مرکز خرید دوربین مدار بسته خورشیدی بدون نیاز به برق

فروشگاه منصوری، مرکز خرید دوربین مدار بسته خورشیدی بدون نیاز به برق با ارزان ترین قیمت می باشد. دوربین مداربسته پنل دار شارژی از دسته دوربین های ضد آب فضای باز می باشد که بیشتر مناسب مکان هاییست که فاقد برق شهری هستند. این دوربین مداربسته وای فای دار بوه و تمامی تصاویر را از طریق اینترنت برای کاربر ارسال می کند. در ادامه همراه ما باشید تا با دوربین مدار بسته خورشیدی بدون نیاز به برق بیشتر آشنا شوید :

مرکز خرید دوربین مدار بسته خورشیدی

دوربین مداربسته رم خور فضای خارجی پنل دار

دوربین مداربسته فاقد سیم خورشیدی با ویژگی های منحصر به فردی که دارد به یک مدل همه کاره تبدیل شده است. همچنین به دلیل منبع تغذیه خود محدودیتی برای نصب در مکان های دور از دسترس برق یا مناطق فاقد برق ایجاد نمی کند. چراکه این دوربین به وسیله پنل بیرونی خود انرژی نور خورشید را دریافت و آن را تبدیل به برق متناوب جهت تأمین انرژی دوربین و باتری آن می کند‌. این مدل از دوربین مداربسته خورشیدی دارای یک باتری داخلی قدرتمند است که به طور مداوم توسط پنل خورشیدی شارژ می شود و بنابراین می توان آن را بدون سیم وصل کرد.

این ویژگی شارژ شدن می تواند انرژی مورد نیاز کارکرد دوربین را در شب و یا روز های ابری و بارانی تأمین کند. با این حال در هر صورت و هر ضرایطی می توانید از کارایی شبانه روزی این دوربین اطمینان حاصل کنید. این دوربین مداربسته رم خور فضای خارجی پنل دار وای فای مناسب تعبیه در فضای باز می باشد. با توجه به عملکرد باتری و پنل خورشیدی، این محصول را می توان به راحتی توسط خودتان نصب کرد زیرا این دوربین مداربسته فقط باید وصل شود و برای برق یا انتقال تصویر نیازی به کشیدن کابل نیست.

در نتیجه، می بینیم که دوربین های مداربسته خورشیدی رم خور بی سیم اغلب در مکان هایی مانند کارگاه، خانه باغ، مزارع، دشت و کوه، کارخانه، انبار و غیره یا مکان های بسیار دور افتاده نصب و راه اندازی می شود که قرار دادن یک دوربین امنیتی معمولی دشوار و یا گاهی غیر ممکن می باشد.

مرکز خرید دوربین مدار بسته خورشیدی

دوربین مداربسته وایرلس خورشیدی

این دوربین مداربسته وایرلس پنل دار از رزولوشن 1080p full HD بهره می برد که تصاویر باکیفیت و واضح را در هر شرایط نوری ضبط می کند. همچنین با مجهز بودن به سنسور مادون قرمز ال ای دی قادر به ضبط ویدیو های باکیفیت حتی در تاریکی مطلق و دل شب می باشد. قابل ذکر است این ویژگی دید در شب تا متراژ ۱۵ متری پشتیبانی می کند.

دوربین مدار بسته خورشیدی بدون نیاز به برق به شبکه Wi-Fi در مجاور محل خود متصل می شود. پس از نصب، این دوربین از طریق اپلیکیشن گوشی هوشمند یا کامپیوتر های شخصی قابل دسترسی است و کاربران هر تصویر ضبط شده را می توانند به صورت مستقیم در هر کجای دنیا که باشند، مشاهده کنند.

این دوربین مداربسته پنل دار بدون سیم وای فای از سری دسته های بولت یا گلوله ای است. همچنین با نصب آن در فضای باز کارایی ماندگار خود را در مقابل شرایط ناسازگار جغرافیایی مانند برف، باران، طوفان و گرد و غبار حفظ می کند. چراکه از محافظ استاندار IP67 بهره می برد و از آنجایی که دوربین با پنل خورشیدی و باتری باید در بیرون نصب شود، این ویژگی مقاوم بودن یک الزام است.

مرکز خرید دوربین مدار بسته خورشیدی

دوربین مداربسته بولت وای فای بیسیم

در کنار این مزایای عالی، دوربین مداربسته خورشیدی سازگار با کارت حافظه ۶۴ گیگ است که امکان ذخیره سازی اطلاعات برای بازیابی در هنگام وقایع را فراهم می کند. همچنین از ویژگی تشخیص حرکت بهره می برد. با این ویژگی دوربین می تواند حداکثر تا ۳۰ روز در حالت خواب تنظیم شود‌ و دوربین تنها ضبط را هنگامی شروع می کند که ورود اشخاص به محیط را احساس کند‌. با این قابلیت می توانید اطلاعات بیشتری را برای ضبط در فضای کارت حافظه ذخیره کنید زیرا از ساعت ها ضبط بیهوده جلوگیری می شود.

این دوربین مداربسته بیسیم وای فای بولت خورشیدی بدون نیاز به برق قادر به ضبط فیلم برداری همراه صدای واضح است. همچنین از قابلیت مکالمه دو طرفه از راه دور برخوردار است. به این معنی با مجهز بودن به میکروفون داخلی و اسپیکر بیرونی، امکان ارسال صدای مالک برای اشخاص جلوی دوربین و دریافت صدا از محیط به وجود می آید.

مرکز خرید دوربین مدار بسته خورشیدی

مرکز خرید دوربین مدار بسته خورشیدی

امروزه با گسترش سرقت و سایر تخلفات، نصب دوربین های مداربسته در حاها و اماکن مختلف به یک ضرورت تبدیل شده است. نصب دوربین ها برخی مناطق به دلیل دور از دسترس بودن برق به یک چالش اساسی تبدیل شده است. برای همین دوربین های مداربسته خورشیدی برای رفع این مشکل بهترین گزینه هستند زیرا برای کارکرد ضبط و تصویر برداری نیازی به برق مستقیم ندارند. این محصولات دارای ویژگی های خاص و بروزی هستند که از عملکرد باکیفیت و قابل اطمینانی برخوردار هستند برای همین دلیل محبوبیت زیادی میان کاربران به خود کسب کرده است. برای خرید و سفارش این دوربین مداربسته پنل دار با مرکز خرید دوربین مداربسته منصوری مراجعه کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما