خرید دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت

خرید دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت با انواع مدل های متفاوت را از طریق نمایندگی های تکنودوربین تجربه کنید. دوربین های مداربسته وایرلس همانطور که از نام آن پیداست برای نصب و راه اندازی آن نیازی به سیم کشی نیست و این سبب جذابیت بیش از حد این دوربین ها شده است. غالب دوربین های مداربسته بیسیم باطری خور بوده و کاربر می تواند در هر مکانی آن را نصب کند.

خرید دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت

معرفی دوربین های مداربسته وایرلس

دوربین های مداربسته بیسیم دارای انواع متفاوتی هستند که همگی از لحاظ عدم نیاز به سیم کشی زمان نصب به هم شبیه اند. اما تفاوت های دیگری هم نیز دارند. به عنوان نمونه برخی از مدل ها رم خور و تحت شبکه هستند ( که از معایب آن ها امکان سرقت و درنتیجه نابود کردن اطلاعات وجود دارد ) و  برخی از آن ها به دستگاه ضبط کننده دیجیتال NVR متصل می شوند ( این مدل هیچگونه خطری جهت دزدیدن و امکان ازبین بردن اطلاعات، آن را تهدید نمی کند ). از جهاتی دیگر هم دوربین های مداربسته بی سیم به طور کلی به 2 نوع تقسیم می شوند. بعضی از مدل ها دوربین های مداربسته فاقد سیم باتری خور یا خورشیدی و برخی دیگر هم توسط آداپتور و اتصال به برق شهری!

دوربین خورشیدی بیسیم به وسیله شارژ شدن یا انرژی نور خورشید کار می کنند. لازم به ذکر است بدانید دوربین های باتری خور مانند انواع دوربین های مخفی از آسان ترین نصب بهره می برند و از جمله قابل حمل ترین دوربین ها هستند. به لطف این دوربین ها می توانید سیستم خود را به روشی ساده و آسان تنظیم کنید. این محصولاتی که سبک بوده و استفاده راحت دارند، از شلوغ شدن تصویر کابل در خانه شما جلوگیری کرده و نیاز های کاربران را به بهترین شیوه ممکن تأمین می کند.

این مدل دوربین های بیسیم را می توانید در همه ی مکان های مختلف خصوصی یا عمومی مانند منازل، دفاتر کار، فروشگاه ها، بانک ها، بیمارستان ها، پارکینگ ها و غیره نصب و راه اندازی کنید.

خرید دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت

با دوربین امنیتی بی سیم از خانه یا محل کار خود محافظت کنید:

می توانید دوربین های مداربسته بی سیم را باتوجه به مدل آن و نیازهای خود در هرکجا از گوشه های محل مورد نظر به آسانی نصب کنید. این دوربین ها که دارای سیگنال های قوی هستند، در نوع های با انتقال صدا دو طرفه نیز موجود است. همچنین این مدل ها که وضوح تصویر و صدا را با کیفیت بالا ارائه می دهند، هر آنچه را که می خواهید ببینید و بشنوید برای شما به ارمغان می آورد. این سیستم های دوربین wireless، می توانند مکان مورد نظر را بصورت زنده از طریق گوشی های هوشمند شما کنترل کند. لذا شما می توانید با اتصال به اینترنت از راه دور، خانه و محل کار خود را کنترل کنید.

خرید دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت

لیست انواع دوربین های مداربسته بی سیم:

  • دوربین مداربسته بولت وای فای دار پانورا یا چشم ماهی
  • دوربین مداربسته وایرلس عروسکی ۳۶۰ درجه رم خور
  • دوربین مداربسته رم خور اتوترک گردان
  • دوربین مداربسته اسپید دام چرخشی وای فای دار
  • دوربین مداربسته وای فای دار شارژی خورشیدی
  • دوربین مداربسته مخفی بیسیمQ7
  • دوربین مداربسته مخفی sq11
  • دوربین مداربسته جاسوسی رم خور q12
  • دوربین مداربسته تحت شبکه sq13 رم خور
  • دوربین مداربسته شارژی فاقد سیم فلتی
  •  دوربین مداربسته بیسیم رم خور خودکاری
  • دوربین مخفی شارژی رم خور SQT
  •  دوربین مداربسته کوچک رم خور وای فای دار SO6
  • دوربین جاسوسی وای فای دار SQ9

خرید دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت

با خرید دوربین های مداربسته بیسیم، دیگر نیازی نیست ظاهر خانه و محل کار خود را با سیم کشی های طویل خراب کنید. چراکه دوربین های مداربسته وایرلس برای نصب و راه اندازی نیازی به کابل ندارند. شما می توانید انواع دوربین مداربسته فاقد سیم را با بهترین قیمت از فروشگاه منصوری بانه خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما