قیمت همکاری دوربین داهوا در بازار

قیمت همکاری دوربین داهوا در بازار را با قیمت های قابل ارائه توسط بازرگانی تکنو دوربین بانه مقایسه کنید. بازرگانی تکنو دوربین بانه اولین نمایندگی پخش کننده دوربین های مداربسته DAHUA در کردستان و ایران می باشد که واردکننده مستقیم محصولات این برند چینی می باشد. بهترین و جدیدترین دوربین های مداربسته HDCVI و تحت شبکه را می توانید با قیمتی فوق العاده از این مرکز فروش خریداری کنید.

قیمت همکاری دوربین داهوا

لیست محصولات امنیتی داهوا

  • دستگاه ضبط کننده تصویر DVR داهوا (4 کانال-8 کانال-16 کانال-32 کانال)
  • دستگاه ضبط کننده تصویر NVR داهوا (4 کانال-8 کانال-16 کانال-32 کانال)
  • دوربین های مداربسته گردان یا PTZ داهوا (در کیفیت های متفاوت بسته به نیاز کاربر)
  • پکیج های ویژه دوربین مداربسته داهوا (4 عددی-8 عددی-16 عددی-32 عددی)
  • دوربین های مداربسته تحت شبکه داهوا (دام- بولت- اسپید دام)
  • دوربین های مداربسته HDCVI (دام- بولت- اسپید دام)

قیمت همکاری دوربین داهوا

نمایندگی پخش دوربین مداربسته داهوا

برند داهوا یکی از مارک های معتبر سازنده دوربین مداربسته و لوازم جانبی مربوط به آن می باشد که در کشور چین مشغول به فعالیت بوده و به خاطر کیفیت و قابلیت های فوق العاده ای که دارد، به عنوان برندی معتبر شناخته شده می باشد. شرکت بازرگانی تکنو دوربین دارای نمایندگی معتبر و رسمی فروش دوربین های مداربسته داهوا در ایران می باشد که تمامی محصولات این برند را به صورت مستقیم از چین وارد کشور خواهد کرد. نمایندگی تکنو، عرضه کننده محصولات بینظیر این مارک چینی از قبیل دوربین های مدار بسته و دستگاه های ضبط تصاویر xvr-nvr-dvr و همچنین سیستم های خانگی هوشمند، اکسس کنترل ها و دزدگیر ها.

همکاران، فروشگاه داران و مغازه داران عزیز در هر جای ایران هستند، می توانند سفارش خود را به صورت آنلاین و یا حضوری ثبت کرده و ظرف حداکثر 48 ساعت تحویل بگیرند. در ادامه به  معرفی چند نمونه از محبوب ترین دوربین های مداربسته داهوا خواهیم پرداخت:

 

قیمت همکاری دوربین داهوا

دوربین بولت داهوا مدل DH-IPC-HFW2431SP-S-S2

دوربین بولت داهوا مدل DH-IPC-HFW2431SP-S-S2 یکی از محصولات پرفروش و محبوب است که به کلی آپشن های ویژه ای مجهز می باشد. این دوربین دارای تکنولوژی تحت شبکه و آی پی است که امکانات بیشتری نسبت به نسل های آنالوگ دارد. این دوربین با دارا بودن رزولوشن ۴ مگاپیکسل قادر به تضمین سطح بالایی از امنیت اماکن مختلف می باشد.

علاوه براین به تکنولوژی پیشرفته WDR مجهز است که به بهبود کیفیت تصاویر در شرایط ناسازگار نوری کمک بسزایی می کند. به این معنی این ویژگی قادر است تا نور های شدید در تصویر را کاهش و نورهای تار را شفاف تر جلوه دهد. با این حال سوژه مورد نظری که روبروی خورشید یا نور درب و پنجره می باشد دیگر نویزی پیدا نمی کند. توانایی فیلم برداری این دوربین مداربسته dahua چهار مگاپیکسل به میزان ۳۰ فریم بر ثانیه است که به صورت بسیار رسا ویدیو های محیط را ضبط می کند.

دوربین بولت داهوا مدل DH-IPC-HFW2431SP-S-S2 به وسیله دستگاه ضبط کننده NVR، امکان انتقال تصاویر و‌ فیلم ها را به صورت زنده برای کاربران خویش از راه دور فراهم می کند. تنها کاری که باید انجام دهید اتصال این محصول به شبکه اینترنتی مجاور می باشد. با تکنولوژی های ویدیویی بروزی که این دوربین دارد، می توانید از طریق آن به تشخیص پلاک وسایل نقلیه در محیط بپردازید.

یکی از مزایای عالی که دوربین مداربسته آی پی داهوت بولت دارد تکنولوژی استارلایت می باشد. به وسیله این ویژگی منحصر به فرد نه تنها می توانید تصاویر را در شب به خوبی مشاهده کنید بلکه این تصاویر دارای رنگ طبیعی و اصلی خود می باشند. این دوربین برای فضاهای بیرونی طراحی شده است برای همین از استاندارد محافظ IP67 بهره می برد و در مقابل برف و باران هم مقاوم می باشد.

قیمت همکاری دوربین داهوا

دوربین مدار بسته آنالوگ مدل HFW2231EP

دوربین مدار بسته آنالوگ مدل HFW2231EP یکی از گزینه های کیفیت بالا و مقرون به صرفه است که از طراحی خاصی بهره می برد. این محصول از سری دسته های بولت است که مناسب مناطق کوچک یا متوسط می باشد. از طریق این دوربین می توانید از فیلمبرداری 1080p و نرخ ۳۰ بریم برثانیه بهره مند شوید. در نتیجه از تمام رویدادهای محیط آگاه خواهید شد. این دوربین مداربسته بولت آنالوگ dahua داده های خود را در بستر کابل کواکسیال مخصوص برای دستگاه ضبط کننده ویدیو دی وی آر انتقال می دهد. البته ناگفته نماند که این مدل دوربین مداربسته داهوا دارای خروجی اچ‌دی و SD می باشد.

با داشتن فناوری WDR در این دوربین دیگر تصاویر اشخاص کنار منبع نور به تاریکی و نامشخصی گرفته نمی شود. بلکه قادر به ثبت این تصاویر با وضوح بالا می باشد. از دیگر محبوبیت های، دوربین مدار بسته آنالوگ مدل HFW2231EP، قابلیت دید در شب تا متراژ ۴۰ متری است. با این اوصاف این محصول مدل مناسبی برای تمام اماکن مختلف اعم از منازل، دفاتر، جواهر فروشی، بانک، ویلا و غیره می باشد. همچنین با داشتن جنس بدنه فلزی کاملا ضد آب می باشد.

قیمت همکاری دوربین داهوا

قیمت همکاری دوربین داهوا

همکاران و پیمانکاران گرامی می توانند دوربین های مداربسته مد نظر خود را به صورت تکی و عمده از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری در بانه تهیه کنند. تکنو دوربین، وارد کننده دوربین مداربسته از چین دارای سابقه ای درخشان در زمینه پخش، فروش و همچنین نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته داهوا با جدیدترین و بهینه ترین روش ها می باشد. لازم به ذکر است که تمامی قیمت ها برای همکاران و عمده فروشان به صورت همکاری حساب شده و همه این محصولات دارای ضمانت نامه معتبر دو ساله شرکتی می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما