قیمت به روز آداپتور 12 ولت دوربین مداربسته 2 آمپر

قیمت به روز آداپتور 12 ولت دوربین مداربسته 2 آمپر را به صورت عمده و خرده تنها از نمایندگی دوربین مداربسته منصوری در بانه دریافت کنید. آداپتور دوربین مداربسته دوازده ولت را تنها برای نصب و راه اندازی یک عدد دوربین مداربسته می توان استفاده کرد که با بهره مندی از نویزگیر داخلی که دارد، ولتاژی رگوله شده را به دوربین مداربسته اعمال خواهد کرد. ما را برای اطلاع از جزئیات بیشتر این آداپتور 12 ولت دوربین مداربسته همراهی کنید.

قیمت به روز آداپتور 12 ولت دوربین مداربسته

پاور سوئیچینگ 12 ولت 2 آمپر

منبع تغذیه وسیله ای الکترونیکی است که توان الکتریکی را به ولتاژ تبدیل می کند. از بزرگترین مزیت های پاور سوئیچینگ ها، راندمان بالا و حداقل تلفات توان می باشد. دوربین های مداربسته غالبا با ولتاژ 12 ولت کار می کنند اما برای داشتن عملکردی درست جریان خروجی آن ها فرق می کنند. آداپتور دوربین مداربسته 12 ولت 2 آمپر مخصوص دوربین مداربسته ولتاژ 12 را بدون نویز و اعوجاج به دوربین های مداربسته اعمال خواهد کرد.

پاور سوئیچینگ دوربین مداربسته 2 آمپر مناسب برای تغذیه یک عدد دوربین مدار بسته دارای دید در شب مجهز به مادون قرمز مناسب است. لازم به ذکر است که این آداپتور دی وی آر 2 آمپر نقش فیوز را نیز بازی خواهد کرد به گونه ای که از ورود نوسان برق شدید و مخرب به دوربین های مداربسته جلوگیری خواهد کرد.

 

قیمت به روز آداپتور 12 ولت دوربین مداربسته

مشخصات منبع تغذیه 12 ولت 2 آمپر مناسب برای دوربین مداربسته

  • دو سیم استاندارد گرید A
  • ولتاژ ورودی 220 ولت
  • ولتاژ خروجی 12 ولت
  • جریان خروجی 2 آمپر
  • جنس بدنه پلاستیکی
  • مناسب برای استفاده حداکثر ۲ عدد دوربین مدار بسته
  • دارای LED جهت اطمینان از سالم بودن و عملکرد درست
  • کیفیت بالا
  • سویچینگ ایده آل
  • نویزگیر داخلی

قیمت به روز آداپتور 12 ولت دوربین مداربسته

قیمت به روز آداپتور 12 ولت دوربین مداربسته

نصب دوربین مداربسته بدون بکارگیری آداپتوری مناسب امکان پذیر نیست چراکه آداپتور های دوربین مداربسته با تبدیل برق 220 ولت به 12 ولت عملکرد دوربین های مداربسته و دی وی آر ها را میسر می سازند. با خرید آداپتور 12 ولت دوربین مداربسته می توانید انواع دوربین های مداربسته دید در شب، گردان، تشخیص چهره، وایرلس، رم خور و غیره را راه اندازی کنید.

آداپتور های قابل ارائه در بازرگانی تکنو دوربین بانه همگی دارای تمامی استاندارد های روز دنیا و اروپا بوده لذا شما می توانید با خیال راحت از این آداپتور ها برای دوربین های مداربسته، دی وی آر ها و یا وسایل برق خود استفاده نمایید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما