودرو آینه ای را می توانید با قیمتی استثنایی در مدل ها و با کیفیت های متفاوت از این مرکز فروش خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما