فروش دوربین مداربسته طرح لامپ V380

فروش دوربین مداربسته طرح لامپ V380 را تنها از نمایندگی های تکنو دوربین بانه دنبال کنید. لامپ دوربین دار از جمله دوربین های خانگی محبوب است که تصویر 360 درجه از محیط را به نمایش گذاشته و از کیفیت تصویر عالی فول اچ دی بهره می برد. در ادامه همراه ما باشید تا به توضیح بیشتر این دوربین مداربسته بیسیم لامپی V380 بپردازیم:

فروش دوربین مداربسته طرح لامپ

دوربین 360 درجه رم خور لامپی، بهترین دوربین خانگی

آیا می خواهید سقف خانه خود را به دوربین مجهز کنید بدون اینکه کسی متوجه آن بشود؟ برای این کار بهترین راه حل دوربین مداربسته طرح لامپ V380 می باشد. این مدل نصب سریع و آسانی دارد به گونه ای که خود به تنهایی قادر به راه اندازی آن خواهید شد‌ چراکه همانند طرح لامپ های معمولی LED می باشد و تنها با متصل کردن به سرپیچ نصب می شود. این دوربین مداربسته لامپی کنترل از راه دور برای محیط های داخلی از جمله منازل، دفاتر کار، بانک ها، انبارها، پارکینگ ها و غیره مناسب می باشد.

همچنین با کیفیت عالی تصاویر ۲ مگاپیکسل قادر به فیلمبرداری های واضح و شفاف می شود. این دوربین 360 درجه رم خور لامپی دارای نرم افزار مخصوص V380 می باشد که به آسانی در گوشی های هوشمند نصب می شود تا با متصل شدن به شبکه وای فای در محیط، کاربران هم قادر به مشاهده تصاویر آنلاین تحت نظر از راه دور باشند. این قابلیت کمک می کند تا در صورت بروز هرگونه حادثه ی ناگوار از دزدی یا آتش سوزی در اسرع وقت جلوگیری شود.

از دیگر آپشن های محبوب این مدل دارا بودن به میکروفون داخلی است که فیلمبرداری ها را همراه با ضبط صدای واضح ذخیره کند. همچنین در صورت متصل نبودن به شبکه اینترنت، این دوربین مداربسته خانگی لامپی عکسبرداری ها و فیلم های خود را با قابلیت اطمینان بالا در کارت حافظه میکرو sd ثبت می کند تا بعداً از جزئیات بیشتر مطلع شوید. همانطور که گفته شد این دوربین به میکروفون مجهز است که علاوه براین با دارا بودن اسپیکر هم می تواند گفتگو با اشخاص داخل محیط بوجود آورد.

فروش دوربین مداربسته طرح لامپ

مشخصات فنی لامپ وایرلس دوربین دار

  • کیفیت تصاویر دو مگاپیکسلی
  •  قابلیت فیلمبرداری همراه با ضبط صدا
  • نمایش ویدیوهای محیط از طریق متصل شدن به شبکه wifi
  • مجهز به میکروفون داخلی
  • دارای اسپیکر جهت مکالمه با اشخاص داخل محیط
  • سازگاری با کارت حافظه میکرو sd

فروش دوربین مداربسته طرح لامپ

فروش دوربین مداربسته طرح لامپ

دوربین مداربسته بیسیم رم خور پانوراما طرح لامپ با دارا بودن میکروفون و اسپیکر امکان مکالمه دو طرفه از راه دور را برای افراد ایجاد خواهد کرد. این دوربین طرح لامپ را می توان به صورت نامحسوس در مکان مد نظر نصب کرد تا بتوان در تمامی نقاط دنیا آن محیط به خوبی کنترل کنید. این دوربین مداربسته طرح لامپ با کیفیت های 1، 2 و 3 مگاپیکسل در فروشگاه های تکنو دوربین با قیمتی طلائی به فروش می رسد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما