قیمت دوربین دنده عقب با مانیتور آینه ای

قیمت دوربین دنده عقب آینه ای را از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری دریافت کنید. دوربین دنده عقب آینه ای، از جمله دوربین های خودرو می باشد که به رانندگی بهتر و ایمن تر شما کمک می کند و با قابلیت های کاربردی که دارد شما را در داشتن سفری ثبت شدنی و اتفاقات احتمالی در طول سفر یاری می کند. در زیر به شرح کامل این دوربین ماشین مانیتور آینه ای می پردازیم:

قیمت دوربین دنده عقب آینه ای

بهترین دوربین دنده عقب با مانیتور آینه ای

دوربین دنده عقب با مانیتور آینه ای، یک شاگرد هوشمند و ضروری برای شما در هنگام رانندگی است که همانند الگوی آینه اتومبیل طراحی شده است که از عقب خودرو جهت پارک درست و اصولی، به طور خودکار فیلم را ضبط و پخش می کند. در نتیجه هیچ موانعی را از دست نخواهید داد و در طول سفر به این دوربین آینه ای کارآمد نیز احتیاج خواهید داشت! به عبارتی دیگر این دوربین آینه ای دنده عقب دارای دوربینی در پشت آینه نیز می باشد که، هر لحظه زیبایی را در سفر ثبت خواهد کرد. و البته می توانید فیلم ها و تصاویر ضبط شده را مستقیماً در صفحه نمایش ۴.۵ اینچی آینه،خود پخش کنید به علاوه قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا ۳۲ گیگ جهت ذخیره فیلم ها و عکس ها دارد.

دوربین دنده عقب با مانیتور آینه ای، یک فیلم بی نقص و با کیفیت فول اچ دی از دوربین دنده عقب را به شما ارائه می دهد. تا با خیال راحت و آسوده به عقب برگردید. به علاوه به سنسور لنز G مجهز می باشد که به محض تشخیص برخورد یا برخورد دوربین جلو یا عقب و غیره به طور خودکار شروع به ضبط می کند. با بهره مندی از این دوربین مانیتور آینه ای به راحتی می توانید هنگام رانندگی خودرو خود را کنترل و نظارت کنید و امکان دسترسی به جلو و عقب خودرو خود داشته باشید. درنتیجه از وقایع تلخ و ناخوشایند به طور جدی جلوگیری می کنید. بنابر همه دلایلی که ذکر شد دوربین معرفی شده، بهترین دوربین دنده عقب خودرو محسوب می شود.

قیمت دوربین دنده عقب آینه ای

آینه مانیتوردار و دوربین دنده عقب اتومبیل

یکی از محبوب ترین دوربین ها برای نصب در داخل اتومبیل، همان دوربین های آینه ای هستند که به عنوان مانیتور نیز عمل کرده و در زمان گرفتن دنده عقب، دوربین تعبیه شده بر روی سپر ماشین را به وضوح به نمایش می گذارد. این پک دوربین خودرو دارای  یک آینه باشیشه مخصوص برای شکست شدت نور خودروهای عقبی و راحتی چشم در شب برای راننده می باشد. پس باید بدانید که این دوربین جدا از دوربین دنده عقبی که بر روی پلاک یا سپر نصب می شود، قادر به فیلم برداری از داخل اتومبیل می باشد. و اینکه هر زمان کاربر خواست ماشین خود را پارک یا دنده عقب بگیرد، آینه جلو راننده خودبخود تبدیل به مانیتور شده و عقب ماشین را نمایش خواهد داد.

این دوربین خودرو آینه ای شامل یک دوربین با با کیفیت فول اچ دی برای تصویر برداری از جلوی خودرو و یک دوربین با کیفیت فول اچ دی دید در شب برای عقب خودرو و بهمراه خطوط نشانگر فاصله اشیا از خودرو در حالت دنده عقب نیز می باشد. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که تصاویر و ویدئو ها کجا ذخیره خواهد شد. باید گفت که این دوربین خودرو دارای یک دستگاه DVR مرکزی بوده  که در خود آینه طراحی و تعبیه شده است و بطور خودکار هم زمان با استارت خوردن خودرو شروع به ضبط وقایع و تصاویر جلو و عقب خودرو بصورت مداربسته با کیفیت FULL HD می نماید. لازم به ذکر است که این دوربین خودرو قابلیت اتصال رم میکرو تا حجم 128 گیگابایت جهت ضبط تصاویر را برای کاربران امکان پذیر کرده است.

مشخصات فنی مانيتور آينه اي ماشين

  • دو دوربينه
  • دارای مانيتور ٤.٣ اينج
  • سنسور لنز G
  • موشن دار
  • ضبط صدا و تصوير
  • اسپيكر دار
  • پخش فيلم و عكس
  • کیفیت تصویر فول اچ دی
  • دوربین عقب و جلو
  • دید گسترده
  • پشتیبانی از کارت حافظه تا ۳۲ گیگ
  • طراحی زیبا و همه پسند
  • عملکردی باکیفیت

قیمت دوربین دنده عقب آینه ای

قیمت دوربین دنده عقب آینه ای

این دوربین نظارتی مانیتوری آینه ای خودرو با عملکردی عالی و باکیفیت، جهت دید گسترده رانندگان طراحی گردیده است. تا به رانندگی و گرفتن دنده بهتر راننده گان کمک کند. همچنین این دوربین مداربسته دارای دوربینی بر روی آینه می باشد که از مناظر بیرون فیلم برداری خواهد کرد. این دوربین مداربسته خودرو دو منظوره اتومبیل را می توانید با قیمتی مناسب و شگفت انگیز در نمایندگی های تکنو دوربین با خریداری کرده و نهایت رضایت را از آن کسب کنید. فروشگاه منصوری عرضه کننده انواع دوربین های ثبت وقایع و دنده عقب ماشین با بهترین قیمت به صورت عمده و خرده می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت دوربین دنده عقب آینه ای خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما