فروش آنلاین دوربین مخفی کوچک ارزان

فروش دوربین مخفی کوچک ارزان آنلاین به صورت عمده و خرده آغاز شد. از اولویت های مهم و ضروری هر خانه، نهاد یا اماکن عمومی ایجاد شرایط امنیتی است. با این حال برای فراهم آوردن چنین شرایطی، بدون شک نصب یک دوربین مخفی کوچک در محیط است. هدف اصلی و نهایی چنین دوربین های مخفی به کنترل در آوردن وقایع یا فیلم برداری های مخفیانه در محیط است. به گونه ای که برای حفظ و نگهداری امول در مقابل هر موجود زنده این این محصولات بسیار کارآمد می باشد. این دوربین های مخفی ارزان قیمت دارای ویژگی های ممتاز و فوق العاده ای است که به خوبی پاسخگوی نیاز های امنیتی در هر مکان هایی می باشد.

در زیر به شرح بیشتر دوربین مداربسته پین هول ahd کوچک و دوربین مداربسته بند انگشتی مخفی ahd می ‌پردازیم:

فروش دوربین مخفی کوچک ارزان

دوربین مداربسته پین هول ahd کوچک

دوربین مداربسته پین هول ahd کوچک یکی‌ از محصولات پرفروش و‌ ارزان قیمت است که مزایای زیادی دارد. ظاهر این دوربین مخفی با دوربین های معمولی بسیار متفاوت است. زیرا با داشتن استایل خیلی کوچک، تا ابعاد  5 × 2 × 3 سانتی متر، کسی متوجه دوربین بودن آن نمی شود. همچنین در موقعیت توجه و نگاه دید اشخاص داخل محیط قرار نمی گیرد. ویژگی بارز این دوربین ریز پین هول این است که با نصب در محیط دید نشود و‌ از این رو برای ضبط های جاسوسی مورد استفاده قرار می گیرد. برای همین دلیل در تضمین حفظ امنیت تأثیر بسیار بسزایی دارد.

دوربین فیلمبرداری سوزنی مخفی دارای ظاهر شبیه قوطی کبریت است که لنز سوزنی آن پشت این قاب مربعی شکل مخفی شده است. این محصول از مدل های کابلی است که با تمام دستگاه های ضبط کننده ویدیو دی وی آر سازگار است. همچنین به وسیله کابل کواکسیال مخصوص به این دستگاه های ضبط متصل می شود و قادر به انتقال تصاویر گرفته شده از طریق آن برای هارد دیسک داخلی می باشد.

دوربین مخفی سوزنی سیمی

داشتن قابلیت تصویر برداری در تاریکی یکی از ملزومات دوربین های مداربسته است. زیرا بیشتر وقایع ناگوار در شب رخ می دهد. برای همین این دوربین مداربسته پین هول ahd کوچک، دارای حسگر های قدرتمند است که تصاویر قابل مشخصی را حتی در نبود نور کافی فراهم می کند. این دوربین مخفی سوزنی دارای رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل 1080p است که ویدیو های باکیفیت و واضحی را در محیط به ثبت می رساند. این دوربین دارای کابرد های متعدد است که بیشتر برای ضبط نامرئی و پنهان مربی های مهد یا پرستار بچه ها و افراد مسن مورد استفاده قرار می گیرد. به علاوه گاهی برای ضبط‌ ‌کارکنان در محیط کار و غیره کاربرد عالی دارد.

فروش دوربین مخفی کوچک ارزان

دوربین مداربسته بند انگشتی مخفی ahd

دوربین مداربسته بند انگشتی مخفی ahd، از سری دسته های آنالوگ اچ دی است که انرژی مورد نیاز خود را از طریق برق با کابل کواکسیال rg59 در ولتاژ ورودی ۱۴ ولت تأمین می کند. گفتنی است این انتقال تصاویر تا حداکثر فاصله ۵۰۰ متر بدون افت کیفیت تصویر انجام می گیرد. همچنین این محصول یکی‌از مدل های ارزان و درعین حال پرطرفدار است که قادر به پنهان شدن در محیط می باشد. این دوربین به راحتی می تواند در صورت متصل شدن به برق در داخل اشیاء و  اجسام روزمره محیط مربوطه پنهان شود. طراحی این محصول به گونه ای است که به هیچ عنوان قابل شناسایی نمی باشد.

این مدل دوربین مخفی از سری دسته های سیمی است که با اتصال بر روی هر نوع دستگاه رکوردر dvr، قادر به انتقال تصاویر و فیلم های محیط بر روی مانیتور یا تلویزیون بدون اختلال و نویز می باشد. این دوربین مداربسته فیلم برداری بند انگشتی مخفی ahd، نسبت به اندازه کوچکی که دارد، دارای رزولوشن Full HD 1080p است. به این معنی ضبط های مخفیانه خود را به صورت خیلی شفاف و روان به نمایش می گذارد. علاوه بر این، دارای ال ای دی مادون قرمز در مجاور لنز خود است. این ال ای دی های ریز قابلیت دید واضح را در نصف شب ها و نور ناکافی محیط مورد نظر ارائه می دهد.

امکانات دوربین مخفی دید در شب ahd

از دیگر امکانات محبوب دوربین مداربسته بند انگشتی مخفی ahd ۲ مگاپیکسل، این است که یک میکروفون کوچک داخل آن جاسازی شده است. این میکروفون قادر به ضبط واضح صدای محیط و استراق سمع است که درک بهتری از رویداد های پیش آمده در مکان مربوطه را فراهم می کند. این مدل دوربین مخفی خیلی کوچک سیمی را می توانید در انواع مکان های مختلف اعم از منازل، اتاق کار، اتاق خواب، دفاتر، اتاق بچه، فروشگاه، اداره و غیره نصب و راه اندازی کنید.

فروش دوربین مخفی کوچک ارزان

فروش دوربین مخفی کوچک ارزان

اگر می خواهید کوچکترین دوربین مخفی را با ارزان ترین قیمت خریداری کنید حتما سری به محصولات موجود در فروشگاه دوربین مداربسته مخفی منصوری بزنید. مرکر فروش دوربین مداربسته کوچک تکنو انواع دوربین های ریز جاسوسی را به قیمتی ویژه به فروش می رساند. لذا اگر قصد دارید دوربین مخفی بیسیم و یا سیمی از جمله دوربین به شکل پیچ ahd را با بهترین نرخ خریداری کنید با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما