خرید ریزترین دوربین مخفی بیسیم مدل فلتی

خرید ریزترین دوربین مخفی بیسیم مدل فلتی را از طریق وب سایت های رسمی تکنو دوربین انجام دهید چراکه دارای قیمت پایین و گارانتی معتبر پس از فروش است. این مدل از دوربین های کوچک حافظه دار و شارژی است که از کلی آپشن های مختلف دیگری هم بهره می برد. جهت آشنایی بیشتر این مدل دوربین جاسوسی وای فای وایرلس فلتی S06 با ما همراه باشید:

خرید ریزترین دوربین مخفی بیسیم

دوربین ریز جاسوسی وای فای دار S06

کوچکترین دوربین مخفی بیسیم مدل فلتی S06، ساختار قابل حملی دارد که می توان آن را به راحتی بر روی عینک، کلاه و کمربند و غیره خود نصب کرد. با استفاده از آن فیلم ها و عکس های شما با تصویر با کیفیت بسیار بالا و واضح نمایش داده می شوند. با استفاده از سنسور تشخیص حرکت می توانید فوراً اتفاقات را ضبط کنید. به علاوه در مکان هایی که نمی توانید با دوربین عادی و تلفن همراه عکاسی کنید، به راحتی می توانید با این محصول عکس بگیرید بدون اینکه کسی متوجه شود. ازهمین رو دوربین ریز روی موبایل برای روزنامه نگاران، وکلا و مشاغل مشابه، این دوربین ریز جاسوسی انتخاب مناسبی است.

این مدل به عنوان کوچکترین دوربین های جهان دارای ویژگی های شگفت انگیزی است. به عنوان نمونه با لنز مجهز به کیفیت ۱۲ مگاپیکسل کامل که دارای پوشش فلزی است می توانید واضح ترین و دقیق ترین تصاویر در محیط را ضبط کنید و یا اینکه از طریق میکروفون آن صداهای محیط را شنود کنید.

به عبارتی می توانیدبا این دوربین جاسوسی فلتی وای فای دار فیلم برداری همراه با صدا را ضبط کنید.

خرید ریزترین دوربین مخفی بیسیم

دوربین بسیار کوچک وایرلس رم خور فلتی

دوربین مخفی ۱۲ مگاپیکسل وای فای دار در هنگام عکسبرداری هیچ صدا، لرزش یا نور نمی دهد. این دوربین بسیار کوچک وایرلس برای مراقبت از اتاق کودک، نیز ایده آل است به طوریکه به مدت ۴ ساعت به طور مداوم با یک  بار شارژ( ۸ ساعت با ویژگی سنسور حرکت) ضبط تصویر می کند. این دوربین جاسوسی رم خور، که یک محصول ایده آل برای ضبط در داخل اتومبیل نیز است، دارای پشتیبانی از کارت micro SD 64 گیگابایتی است. مینی لنز دوربین مخفی از  کیفیت تصویر فورکی برخوردار است.

پس از انجام تنظیمات لازم روی مودم از طریق wifi، این دوربین مداربسته ریز شارژی وایرلس فلتی، تصاویر را از فاصله نامحدود منتقل می کند. برای استفاده از این ویژگی، دوربین پس از بارگیری برنامه مربوطه و تعریف نام شبکه و رمز عبور مودم، فیلم های مکان مورد نظر را به صورت مستقیم برای کاربر به اشتراک می گذارد.

این مدل دوربین آی پی جاسوسی را به راحتی می توانید در هر شی در خانه، محل کار، شرکت خود نصب کنید. همچنین به کابل کشی نیاز ندارد. حتی می توانید آن را در هنگام شارژ شدن به طور مدام استفاده کنید.

 

خرید ریزترین دوربین مخفی بیسیم

دوربین مخفی متصل به اینترنت فلتی

دوربین بیسیم فلتی رم خور را می توانید با خود به هرجا که بروید حمل کنید چراکه این دوربین ریز جاسوسی با بهره مندی از باتری قدرتمند لیتیومی که دارد می تواند ساعت ها به فیلمبرداری بپردازد. دوربین IP بی سیم مخفی فلتی به شما امکان می دهد آنچه را که در داخل خانه یا محل کار شما اتفاق می افتد را در زمان واقعی حتی در تعطیلات یا در یک سفر کاری سریع مشاهده کنید چراکه این دوربین قابلیت اتصال به اینترنت را داشته و تمامی اتفاقات را به گوشی همراه شما ارسال خواهد کرد.

یکی از امکانات محبوب که موجب می شود دوربین ریز جاسوسی وای فای فلتی در پرشدن زود هنگام کارت حافظه و خالی شدن شارژ باتری داخلی صرفه جویی کند، عملکرد تشخیص حرکت است که با قرار دادن دوربین در حالت آماده باش، می تواند هر شخصی را که در دوربین حرکت می کند ضبط کند.

مشخصات دوربین مداربسته وایرلس جاسوسی s06

  • دارای سنسور تشخیص حرکت با امکان ارسال آلارم
  • امکان گرفتن عکس و فیلم و ذخیره بر روی موبایل بدون نیاز به کارت حافظه
  • امکان ذخیره تصاویر بر روی کارت حافظه
  • ضبط تصاویر بصورت ۲۵ فریم در ثانیه
  • ضبط تصاویر بر روی کارت حافظه تا حجم ۳۲ گیگابایت
  • دارای باطری قابل شارژ لیتیومی
  • امکان ضبط تصاویر تا چند روز، با اتصال به پاوربانک
  • ضبط تصاویر دوربین مخفی بی‌سیم بر روی کارت حافظه میکرو SD
  • فایل‌های ضبط شده بر روی کارت حافظه دارای فرمت AVI
  • امکان مشاهده تصاویر و صداهای ضبط‌ شده در هر نقطه از جهان
  • کیفیت تصویر Full HD
  • وای‌فای داخلی جهت ارتباط بی‌سیم دوربین مخفی با مودم
  • امکان اتصال مستقیم گوشی موبایل و تبلت
  • انتقال و ضبط صدا و تصویر بصورت همزمان
  • امکان تعریف زمانبندی برای ضبط تصاویر بصورت یکسره
  • نمایش فایل‌های ضبط شده بر روی کارت حافظه
  • دارای اپلیکیشن های اختصاصی اندروید و iOS

خرید ریزترین دوربین مخفی بیسیم

خرید ریزترین دوربین مخفی بیسیم

این دوربین مداربسته کوچک فلتی S06 یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین دوربین های مخفی جهان است که با پشتیبانی از کارت SD خود، فیلم صوتی و باکیفیت را تولید و ضبط می کند. شما می توانید انواع مدل های دوربین کوچک را با قیمت ارزان و ضمانت دو ساله از طریق نمایندگی های تکنودوربین خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما