قیمت هارد 500 گیگابایت اینترنال

قیمت هارد 500 اینترنال نسبت به هارد های داخلی یک ترا و هارد 2 ترابایت دوربین مداربسته ارزان تر است. هارد دیسک اینترنال، فضای ذخیره سازی بالایی از 500 گیگابایت را در اختیار شما قرار می دهد و به شما امکان می دهد تمام اطلاعات خود را به راحتی ذخیره کنید. از نمونه های این هارد دیسک داخلی می توان به سی‌گیت و وسترن اشاره کرد. هارد های پانصد گیگ نامبرده، سرعت ذخیره سازی باورنکردنی را برای شما فراهم می کند. علاوه بر این، شما می توانید تمامی فیلم ها و عکس های ضبظ شده را برای مدت زمانی طولانی نگه داری کنید.

با ما باشید تا بیشتر به شرح این دو برند از هارد دوربین مداربسته 500 گیگ بپردازیم:

قیمت هارد 500 اینترنال

هارد دیسک سیگیت 500 گیگ

هارد دیسک سیگیت اینترنال، یک راه حل هوشمند برای ذخیره داده ها در رایانه شما می دهد. فضای ذخیره سازی آن 500 گیگابایت است و به شما امکان می دهد بسیاری از محتوای چند رسانه ای مورد علاقه خود را به راحتی ذخیره کنید. به وسیله رابط این هارد به راحتی می توانید تمام پرونده های رسانه ای، اسناد و موارد دیگر را در دسک تاپ خود بارگیری و ذخیره کنید. این هارد دیسک 3.5 اینچی با رابط SATA III کار می کند که عملکرد پشت سر هم داده را برای انتقال سریع و کارآمد بهبود می بخشد.

هارد دیسک داخلی Seagate، دارای گنجایش 500G است که مخصوص کامپیوترهای خانگی و اداری طراحی شده است. این به شما سرعت خواندن اطلاعات 6 مگابایت در ثانیه را می دهد و عملکردی بسیار کارآمد در کیفیت HDD به شما می دهد. علاوه بر این، سرعت چرخش ۷۲۰۰ دور در دقیقه و حافظه بافر 16 مگابایتی خوانایی عالی، نوشتن و سرعت انتقال سریع را تضمین می کند. برای ذخیره اطلاعات بایگانی فعال از این دیسک سخت استفاده کنید. هارد دیسک سیگیت پانصد گیگی، همراه با کابل های رابط، راهنمای نصب سریع و پایه های پیچ برای نصب سریع و آسان ارائه می شود.

مشخصات فنی هارد دیسک اینترنال Seagate

  • حافظه ۵۰۰ گیگابایت
  • اندازه هد 3.5 اینچ
  • نوع رابط SATA III
  • بافر (حافظه کش)  16 مگابایت
  • سرعت چرخش
  • 7200 دور در دقیقه

قیمت هارد 500 اینترنال

هارد دیسک 500 گیگ وسترن

هارد دیسک اینترنال وسترن ۵۰۰ گیگابایتی، در مدل های مختلف WD Green،  WD Blue، WD Black،WD Red، WD Red Pro، WD Purple موجود می باشد که ما هارد WD Green را به طور مختصر توضیح می دهیم، این دیسک به طور خاص طراحی شده است تا هدف خود را به عنوان یک دیسک ذخیره سازی انجام دهد و در عین حال باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود و کمترین میزان سر و صدا را در حین کار و همچنین کمترین میزان گرمایی را ایجاد می کند. اگر به عنوان دیسک ذخیره سازی برای ذخیره داده های مهم در کامپیوتر و لپ تاب استفاده شود، ایده آل است ، اما مانند دیسک های فوق الذکر برای دیگر موارد مناسب نیست.

اما از طرف دیگر هارد اینترنال وسترن پونصد گیگابایتی WD Green به گونه ای طراحی شده است که می تواند استقامت بهتر و صرفه جویی در داده ها را به همراه داشته باشد و این هارد دیسک وسترن به عنوان یک دیسک ذخیره سازی خارجی و همچنین یک دیسک سخت خارجی کار خواهد کرد که در واقع از استقامت بالایی در حافظه کش ۶۴ مگابایت برخوردار است.

مشخصات هارد دیسک داخلی وسترن 500 گیگ

  • گنجایش 500 گیگ
  • مدل: WD Green
  • سایز ۳.۵ اینچ
  • بافر ۶۴ مگابایت
  • سرعت چرخش ۵۴۰۰ دور در دقیقه
  • بی صدا
  • کم مصرف

قیمت هارد 500 اینترنال

قیمت هارد 500 اینترنال

هارد دیسک های داخلی نامبرده، از گنجایش 500 گیگاباتی برخوردار هستند که در ذخیره اطلاعات و تصاویر ضبط شده توسط دوربین های مداربسته، گزینه ایده آلی می باشد که می توانید همراه با سایر لوازم جانبی دوربین مداربسته را به قیمتی ارزان در فروشگاه منصوری خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما