قیمت دوربین وایرلس کوچک فلتی s06

جهت خرید و دریافت قیمت دوربین فلتی s06 با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرد تا همکاران ما ویژگی های برجسته این محصول را برای شما عزیزان بازگو کنند. دوربین مداربسته مخفی کوچک s06 کوچکترین دوربین وایرلس می باشد که قابل استفاده برای هر منظوری بوده و تصاویر را با کیفیتی فوق العاده ضبط و ذخیره سازی می کند. این دوربین مداربسته ضبط صدا جاسوسی، دارای قابلیت موشن دیتکشن برای جلوگیری از اتمام سریع شارژ باتری بهره مند است. ما را برای آشنایی بیشتر با این دوربین ریز مخفی وای فای همراهی کنید.

قیمت دوربین فلتی s06

مشخصات دوربین وایرلس ریز فلتی ضبط صدا

  • دارای باطری شارژی با کارکرد ۴-۵ ساعت بدون برق
  • نصب بسیار آسان و بدون دانش فنی خاص
  • نظارت از طریق تلفن هوشمند یا رایانه لوحی
  • سازگار با دستگاه های اندرویدی و آیفون از طریق برنامه رایگان
  • حالت IP برای دیدن فضای شما ، مهم نیست که چقدر دور باشید
  • قابلیت ضبط تصاویر بر روی کارت حافظه microSD با ظرفیت 64 گیگ
  • امکان منبع تغذیه دائمی
  • امکان استفاده از یک پاور بانک اضافی
  • عدم نیاز به دستگاه NVR
  • دارای ۲۵ فریم در ثانیه سرعت ضبط
  • دارای قابلیت ضبط صدا
  • ضبط با کیفیت های 2 مگاپیکسل و فورکی
  • دارای لنز ثابت
  • دارای وای فای داخلی برای انتقال تصویر
  • منبع تغذیه DC 5V

قیمت دوربین فلتی s06

بررسی عملکرد کوچکترین دوربین مداربسته بیسیم رم خور

انتخاب با شماست که دوربین مداربسته را شارژ کنید، یا به طور دائم به منبع برق متصل کنید، ساختار دوربین کوچک مخفی s06 از این بابت محدودیتی ندارد. دوربین مداربسته فلتی کوچکترین دوربین وایرلس مخفی موجود در بازار است که با فول شارژ کردن باطری آن می توان تا 4 الی 5 ساعت بدون وقفه فیلم برداری کرد. دوربین مداربسته فلتی s06 دارای شیار حافظه جهت قرار دادن رم میکرو می باشد لذا، تصاویر بر روی رم ذخیره شده و نیازی به هارد و دی وی آر نداریم. از مهمترین قابلیت های جذاب این محصول می توان به فراهم کردن کنترل از راه دور تصاویر برای کاربر اشاره کرد. یعنی در واقع کاربر در هر جای دنیا که باشد می تواند این دوربین را از را دور توسط وشی همراه خود کنترل و دنبال کند.

قیمت دوربین فلتی s06

دوربین مداربسته متصل به موبایل فلتی

دوربین مداربسته بیسیم فلتی دارای ابعاد و حجم خیلی کمی است که قابلیت استتار در هر کجای ممکن را فراهم می کند. با این حال بدون جلب توجه اشخاص داخل محیط می تواند از وقایع محیط فیلم برداری کند. در واقع این دوربین برای اهداف گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند جهت جلوگیری و پیشگیری از سرقت ها و سایر سود جویی های مختلف کاربرد قابل اطمینانی داشته باشد. این دوربین مداربسته جاسوسی خیلی کوچک را می توانید در اجسام داخل محیط مانند تجهیزات جانبی تلویزیون، آینه، تابلو نقاشی، رخت آویز لباس، اسباب بازی های بچه ها، دودکش و غیره جاسازی می شود.

همچنین به دلیل عدم نیاز داشتن به دستگاه های ضبط کننده اضافی و سیم کشی دارای قابلیت حمل و جابه جایی به هرکجا در هر زمان می باشد. در نتیجه می توانید این دوربین متصل به موبایل را در جیب پیراهن خود قایم کنید و با خود به مکان های مختلف همراه داشته باشید. با توجه به این ویژگی، دوربین مداربسته مخفی فلتی s06 مدل مناسبی برای قضات، وکلا، بازرس، خبرنگار، روزنامه نگار، دانشجویان و غیره می باشد. حتی می توانید از این محصول به عنوان یک دوربین فیلم برداری باکیفیت با خود به ورزش های متنوع از جمله کوهنوردی، پیاده روی، دوچرخه سواری، چتر بازی و غیره همراه داشته باشید و آن را به راحتی بر روی کمربند، کلاه ایمنی، فرمان دوچرخه و غیره تعبیه کنید.

دوربین خیلی کوچک جیبی فلتی

کاربرانی که می خواهند در مکان های دور از از خانه به داخل منزل خود نظارت مخفی داشته باشند، این دوربین خیلی کوچک جیبی فلتی گزینه بسیار مناسبی است. زیرا از مدل های تحت شبکه است و با قابلیت برد بالا به وای فای مجاور خود متصل می شود. سپس با پشتیبانی از سیستم عامل های ویندوز، آیفون و اندروید، امکان اشتراک گذاری مستقیم فیلم و تصاویر را از محیط مورد نظر برای کاربران خود از راه دور فراهم می کند. سپس این اطلاعات را می تواند برای بازبینی های بعد از طریق کارت حافظه مشاهده کنید. زیرا این دوربین از مدل های رم خور است و قابلیت ذخیره سازی فیلم ها را تا سقف ظرفیت ۶۴ گیگابایت دارد.

دوربین مداربسته وایرلس کوچک شارژی فلتی می تواند به عنوان یک دوربین کودک مورد استفاده قرار بگیرد. به این گونه که با نصب پنهان آن در محیط از رفتار پرستار با بچه خود اطمینان حاصل کنید. همچنین به دلیل داشتن قابلیت استراق سمع واضح، می توانید از آن برای ضبط مصاحبه ها، کنفرانس ها و غیره استفاده کنید.

قیمت دوربین فلتی s06

قیمت دوربین فلتی s06

دوربین بیسیم فلتی، کوچکترین دوربین مداربسته مخفی است که رایج ترین دوربین برای اعمال جاسوسی می باشد. این دوربین مداربسته کوچک بیسیم به راحتی نصب شده و به هیچگونه لوازم جانبی از قبیل کابل، دستگاه ضبط تصویر و غیره نیاز ندارد. این دوربین مداربسته کوچک رم خور میکروفن دار باطری خور می باشد لذا کاربر قادر است آن را با خود به هر مکانی حمل کرده تا به صورت مخفیانه ضبط فیلم کند. دوربین مداربسته s06 را می توان در مواقع اضطراری جهت تامین شارژ به پاور بانک نیز متصل کرد. بازرگانی تکنو دوربین، این مدل دوربین مداربسته مخفی را در دو کیفیت فور کی و دوربین مداربسته فول اچ دی فلتی به به قیمت واردات به فروش می رساند.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن قیمت دوربین فلتی s06 خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما