مرکز پخش دوربین مداربسته طرح لامپ

مرکز پخش دوربین مداربسته طرح لامپ آماده ارائه انواع دوربین های مداربسته پانوراما چشم ماهی با قیمتی باور نکردنی می باشد. دوربین های مداربسته 360 درجه لامپی با توجه به نرم افزار مدیریت از راه دور آن به دو دسته تقسیم می شوند که عبارتند از دوربین مداربسته طرح لامپ v380 و دوربین لامپی بیسیم icsee. این دوربین مداربسته دارای زاویه دید 360 درجه بوده و مناسب فضاهای بسته می باشد. در ادامه با این دوربین وایرلس بیشتر آشنا خواهیم شد.

مرکز پخش دوربین مداربسته طرح لامپ

دوربین لامپی 360 درجه بیسیم

دوربین لامپی 360 درجه پاناروما تصاویر را بر روی کارت حافظه میکرو SD ( تا حجم ۶۴ گیگابایت) بدون نیاز به دستگاه DVR یا NVR ذخیره خواهد کرد. این دوربین بیسیم چشم ماهی دارای وای فای داخلی جهت ارتباط بیسیم با مودم به صورت Hotspot می باشد. این دوربین فیش آی طرح لامپ دارای اسپیکر و میکروفن بسیار قوی داخلی جهت ارتباط صوتی دو طرفه با محل را دارد. این دوربین قابلیت انتقال تصویر و صدا را با کیفیت فول اچ دی دارد. دوربین شکل لامپ مخفی دارای سنسور تصویر  CMOS و فیلتر تصویر IRCUT برای تفکیک درست رنگ و همچنین دارای ال ای دی مادون قرمز برای مشاهده تصویر با وضوح کامل در تاریکی مطلق تا ۱۰ متر را نیز دارد.

این امکان برای کاربر فراهم است که روشنایی را از طریق اپلیکیشن بصورت دائم تنظیم کند.

مرکز پخش دوربین مداربسته طرح لامپ

دوربین وایرلس رم خور طرح لامپ

این دوربین دارای ویژگیهای فوق العاده ای می باشد که در ادامه به مهمترین آنها اشاره خواهیم کرد. این دوربین لامپی دارای سنسور حساس به حرکت با امکان ارسال آلارم به گوشی و امکان دریافت هشدارها به محض تشخیص صدا یا حرکت می باشد. شما می توانید نمایش حجم کلی کارت حافظه و حجم باقی مانده از آن و امکان فرمت کارت حافظه در داخل دوربین را مشاهده و انجام دهید.

امکان نمایش فایل های ضبط شده بر روی کارت حافظه ی داخل دوربین وای فای پاناروما بدون نیاز به خارج کردن کارت حافظه از طریق وای فای برای این دوربین وایرلس داخلی وجود دارد. نصب این دوربین بسیار راحت بوده، به طوریکه کافیست آن را در سرپیچ لامپ قرار دهید.

مرکز پخش دوربین مداربسته طرح لامپ

مزایا و معایب لامپ دوربین دار بی سیم

دوربین های مداربسته لامپی بسیار مقرون بصرفه می باشند. این دوربین ها به راحتی به اینترنت متصل شده و به کاربر امکان مشاهده تصاویر را به صورت زنده و آنلاین خواهد داد. این دوربین بدون اینکه به دستگاه ضبط تصویر نیاز داشته باشد، تصاویر را به خوبی بر روی کارت حافظه ذخیره خواهد کرد. یکی دیگر از مزیت های دوربین مداربسته لامپی بیسیم، قابلیت تشخیص حرکت است به طوریکه این دوربین می تواند در صورت مشاهده حرکت آن را برای فرد ارسال کند . یعنی به محض اینکه در محدوده ی دید دوربین جسم یا شیء شروع به حرکت کند، دوربین از طریق نرم افزار به شما آلارم می دهد.

و در آخر دوربین مداربسته لامپی، لنز 360 درجه ای دارد که دید گسترده ای را برای کاربر فراهم می کند. دوربین لامپی به دلیل زاویه دید 360 درجه که دارد، تمامی نقاط و زوایای اطراف خود را پوشش می دهد و نقطه ی کوری باقی نخواهد گذاشت.

معایب دوربین مداربسته لامپی وای فای دار

این دوربین چونکه همانند لامپ های معمولی محیط را نیز روشن خواهد کرد، در شب امکان دارد تصاویر واضحی را ارائه ندهد. یکی دیگر از ایراد های این دوربین چشم ماهی این است که پانوراماست، چراکه تشخیص جزئیات در تصاویر پانوراما نسبت به تصاویر معمولی که با لنز های تخت گرفته می شود، کمی دشوار تر است.

از معایب دیگر این دوربین مداربسته لامپی می توان به عدم اتصال به دستگاه DVR یا دستگاه NVR اشاره کرد. چراکه کارت های حافظه موجود در بازار نهایتا می توانند تا یک ماه تصاویر و فیلم ها را ذخیره کنند. این زمان برای مصارف خانگی مناسب است، اما برای مصارف تجاری نسبتا کم است.

مرکز پخش دوربین مداربسته طرح لامپ

مرکز پخش دوربین مداربسته طرح لامپ

فروشگاه دوربین مداربسته منصوری، مرکز پخش دوربین های مداربسته طرح لامپ با انواع کیفیت های متفاوت می باشد. شما می توانید بهترین و با کیفیت ترین دوربین های وایرلس خانگی را به قیمت ویژه از این مرکز فروش خریداری کنید. جهت سفارش و خرید دوربین مداربسته 360 درجه لامپی می توانید همین حالا با شماره های درج شده ارتباط برقرار کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما