خرید هارد 500 گیگ سیگیت با قیمت عالی

خرید هارد 500 گیگ سیگیت با قیمت عالی را تنها از فروشگاه لوازم دوربین مداربسته منصوری در بانه انجام دهید. این محصول گزینه بسیار مناسبی و امنی برای ذخیره اطلاعات می باشد همچنین دارای قابلیت اطمینان بالایی می باشد. در زیر به شرح کامل هارد اینترنال Seagate پانصد گیگ می پردازیم:

خرید هارد 500 گیگ

هارد اینترنال پانصد گیگ سیگیت

هارد 500 گیگ سیگیت 3.5 اینچی دارای استفاده راحتی است که ذخیره سازی خوبی را برای کامپیوترهای شخصی شما فراهم می کند. این هارد دیسک داخلی 3.5 اینچی Seagate ST500DM000 Barracuda دارای ظرفیت ذخیره سازی 500 گیگابایت است که در صورت نیاز به ذخیره بسیاری از پرونده ها یا فایل های بزرگ، بسیار مفید است. گذشته از این ها، این محصول دارای رابط SATA 6Gb / s ( سرعت انتقال داده ۶ گیگابایت برثانیه ) است. این نوع رابط، به عنوان آخرین نوآوری در درایوهای هارد دیسک اینترنال امروزی شناخته می شود که فضای ذخیره سازی فوق العاده ای را به اتصال داده مادربرد ارائه می دهد.

هارد دیسک داخلی Seagate ST500DM000 Barracuda دارای سرعت چرخش ۷۲۰۰ دور در دقیقه ( 7200RPM ) و حافظه بافر 16 مگابایت است که عملیات صرفه جویی و بازیابی یکپارچه را تضمین می کند.

خرید هارد 500 گیگ

هارد دیسک Seagate با ظرفیت 500 گیگابایت

هارد داخلی سیگیت حالت های پیشرفته ای دارد که بدون کاهش عملکرد، به صرفه جویی در انرژی و برق کمک می کنند. رابط SATA با سرعت ۶ گیگ بر ثانیه عملکرد پشت سر هم را بهینه می کند. این هارد دیسک سیگیت ۵۰۰ گیگابایتی نهایت امنیت نگهداری داده های ذخیره شده را برای سالیان متمادی فراهم می کند.

این محصول محبوب چالش های منحصر به فرد ذخیره سازی اطلاعات شما را باکیفیت فوق العاده پشت سرهم می گذراند. همچنین ضمن اینکه انتقال پرونده های سریعتر را قادر می سازد در بازیابی بلافاصله پرونده های ذخیره شده بسیار سودمند خواهد بود. با دارا بودن این هارد 500 گیگ اینترنال، نگران مصرف بی رویه انرژی نباشید چراکه‌‌ یکی از مدل های مقرون به صرفه می باشد. به طور کلی می توان گفت از بهترین کارایی این هارد اینترنال Seagate اطمینان حاصل کنید.

خرید هارد 500 گیگ

خرید هارد 500 گیگ

نمایندگی های تکنودوربین هارد دیسک های محبوب برند سیگیت و همچنین انواع هارد وسترن را در هر گنجایشی عرضه بازار می کنند و با قیمت عالی و ارزان به صورت عمده بدون واسطه به فروش می رساند. لذا اگر قصد خرید هارد دیسکی مناسب را برای سیستم مداربسته خود دارید، با کارشناسان ما در این باره مشورت بفرمائید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما