فروشگاه دوربین دنده عقب آینه ای با قیمت مناسب

فروشگاه دوربین دنده عقب آینه ای آماده خدمت رسانی جهت فروش انواع دوربین دنده عقب و دوربین ثبت سوانح خودرو با قیمت مناسب می باشد. رانندگی ماهرانه و بی دردسر امروزه به یک چالش بزرگ‌ حفظ امنیت خود، سرنشینان، دیگر افراد و یا حتی خود خودرو تبدیل شده است. در این راستا پارک خودرو یا ورود به مکان های تنگ و همچنین ترافیک های سنگین یکی از مواردی است که همگان با آن زیاد سازگار نیستند و در اکثر مواقع با مشکلاتی روبرو خواهند شد. لذا تهیه دوربین دنده عقب آینه ای برای وسایل نقلیه یک راه حل اساسی و ایده آل می باشد. زیرا به گسترش میداد دید از عقب خودرو به صورت بسیار کامل کمک خواهد کرد.

در فروشگاه آنلاین تجهیزات دوربین مداربسته منصوری بانه می توانید انواع و اقسام مدل های متعدد دوربین های دنده عقب مانیتو دار آینه ای را با قیمت مقرون به صرفه پیدا کنید. این محصولات دارای کلی امکانات ممتازی هستند که رانندگی را بسیار ساده تر می کند. در ادامه به معرفی دوربین آینه ای دنده عقب می پردازیم:

فروشگاه دوربین دنده عقب آینه ای

دوربین دو لنزه آینه ای خودرو

پارک کردن ماشین ها در فضاهای محدود و باریک نه تنها دشوار و تاقت فرسا است، بلکه برای عابرین پیاده و دیگر وسایل نقلیه ای که در آن محیط در حال عبور هستند، بسیار خطرناک خواهد بود. از این رو با پیشرفت فناوری، محصولات جدیدی وارد بازار شده است که این کار را تا حدودی برای کاربران راحت تر می کند. دوربین دنده عقب آینه ای از‌ جمله این سیستم های عالی هستند که تقریبا در هر خودرویی مجهز می باشد. همچنین زمانی که ماشین شما به این دوربین ها مجهز نباشد می توانید خود به صورت مجزا آن را تهیه و سپس نصب کنید. لذا یکی از محبوب ترین ها  دوربین آینه ای دنده عقب است که دارای کلی آپشن های مورد نیاز‌ و کاربردی است.

وظیفه اصلی و مهم این محصول این است که در مواقع گرفتن دنده عقب فضای پشتی را برای راننده مربوطه کاملا واضح و روشن به نمایش بگذارد. تا از خطرهای احتمالی به صورت جدی بکاهد. علاوه براین ها این دوربین ثبت وقایع خودرو برای اینکه نمایی باکیفیت را هم از جلویی اتومیل فراهم کند به دوربین پشت آینه مجهز است.

فروشگاه دوربین دنده عقب آینه ای

امکانات آینه دوربین دار خودرو

صفحه نمایش این مانیتور دوربین دار خودرو دارای TFT با ابعاد 4.3 اینچ‌است که تمام جزئیات محل مربوطه را به صورت بسیار واضح و خوانا بر روی آن به نمایش می گذارد. به عبارتی از این دوربین ها به عنوان چشم سوم راننده در پشت سر یاد می شود. چراکه نمایی بسیار قابل اطمینان را از هرآنچه که پشت خودرو باشد را به خوبی ایجاد می کند. نصب این محصول‌بر روی آینه خودرو است تا راننده تسلط کافی و ایده آلی از اطراف خود داشته باشد. این آینه با حرکت خودرو به جلو همانند یک آینه معمولی عمل می کند اما در مواقع مانور به عقب، همه ی فضای پشتی را به نمایش می‌ گذارد.

نمایشگر این دوربین دنده عقب خودرو با مانیتور آینه ای به گونه ی خطی طراحی شده است. با این ویژگی حد فاصل شما با موانع به صورت بسیار دقیق قابل تشخیص می باشد. سیستم خودکار این دوربین اتومبیل بسیار قدرتمند است. به گونه ای به محض درگیر دنده عقب، عملیات خود را شروع می‌ کند. موقعیت نصب و تعبیه این مدل از دوربین ها زیر سپر یا بالای سپر ماشین می باشد که گاهی در بعضی از مدل های خودرو بر روی پایه مخصوص نصب می گردد. این دوربین مانیتور دار نه تنها فیلمبرداری بسیار باکیفیت و ویژه ای را ضبط می کند، بلکه قادر به ضبط صدای واضح همراه این فیلم برداری است.

فروشگاه دوربین دنده عقب آینه ای

نصب دوربین آینه ای دنده عقب

با نصب این دوربین آینه ای دنده عقب در‌ ماشین خود دیگر نیازی به چرخش سر جهت دیدن پشت سری نیست. چراکه نقاط کور را به راحتی بر روی مانیتور مربوطه می توانید در زمان واقعی تماشا کنید. این دوربین نه تنها ایمنی کاملی را تضمین می کند، بلکه گاهی می توانید از آن به عنوان یک دوربین ثبت خاطرات میان جاده ای در مناظر بکر مسافرت استفاده کنید. همچنین با پشتیبانی این دوربین مانیتور دار دنده عقب خودرو ۴.۳ اینچی از کارت حافظه تا سقف ظرفیت ۶۴ گیگابایت می توانید حجم زیادی از فیلم ها را ذخیره کنید.

این دوربین هر ده ثانیه یک بار به فیلمبرداری می پردازد و سپس آن ها را پاک می کند. لذا با دارا بودن سنسور جی در این محصول مواقعی که تصادفات و ضربه های قدرتمند را احساس کند سریعاً به فیلمبرداری و ذخیره این فایل ها می‌پردازد. به عبارتی این فیلم ها را قفل می کند تا از حذف شدن در امان بمانند. در نتیجه با این ویژگی می توانید مدارک مهمی را در مواقع تصادفات ارائه دهید.

فروشگاه دوربین دنده عقب آینه ای

فروشگاه دوربین دنده عقب آینه ای

فروشگاه منصوری دارای نمایندگی معتبر فروش انواع مدل دوربین های دنده عقب و همچنین دوربین مخفی کوچک ارزان برای ماشین با بهترین قیمت می باشد. شما می توانید امنیت ماشین خود را با محصولات تکنو دوربین ضمانت کنید. این دوربین های دنده عقب دارای انواع مدل و طرح هستند که در انواع رنج قیمت در فروشگاه موجود می باشند.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما