قیمت ups در بازار

قیمت ups در بازار را با قیمت های قابل ارائه توسط بازرگانی تکنو دوربین بانه مقایسه کنید. سیستم ups در اصطلاح لغوی به معنای تغذیه بدون وقفه است که از لوازم مهم و لازم می باشد تا حتی در صورت قطع شدن ناگهانی برق هم دوربین های مداربسته شما به ثبت و تصویر برداری ادامه دهد به عبارتی دیگر به صورت بی وقفه برق آن را تأمین کند. این محصول یو پی اس برای دوربین های اماکن مهم مانند بانک‌ ها، فروشگاه های بزرگ، فرودگاه ها و غیره گزینه بسیار ایده آلی می باشد که در نوع های: ۱۰ آمپر، ۱۵ آمپر، ۳۰ آمپر و غیره و در بردهای جی ام کا و رایاکس موجود می باشد. با ما باشید تا بیشتر به نقد و بررسی این UPS بپردازیم:

قیمت ups در بازار

منبع تغذیه بدون وقفه UPS چیست؟

UPS در میان دستگاه های دوربین مداربسته و برق شهری قرار گرفته است که درصورت نبودن برق یا اختلال در برق رسانی می توانید به عنوان یک منبع اصلی برق عمل کند و تغذیه مورد نیاز برق دستگاه را فراهم سازد. به عبارتی دیگر برای محافظت و ادامه دادن روند عکس گرفتن و فیلمبرداری دوربین های مدار بسته در برابر قطعی برق، به یک نسخه UPS نیاز دارید. واحدهای UPS مانند نوارهای برق هستند که یک باتری بزرگ درون آنها دارد و یک بافر در برابر قطعی برق فراهم می کند.

از دست دادن ناگهانی برق و افزایش جریان برق ممکن است دو دلیل اصلی آسیب به دوربین های امنیتی باشد حتی بعضی پریزها هم نیز به اندازه کافی وظیفه محافظت در برابر موج را انجام نمی دهند. از همین رو سیستم یو پی اس دوربین مداربسته را در برابر افت ولتاژ، خاموشی، وصل ناگهانی و سایر مشکلات مربوط به برق محافظت می کند.

از آنجا که دوربین های مداربسته AHD و تحت شبکه برای ادامه عملکرد کارآمد به تأمین برق مداوم نیاز دارند، نصب منبع تغذیه بدون وقفه (UPS) یک عامل جدایی ناپذیر و ضروری است که باید در نظر گرفته شود. یو پی اس می تواند به طور مداوم میزان برق را به سیستم مدار بسته خصوصاً در صورت قطع غیر منتظره برق تأمین کند. علاوه بر این، مزایای دیگری نیز وجود دارد که UPS می تواند برای دوربین های امنیتی شما فراهم کند، که در ادامه به بیان آن خواهیم پرداخت.

قیمت ups در بازار

مشخصات کلی منبع تغذیه بدون وقفه

  • UPS منبع تغذیه بدون وقفه
  • تامین برق مورد نیاز در صورت قطع برق
  • تنظیم کننده ولتاژ خودکار
  • حفاظت از امواج برق
  • در صورت قطع شدن برق به شما اطلاع خواهد داد
  • نظارت مستمر و بدون وقفه
  • نصب آسان

قیمت ups در بازار

قیمت ups در بازار

یو پی اس دوربین مداربسته 12 ولت از موارد منحصر بفرد دوربین های مدربسته می باشد که به تأمین برق مورد نیاز هنگام قطع برق می پردازد همچنین این یو پی اس در برند gmk و رایاکس با نوع ۱۰ آمپر، ۳۰ آمپر، ۱۵ آمپر و ۲۰ آمپر موجود می باشد که هرکدام را باتوجه به نیاز خود در فروشگاه منصوری با قیمتی ارزان و دوسال گارانتی سفارش دهید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما