فروش دوربین مداربسته رم خور فلتی 4K

فروش دوربین مداربسته رم خور فلتی 4K جهت انجام پروژه های جاسوسی با ارزان ترین قیمت آغاز شد. فروشگاه دوربین مداربسته مخفی منصوری عرضه کننده دوربین مداربسته ریز وای فای دار فورکی s06 با قیمتی شگفت انگیز به صورت عمده و خرده می باشد. دوربین مداربسته کنترل با موبایل فلتی باطری خور بوده لذا برای تامین برق آن نیازی به سیم کشی و آداپتور نیست چراکه با شارژ کامل آن می توانید، 4 الی 5 ساعت ضبط فیلم کرد. برای اطلاع بیشتر از مشخصات این دوربین مداربسته مخفی کوچک شارژی قابل حمل ما را همراهی کنید.

فروش دوربین مداربسته رم خور فلتی 4K

ویژگی های کلیدی دوربین مداربسته وای فای دار S06

  • کیفیت ۸ مگاپیکسل ۴k
  • دارای ۲۵ فریم در ثانیه سرعت ضبط
  • دارای رزولوشن بالا
  • دارای وای فای داخلی برای انتقال تصویر
  • فرمت فایل های ضبط شده بر روی کارت حافظه بصورت AVI
  • دارای قابلیت اتصال مستقیم گوشی به وای فای دوربین بدون نیاز به مودم ( Hotspot )
  • دارای قابلیت دید در شب تا مسافت ۱۰ متر
  • دارای لنز ثابت
  • قابلیت تشخیص حرکت
  • دارای باطری شارژی با کارکرد ۴-۵ ساعت بدون برق
  • ضبط تصاویر دوربین مخفی بیسیم بر روی رم بدون نیاز به دستگاه NVR
  • انتقال تصویر و صدا با کیفیت بالا
  • دارای قابلیت ضبط صدا

فروش دوربین مداربسته رم خور فلتی 4K

بررسی دوربین مداربسته کوچک ضبط صدا مدل فلتی

دوربین مداربسته فلتی یکی از محبوب ترین دوربین های کوچک مخفی می باشد که با نام های s06، وای فای، ضبط صدا، مخفی حساس به حرکت، ریز جاسوسی نیز شناخته شده است. دوربین مخفی بیسیم مدل فلتی در دو کیفیت فول اچ دی و فورکی قابل ارائه می باشد که هر دو دارای طرفداران خاص خود هستند. این دوربین مداربسته جاسوسی با توجه به ابعاد کوچکی که دارد، قابلیت جاسازی در هر مکانی را به راحتی دارد. دوربین مداربسته وای فای دار s06 دارای قایلیت تشخیص حرکت زمانیکه فیلم برداری نمی کند، به حالت استند بای یا نیمه روشن رفته و تنها در مواقعی که تحرکی در جلوی لنز دوربین باشد، دوربین فلتی مموری خور روشن شده و شروع به ضبط می نماید. در ضمن به علاوه ویژگی های نامبرده، این دوربین دارای میکروفنی قوی جهت ضبط صدا و شنود می باشد.

فروش دوربین مداربسته رم خور فلتی 4K

نحوه شارژ دوربین مخفی فلتی

باتری لیتیوم داخلی دوربین رم خور وای فای دار فلتی که انرژی خود را از طریق شارژ تأمین می کند می تواند چهار ساعت کامل بدون وقفه ضبط و فیلمبرداری کند. اما در صورت متصل شدن به پاور بانک این امکان را فراهم می کند تا ۶۰ ساعت مداوم هرآنچه که در محیط اتفاق می افتد را ضبط کند. یکی از ملاک های دیگر اولویت انتخاب کاربران در خرید این دوربین مداربسته خیلی کوچک وایرلس شارژی مدل فلتی، رزولوشن فوق العاده بالا تا ۴k می باشد. این کیفیت امکان تشخیص هر چیزی را سرعت بالا فراهم می کند.

کاربرد دوربین بی سیم کوچک s06

دوربین مخفی وای فای دار S06، از مدل های پرتابل می باشد به این معنی به راحتی می توانید با خود در همه جا حمل کنید. همچنین به دلیل اینکه از سری دوربین های وایرلس می باشد دارای نصب ساده و بدون استفاده از دستگاه های ضبط کننده dvr به آسانی راه اندازی می شود‌. همانطور که گفته شد این دوربین مخفی بسیار ریز است و به راحتی می توان آن را در هر مکانی جاسازی کرد بون اینکه کسی متوجه دوربین بودن آن شود.

ازهمین رو وکلا و افرادی که می خواهند مدارک و شواهد زیادی را جمع کنند این مدل دوربین مخفی ریز بیسیم فلتی S06 گزینه ایده آلی خواهد بود. گذشته از این ها به کاربر کمک میکند در هرکجای ممکن آن را مخفی کند. با انتخاب این مدل دوربین مداربسته مخفی بسیار کوچک‌ رم خور فلتی، ضمن مشاهده تصاویر باکیفیت، فیلم های مکان مدنظر را همراه با صداهای اطراف به صورت واضح ضبط می کند. این مدل از نوع های وای فای دار می باشد که امکان انتقال تصاویر و صداها در ۲۴ ساعات شبانه روز در هرکجا که باشید بر روی گوشی های هوشمند را تضمین می کند.

فروش دوربین مداربسته رم خور فلتی 4K

فروش دوربین مداربسته رم خور فلتی 4K

کوچکترین دوربین مداربسته رم خور مخفی با رزولوشن 4k با قیمتی مناسب در بازرگانی تکنو دوربین بانه به فروش می رسد. این دوربین مداربسته ریز ترین عضو سیستم های امنیتی و نظارتی موجود در فروشگاه می باشد که دارای قابلیت های فوق العاده ای جهت نظارت نظارت مخفیانه و نامحسوس بر اماکن مختلف می باشد. دوربین مداربسته کوچک فلتی را می توانید با خود حمل کنید یا اینکه آن را در مکانی به طور ثابت جاسازی کنید. در هر صورت که باشد باید باطری آن را شارژ کرده و یا پاور بانکی قوی را برای آن قرار دهید تا شارژ خود را از این طریق برای چند روز تامین کند.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما