قیمت دوربین وایرلس گردان بیبی کم V380

قیمت دوربین بیبی کم V380 در تکنو دوربین ارزان تر از همه جاست. دوربین مداربسته بی سیم چرخان بیبیکم V380، از مدل های رده بالا و پرفروش می باشد که قابلیت های ویژه ای جهت نظارت کامل بر محیط ارائه می دهد. از جمله این فناوری های فوق العاده می توان به اپلیکیشن V380 جهت مشاهده تصاویر از طریق گوشی های هوشمند، دو آنتن جهت متصل شدن سریع به اینترنت، سنسور تشخیص حرکت، قابلیت دید در شب و غیره اشاره کرد.

با ما باشید تا بیشتر با این دوربین مدار بسته خانگی عروسکی V380 آشنا شوید:

قیمت دوربین بیبی کم

دوربین مداربسته چرخشی وای فای دار منزل عروسکی

آیا می خواهید جهت مراقبت افراد خانه بخصوص بچه های دلبندتان یا افراد مسن خانواده اطمینان حاصل کنید تا همیشه آسوده خاطر باشید؟ ما دوربین مداربسته بدون سیم وایرلس گردان بیبی کم V380، با کیفیت تصویر FullHD را پیشنهاد می کنیم زیرا گزینه ایده آلی برای ضبط و ثبت تصاویر می باشد.

این دوربین مداربسته عروسکی که به صورت بی سیم طراحی گردیده است، دارای دو آنتن که امکان اتصال به وای فای را آسان تر و سریع تر می کند از همین رو با نصب نرم افزار V380 در گوشی های Android می توانید فیلم ها و تصاویر خانه یا مکان مد نظرتان را در هر زمان و هرمکان بر روی گوشی خود مشاهده فرمایید.

این دوربین مداربسته خانگی وای فای گردان، قابلیت چرخش تا ۳۶۰ درجه را داشته و این سبب نظارت همه جانبه بر خانه می باشد. قابلیت دید در شب توسط ال ای دی های مادون قرمز، ضبط تصاویر در تاریکی را برای کاربر فراهم خواهد ساخت به طوریکه حتی در تاریکی شب یا نور کم هیچ اتفاقی را از دست نخواهید داد.

قیمت دوربین بیبی کم

ویژگی های برجسته دوربین دو آنتن بیسیم خانگی

میکروفون و اسپیکر تعبیه شده در این دوربین خانگی، به ارزش های این دوربین فاقد سیم چرخشیbabycam، افزوده اند. با این حال هم به شنود محیط بپردازید و هم اینکه به صورت دوطرفه با افراد خانه در گفتگو خواهید بود.

گذشته از این ها با پشتیبانی از قابلیت تشخیص حرکت، می تواند یک انسان در حال حرکت را تا تشخیص دهد. این بدان معنی است که می تواند شخصی را که در حال راه رفتن است تشخیص داده و هشدارهای دقیق را مستقیماً در کمترین زمان به تلفن هوشمند شما بفرستد.

این دوربین مداربسته چرخشی بیسیم دو آنتن که برای اماکن و بخش داخلی خانه مناسب و مؤثر است دارای قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه ای و وضوح تصویر ۲ مگاپیکسلی است که تصاویر شفاف و دقیق را به ثبت می رساند همچنین قابلیت متصل شدن به مودم و WiFi را دارد که به صورت زنده در هرجا از محیط مورد نظر باشد می توانید داخل خانه خود را در گوشی های هوشمند مشاهده کنید.

قیمت دوربین بیبی کم

دوربین مداربسته چرخشی عروسکی بی سیم

دوربین مداربسته چرخشی عروسکی بی سیم یکی از مدل های پرفروش است که به خصوص والدینی از آن استفاده می کنند که در طول روز بچه های خود را با پرستار تنها می گذارند. با این دوربین پدر و مادرهایی که شاغل هستند می توانند از امنیت همیشگی بچه ها به صورت دائمی و روزانه اطمینان حاصل کنند. به علاوه با قابلیت گفتگوی دو نفره والدین می توانند تا هنگام برگشت به خانه با کودک های خود از راه دور از طریق برنامه مخصوص هوشمند صحبت کنند.

قابلیت گردان ۳۵۵ درجه افقی و ۱۲۰ درجه عمودی این دوربین مداربسته بی بی کم موجب می شود تا از هر زاویه رویداد های محیط مورد نظر مطلع شوید. برای همین می تواند جایگزین خوبی برای سه عدد دوربین مداربسته ثابت شود. دوربین مداربسته عروسکی ۳۶۰ درجه فول اچ دی دارای طراحی زیبا و جمع و جور است که اختلالی در دکوراسیون مکان مربوطه شما ایجاد نمی کند. همچنین مدل ایده آلی برای محیط هایی است که امکان سیم کشی برق وجود ندارد. برای همین دیگر نیازی به سوراخ کاری و حفاری دیوار جهت راه اندازی در محیط ندارد. این دوربین مداربسته چرخان علاوه بر ضبط تصاویر فوق العاده باکیفیت، دارای قابلیت ضبط صدای واضح می باشد.

دوربین مداربسته baby com  چرخان ۳۶۰

دوربین مداربسته baby com چرخان ۳۶۰ درجه برای فضاهای داخلی طراحی شده است. برای همین خاطر مدل مناسبی برای منازل، اتاق کار، دفاتر، پارکینگ ساختمان، فروشگاه، اتاق کودک و غیره می باشد. این محصول با قابلیت انتقال تصویری که دارد، مالکین می توانند در هنگام تعطیلات از راه دور از وقایع محل مورد نظر آگاه شوند. ساپورت مموری این دوربین از کارت حافظه ۶۴ گیگ موجب ثبت اطلاعات با حجم گسترده ای می شود. این ویژگی منجر به بازیابی ویدیو ها و ارائه شواهد و مدارک رسمی در مواقع ناگوار و حوادث می شود.

قیمت دوربین بیبی کم

مشخصات فنی دوربین بیسیم وای فای دار 360 درجه

  • قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه
  • وای فای دار
  • پشتیبانی از کارت حافظه تا ۶۴ گیگ
  • اپلیکیشن V380 جهت دید و ضبط تصاویر از طریق گوشی های هوشمند
  •  دو آنتن جهت متصل شدن سریع به اینترنت
  •  سنسور تشخیص حرکت
  • قابلیت دید در شب

قیمت دوربین بیبی کم

دوربین مداربسته بیبی کم را جهت نظارت بر خانه و دفتر خود خریداری کرده و با خیالی راحت مکان مد نظر را ترک کنید. این دوربین مداربسته گردان عروسکی v380 را در وب سایت ما با قیمتی استثنایی خریداری کنید. محصولات باکیفیت موجود در فروشگاه دارای ضمانت نامه معتبر می باشد که می توانید آن ها را با قیمت مناسب و ارزان سفارش دهید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت دوربین بیبی کم خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما