قیمت ماکت دوربین اسپید دام با چراغ چشمک زن

قیمت ماکت دوربین اسپید دام با چراغ چشمک زن به نسبت دوربین مداربسته اسپید دام واقعی ارزان تر بوده و دارای طراحی بسیار خلاقانه و واقعی می باشد. این دوربین مداربسته speed dome قلابی را در فضا های بزرگ جهت محافظت از امنیت مکان نصب و راه اندازی می کنند. این دوربین مداربسته شارژی دارای یک چراغ پر نور می باشد که با چشمک زدن ظاهر دوربین را واقعی تر خواهد کرد. در ادامه به بیان جزئیات بیشتر از دوربین مداربسته فیک اسپید دام خواهیم پرداخت.

قیمت ماکت دوربین اسپید دام

دوربین های مداربسته قلابی

انواع دوربین های مداربسته فیک که برای جلوگیری از موقعیت هایی مانند سرقت و سایر سود جویی ها استفاده می شوند به شما کمک می کنند تا امنیت محل کار یا منزل خود را به صورت قابل توجهی افزایش دهید. به لطف این محصولات که نمای یک دوربین واقعی دارند، می توانید اسایش خاطر و آسودگی را از بابت حفظ امنیت محیط خود تجربه کنید. چراکه با این ماکت دوربین های مداربسته می توانید مکان خود را طوری نشان دهید که گویی دائماً در حال ضبط است. انواع دوربین های بازدارنده تقلبی، که به هیچ گونه تجهیزات نظارت تصویری دیگر نیاز ندارند، با کمک 2 باتری قلمی AA قصد دارند در همه زمان ها تصور یک دوربین مداربسته اصلی را ایجاد کنند.

دوربین های مداربسته قلابی از انواع مدل های گوناگونی تشکیل شده اند که برای استفاده در ورودی آپارتمان، محل کار، پارکینگ، خانه های ویلایی، راهروها، فروشگاه و غیره بسیار مناسب می‌باشند. هدف هرکدام از این محصولات جلوگیری از رویداد های ناگوار با قابلیت بازدارندگی عالی است. این دوربین های فیک را حتی می توانید در کنار دوربین های واقعی نصب و راه اندازی کنید. با این وجود به افزایش امنیت در ارزان ترین هزینه کمک بسزایی می کند. این ماکت دوربین ها از مزایای فوق العاده ای برخوردار است. برای نمونه هنگامی که می خواهید مکان و موقعیت نصب این محصولات را تغییر دهید به راحتی می توانید از مکانی به مکان دیگر منتقل کنید. به گونه ای که قابلیت نصب و راه اندازی ساده ای دارد و می توانید به راحتی آنها را در زاویه های متعدد محیط مربوطه قرار دهید.

دوربین مداربسته کاذب اسپید دام برای فضا های باز

ماکت دوربین مداربسته اسپید دام یکی از محبوب ترین محصولات موجود در فروشگاه می باشد که دارای ظاهری ساختگی و شبیه دوربین مداربسته اسپید دام واقعی می باشد. شما  می توانید با خرید ماکت دوربین مداربسته اسپید دام، سارقان را از فکر و نقشه ای که در سر دارند، منصرف و دلسرد کنید. خیالتان راحت باشد که با نصب این دوربین مداربسته قلابی هیچ کس متوجه نخواهد شد که این یک فریب است!

از مهمترین ویژگی های این دوربین مداربسته کاذب می توان به بهره مندی از LED چشمک زن اشاره کرد. با نصب و راه اندازی این شبه دوربین بیسیم جالب دیگر هر بیننده ای تصور خواهد کرد که منزل یا مغازه یا محل کار شما به دوربین های حفاظتی مجهز است. ماکت دوربین مداربسته اسپید دام از چراغ های ال ای دی پشتیبانی می‌ کند انگار مانند یک دوربین معمولی ضبط می کند. این ویژگی با هدف واقعگرایی بیشتر طراحی شده است که به ارزش های این محصول افزوده است.

این دوربین مداربسته فیک دارای ساختار ویژه ای است که هیچ تفاوتی در آن با ظاهر دوربین مداربسته اصلی وجود ندارد. همچنین امکان استفاده در فضای باز را فراهم می کند و با طراحی قابل مشاهده خود بیشتر جلب توجه می کند. برای همین متخلفان را در همان زمان از نیت شوم خود باز می دارد. لازم به ذکر است بدانید به وسیله این مدل دوربین های مداربسته تقلبی نمی توانید مدارک و اسناد را ارائه دهید. چراکه فاقد هرگونه فیلم برداری و تصویر برداری می باشد. این ماکت دوربین مداربسته speed dom دارای ظاهر محکم و مرغوب است که می تواند در شرایط جغرافیایی مختلف و گرد و غبار نیز دوام بیاورد. این محصول دارای قیمت مقرون به صرفه ای است و مدل مناسبی برای اکثر مکان های مختلف خانگی و کسب و کار می باشد.

 

قیمت ماکت دوربین اسپید دام

مشخصات دوربین مداربسته قلابی اسپید دام

  • ماکت دوربین مداربسته اسپید دام speed dome
  • مناسب برای جلوگیری از صدمات مالی و جانی
  • دارای بازو و زانویی با قابلیت تغییر زاویه دوربین برای نصب در مکان های متفاوت
  • قیمت مناسب نسبت به دوربین اسپید دام واقعی
  • عدم نیاز به سیم کشی
  • دارای بهترین عملکرد تنها توسط 2 عدد باتری قلمی
  • ابعاد دوربین در حالت باز: حدود 124*124*240 میلی متر
  • وزن خالص حدود 255 گرم
  • دارای ال ای دی چشمک زن

قیمت ماکت دوربین اسپید دام

قیمت ماکت دوربین اسپید دام

زمانی که بحث ماکت دوربین مداربسته می شود، منظور دوربین مداربسته ساختگی است که با طراحی شکیل و نزدیک به واقعیتی که دارد، فضا را برای سارقان و افراد سودجو سنگین می کند. این دوربین مداربسته fake در واقع فیلم برداری نخواهد کرد بلکه با وجود آن در مکان مد نظر امنیت بیشتر خواهد شد. چراکه افراد رهگذر با دیدن این دوربین ترس وجودشان را خواهد گرفت.

این دوربین مدار بسته ساختگی اسپید دام دارای طراحی حرفه ای برای احساس امنیت واقعی است و با چراغ داخلی چشمک زنی که در داخل آن تعبیه شده است به کاربر نشان خواهد داد که در حالت ضبط فیلم می باشد. بازرگانی تکنو دوربین بانه عرضه کننده انواع ماکت های دوربین مداربسته چشمک زن در اندازه های متفاوت به قیمت واردات می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن قیمت ماکت دوربین اسپید دام خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما