خرید دوربین مخفی ارزان Q7

خرید دوربین مخفی ارزان Q7 را برای نظارت مستقیم و مخفیانه را از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری تجربه کنید. دوربین مداربسته جیبی کیو هفت از دسته دوربین های کوچک رم خور می باشد که ویرلس بوده و دارای میکروفن قوی برای ضبط صدا می باشد. این دوربین مداربسته شارژی کوچک را می توان با خود حمل کرد و یا در هر مکانی جاسازی کرد.

دوربین های مخفی یک گزینه عالی برای جمع آوری شواهد و مدارک می باشد. از همین رو دارای عملکرد بسیار محتاطانه هستند و به راحتی در داخل هر چیزی در محیط مخفی می شوند. برخی از مدل های بی سیم این دوربین های ریز دارای قابلیت حمل و جا به جایی آسانی هستند. همچنین به برخی ویژگی های کاربردی دیگر مجهز می باشند. در این راستا یکی از کوچکترین دوربین مداربسته دید در شب، دوربین مخفی ارزان Q7 شارژی می باشد که به کلی امکانات شگفت انگیز مجهز بوده. در زیر به معرفی این دوربین خواهیم پرداخت:

خرید دوربین مخفی ارزان

دوربین مخفی ارزان Q7 شارژی

دوربین مخفی ارزان Q7 شارژی دارای محبوبیت فراوانی میان کاربران می باشد. چراکه به یکسری قابلیت های فوق العاده مجهز است. این دوربین دارای دو نوع مدل فیلمبرداری می باشد. به این معنی که هم قابلیت ضبط مداوم و بی وقفه ای دارد و هم اینکه دارای قابلیت تنظیم با سنسور حساس به حرکت است. این دوربین ها از مدل های بی سیم است و می تواند از نظر استراتژیک مخفی شود. همچنین از باتری داخلی لیتیوم یونی قوی پشتیبانی می کند. این باتری پیشرفته با هر بار بعد از شارژ می تواند تا دو ساعت به صورت دائم فیلمبرداری کند. اما با تنظیم دوربین در حالت آماده باش، باتری داخلی آن می تواند تا چهار ساعت ضبط و کار کند. با این اوصاف به راحتی می توانید دوربین را با خود به همه جا حمل کنید. این مدل دوربین های مداربسته وایرلس جاسوسی کاملاً رایج هستند.

صاحبان خانه اکنون از این دوربین ها برای در امان نگه داشتن خانواده و وسایل خود از افراد سود جو استفاده می کنند. به علاوه، این یک لایه ایمنی و آرامش خاطر به خانه اضافه می کند. این دوربین مداربسته بسیار کوچک باتری دار کیوهفت را می توان در اسباب بازی های کودکان یا حتی چندین مورد دیگر از لوازم خانگی پنهان کرد. همچنین از این دوربین مخفی برای زیر نظر داشتن کارمندان، اقوام یا افرادی که به خانه یا محل کار شما مراجعه می کنند استفاده کرد.

خرید دوربین مخفی ارزان

دوربین مداربسته وای فای بیسیم Q7

دوربین مداربسته وای فای بیسیم Q7 ریز جهت مراقبت پرستار بچه ها می تواند هنگام دور بودن از خانه به پدر و مادر آرامش دهند. چراکه می توان آن را در دید ساده پنهان یا نصب کرد تا پرستار بچه و فعالیت ها و رفتارهای کودکان را کنترل کند. به علاوه این دوربین جاسوسی بی سیم و مینی برای بسیاری از اهداف استفاده می شوند که فقط به مراقبت از کودکان محدود نمی شوند. دستگاه های دوربین مخفی در خانه شما هنگام تمیز کردن مستخدمین، استخدام سرویس های حیوانات خانگی و سایر اهداف نظارت بر امنیت خانه استفاده می شوند.

به عبارتی دیگر این دوربین مداربسته کیو هفت، کوچک و قابل حمل است و به شما امکان می دهد از آن در هر جایی استفاده کنید. همچنین دارای دید در شب تا 6 متر است. بنابراین می توانید تصاویر خود را حتی در تاریکی به وضوح ببینید. این دوربین زاویه دید عریضی دارد که به شما امکان دیدن هر حرکتی را می دهد. استفاده و نصب این دوربین خیلی کوچک ساده و آسان است. همچنین از مدل های وای فای دار است که شما می توانید با استفاده از برنامه هوشمند مخصوص در تلفن همراه خود، تمام ضبط شده ها و جریان ویدئویی خود را بصورت مستقیم مشاهده کنید. گذشته از این دارای قابلیت سازگاری کارت حافظه میکرو اس دی ۳۲ گیگابایت است. با این ویژگی حجم گسترده ای از گرفته ها را می توانید داخل آن با اعتماد بالا نگه دارید.

خرید دوربین مخفی ارزان

سایر ویژگی های دوربین جیبی q7

برای اینکه بخواهید به صورت شبانه روز و همیشگی از طریق این دوربین مداربسته جاسوسی جیبی q7، ضبط و فیلمبرداری داشته باشید، می توانید آن را به منبع تغذیه یا برق مستقیم شهری متصل کنید. با این دوربین مخفی ارزان می توانید از هر آن چیزی که در محیط گفته می شود مطلع شوید. چراکه به میکروفون داخلی قدرتمند مجهز است. به طور کلی ویژگی های دوربین مداربسته جاسوسی بیسیم کیو هفت عبارتند از: قابلیت انتقال آنلاین تصاویر برای کاربران از راه دور، دید در شب، ضبط صدا، کیفیت تصویر فول اچ دی، سازگاری با مموری رم و غیره.

خرید دوربین مخفی ارزان

دوربین های مداربسته مخفی دارای انواع متفاوتی هستند که گاهی اوقات در قالب هایی همچون عینک، ساعت، چراغ، لامپ، خودکار و غیره عرضه بازار می شوند. این دوربین ها برای افشای جرم و جنایت بهترین راه کار بوده و در بازرگانی تکنو دوربین با قیمتی ارزان به فروش می رشد. شما می توانید انواع دوربین های مداربسته ارزان قیمت ریز جاسوسی را از طریق همین سایت سفارش و خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما