خرید خودکار دوربین دار فول اچ دی

با خرید خودکار دوربین دار فول اچ دی، حتی قدم هایی که برمی دارید را هم ضبط کنید، هر صدایی که در محیط باشد، هر تصویری که دیده شود، هر حرکتی که انجام بگیرد را دوربین خودکاری full hd با کیفیت 2 مگاپیکسل بر روی رم میکرو خود ذخیره خواهد کرد. لازم به ذکر است این دوربین دارای یک سر usb است تا زمان پر شدن حافظه و یا پخش تصاویر به کامپیوتر متصل کنیم.

خرید خودکار دوربین دار

روان نویس دوربین دار شارژی رم خور

خودکار دوربین دار وایرلس شارژی با طراحی هوشمندانه ای که دارد به نظر می رسد یکی از ابزار های نوشتن شما است. اما در واقعیت در داخل آن یک دوربین 1080P قرار دارد که می تواند فیلم های بسیار واضح و دقیق محیط مورد نظر را روی کارت حافظه میکرو sd 32 گیگابایتی ضبط کند یا در صورت نیاز از سوژه ها عکس بگیرد. درنتیجه اگر به یک دوربین مخفی قابل حمل آسان، سبک، بی سیم و بسیار محرمانه نیاز دارید، این دوربین مداربسته در قالب قلم لوکس و زیبا با بدنه ضد خش یک گزینه عالی است. همچنین می تواند گزینه مناسبی برای دفترداران، بازرسان، وکلا، مدیران و غیره باشد.

علاوه بر این ویژگی های عالی روان نویس دوربین دار فول اچ دی به صورت بسیار واضح و دقیق قادر می باشد تا صداهای محیط اطراف خود را ضبط کند چراکه دارای میکروفون داخلی است‌. شما می توانید این مدل دوربین مداربسته روان نویس شارژی میکروفون دار را در دفتر کار خود روی میز قرار دهید بدون اینکه کسی متوجه دوربین بودن آن شود و از طریق پورت USB که دارد شارژ مورد نیاز آن را تأمین کنید.

خرید خودکار دوربین دار

شارژ قلم دوربین دار

لازم به ذکر است گنجایش باتری قابل شارژ مدل لیتیوم قوی این خودکار دوربین مخفی رم خور را تا 2.5 ساعت تأمین می کند و به شما امکان زمان کافی برای ضبط جلسات مهم، ضبط داده های مهم برای مشاهده های بعدی و موارد دیگر را می دهد.

با انتخاب این قلم دوربین دار بدون سیم نگران زود تمام شدن شارژ باتری یا فضای کارت حافظه نباشید چراکه دارای سنسور هوشمند حساس به حرکت است. در این حالت دوربین مانند خاموش بودن می ماند اما در صورت احساس کردن هرنوع حرکتی بلافاصله روشن می شود و از سوژه مورد نظر فیلمبرداری می کند.

خرید خودکار دوربین دار

خودکار دوربین دار فول اچ‌ دی فاقد سیم

امروزه‌ با محبوبیت روز افزون دوربین های مداربسته مخفی، این محصولات در انواع اشکال و ظاهر های مختلف در می آیند تا کسی به دوربین فیلم برداری بودن آن ها نیز شک نکند. یکی از این محصولات پرفروش دوربین مداربسته خورکاری رم خور است که فروش بالایی میان سایر دوربین ها به خود کسب کرده است. به وسیله این محصول می توانید هر قدمی را که برمیدارید نیز فیلم برداری و ضبط کنید. به وسیله گیره مخصوص روی بدنه به راحتی بر روی جیب پیراهن تعبیه و اجرا می شود.

همچنین با قرار دادن آن در داخل جامدادی، روی میز و غیره می توانید عکس برداری های مخفیانه را از سوژه مورد نظر فراهم کنید. خودکار دوربین دار فول اچ‌ دی فاقد سیم دارای قابلیت ویژه دسترسی ساده از راه دور است. به گونه ای که با اتصال به شبکه وای فای می تواند به انتقال تصاویر و فیلم های مستقیم در محیط بپردازد. جنس بدنه این محصول ضد آب می باشد که علاوه بر شیک و مجلسی بودن می تواند مدت زمان بسیار بیشتری نیز دوام بیاورد.

خرید خودکار دوربین دار فول اچ دی

دوربین مداربسته جاسوسی طرح خودکار

این دوربین مداربسته جاسوسی همانند یک روان نویس معمولی طراحی شده که لنز باکیفیت آن در قالب بالایی خودکار جاسازی شده است. پورت یو اس بی روی بدنه این محصول برای شارژ می تواند به کامپیوتر، لپ تاب و دیگر رسانه های خانگی متصل شود. این روان نویس دوربین دار مخفی نه تنها نصب آسان و بی درد سری دارد، بلکه دارای قابلیت کارکرد ساده ای می باشد.

علاوه بر قدرت تصویر برداری باکیفیت و واضح، این دوربین مداربسته خودکاری دارای ضبط ۳۰ فریم بر ثانیه می باشد. به گونه ای که ویدیو های روان و‌ قابل مشخصی را ثبت می کند. باتوجه به این همه مزایای محبوب خودکار دوبین دار ۲ مگاپیکسل، می توانید از آن در جلسات کاری و کنفرانس های کاری، کلاسی دانشگاه و غیره استفاده کنید. زیرا وزن و حجم آن بسیار پایین است و کیفیت فیلم برداری و ضبط صدای فوق العاده بالای دارد.

همچنین برای بازرسان یا روزنامه نگاران و خبرنگارانی که می خواهند مدارک زیادی از مصاحبه ها یا متخلفان جمع آوری کنند این مدل دوربین مداربسته مخفی بی سیم می تواند مدل مناسبی باشد. گذشته از این ها برای والدینی که بچه های خود را در بیشتر مواقع روز با پرستار تنها می گذارند، این خودکار دوربین دار فول اچ دی بی سیم رم خور می تواند اطلاعات مفید و قابل اطمینانی را فراهم کند.

خرید خودکار دوربین دار فول اچ دی

خرید خودکار دوربین دار فول اچ دی

دوربین مخفی با کیفیت دو مگاپیکسل که به دوربین خودکاری معروف است از دسته دوربین های جاسوسی به حساب می آید که قابل حمل بوده و با چند ساعت شارژ آن می توانید چندین ساعت به صورت مخفی از یک مکان فیلم برداری کنید. شما می توانید خودکار دوربین مداربسته بی سیم ۲ مگاپیکسلی را با قیمت ارزان به صورت عمده یا تکی از طریق بازرگانی تکنودوربین خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما