فروش دوربین مداربسته مخفی در پریز برق WIFI

فروش دوربین مداربسته مخفی در پریز برق WIFI با قیمتی ویژه آغاز شد. اگر قصد دارید بهترین و با کیفیت ترین دوربین مخفی سال را برای جاسازی داخل اتاق، سالن، محل کار و یا خانه خود خریداری کنید، تا آخر این مطلب همراه ما باشید تا شما را با پریز دوربین دار جاسوسی آشنا کنیم:

دوربین مداربسته مخفی درپریز برق وای فای

انچه یک سیستم امنیتی را متمایز میکند علاوه برعملکردمناسب ودقیق نحوه ی نصب و به کارگیری سیستم میباشد دوربین های مداربسته مخفی درپریز برق بهترین گزینه برای نظارت کاملا نامحسوس وبدون دید در محیط میباشد یکی از جدیدترین متدها برای کنترل  فضا های داخلی واز کم هزینه ترین دوربینهای مداربسته مخفی میباشد.دوربین مداربسته مخفی در پریز برق از کوچک ترین دوربین های مداربسته بی سیم تحت شبکه ای می باشدکه  برای کنترل  نظارت و امنیت و کنترل نامحسوس استفاده میشود این دوربین در پریز برق یا کلید برق جاسازی میشود و دارای رم میکرو میباشد و تصاویر را بصورت انلاین به کاربران میدهد درواقع به دوربین مداربسته مخفی در پریز برق ، پریز برق دوربین دار ویا دوربین مداربسته جاسوسی قاب پریز دار  نیز میگویند واین پریز نوعی دوربین مخفی میباشد که دارای لنز بسیار کوچکی  است  وروی بدنه پریز نصب شده  وبه راحتی به ضبط تصاویر و فیلم ها در غیاب شما میپردازد.

اجزای دوربین مداربسته مخفی  پریز و کیفیت آن

چهار قسمت اصلی دوربین مداربسته جاسوسی قاب در پریز شامل لنز ، برد، ال ای دی مادون قرمز ،بدنه میباشد. کیفیت تصویر دوربین مخفی جاسوسی پریز برقی  8 تا 12 مگاپیکسل بوده وتصاویر را باکیفیت  ووضوح زیاد در حافظه یا رم میکروی خود ذخیره میکند ظرفیت کارت حافظه میکروی دوربین تا 128گیگا بایت میباشد. وبا تصاویر و فیلمها را بصورت انلاین از طریق وای فای به کامپیوتر یا موبایل شما ارسال میکند. دوربین مداربسته پریزی یا مخفی در پریز برق 8 مگاپیکسل فول اچ دی دارای  رزولوشن 1080 در 1920  بدون پی 2 پی  میباشد و دوربین مداربسته پریزی یا مخفی در پریز برق 12 مگاپیکسل 4 کا با رزولوشن 2160در 3840 با سرور  پی 2 پی می باشد.

دوربین مداربسته مخفی در پریز دارای سنسور حرکت و صدا بوده وتنها با حرکت اشیا واشخاص در محدوده ی دید خود شروع به فیلم برداری می کند. برخی از دوربین های مخفی پریز در برق دارای کنترل از راه دور یا ریموت میباشند و بعضی از انها بصورت اتوماتیک عمل میکنند که دوربینهای پریز دربرق اتوماتیک دارای سنسور صدا بوده و با کوچکترین صدا بصورت اتوماتیک شروع به ضبط میکنند. دوربین مداربسته جاسوس قاب در پریز دارای باتری میباشد وامکان اتصال به برق  شهری را ندارند از باتری های پلیمیری استفاده میکنند میتواند به مدت بیست وچهار ساعت فیلمبرداری کند وباید مجددا باتری راشارژ کرد یا جایگزین کرد.

شکل دوربین مداربسته مخفی در پریز برق کاملا شبیه پریزهای معمولی برق است این دوربین مخی شکل پریزی قابلیت اتصال به وای فای را داشته ومیتواند تمام صداها وفیلم ها وتصاویر را بصورت زنده به کوشی موبای یا کامپیوتر شخصی شما ارسال کند.

فروش دوربین مداربسته مخفی در پریز برق

مشخصات فنی دوربین مداربسته پریز دوربین دار

  1. سرعت فیلم برداری 30 فریم در هرثانیه
  2. انتقال تصویر توسط وای فای
  3. کیفیت فیلم برداری 1080 پی / 4 کا
  4.  قابلیت عکسبرداری به دوصورت 2 و 8 مگاپیکسل
  5. برد وایرلس تا 10 تا 20 متر
  6. زاوید دید 110 درجه ای
  7. ضبط صدا و تصویر تا 10 روز بصورت مداوم ویکپارچه
  8. دارای میکروفون خازنی با کیفیت
  9. محدوده ی ثبت صوتی تا شعاع 15 متر
  10. دارای سنسور حرکتی
  11. پشتیبانی از سیستم های اندورید ، ایسوس، ویندوز و لینوکس
  12. ارسال هشدار بر روی موبایل
  13. قابلیت نصب اسان در هر نوع پریز معمولی ایرانی
  14. دارای قابلیت دید درشب 100 فوت در تاریکی شب

معایب دوربین جاسوسی پریز

ازلحاظ حفظ حقوق شهروندی وفردی این دوربین های مخفی جاسوسی به حریم خصوصی خانه ما حمله کرده  وانجام کارهای ساده خانه رابرای ما ناخوشایند کرده است . از معایب دیگر این دوربین های مداربسته مخفی این است که سیگنال های دوربین مخفی قابلیت هک کردن ورهگیری را دارند و هیچ حمایت قانونی در این باره وجود ندارد. اکثرا دوربین های مخفی که دارای ا ل ای  دی های مادون قرمز هستند در تاریکی مطلق چشمک میزنند یا می درخشند از این رو تشخیص انها اسان بوده وبا فیلم برداری از طریق  گوشی های موبایل اندروید قابل تشخیص هستند

کاربرد پریز دوربین دار مخفی

استفاده از دوربین مداربسته مخفی بصورت قاب در پریز برقی برای نظارت برمکانهایی که نمیخواهید دوربین  دیده شود وبصورت محرمانه ومخفی جاگذاری شود . گاهی اوقات افراد مشکوک وارد خانه شما میشوند از ایبن دوربین جاسوسی قاب در پریز برق برای ضبط شواهد و مدارک استفاده میشود. برای نگهداری بچه ها درخانه وقتی برای کودکتان پرستار استخدام کردید  هم چنین برای نظارت بر امنیت جانی و مالی سالمندان که در خانه تنها میمانند و یا برای نظارت بر نوجوانان خود در اتاق خود یا محل کار یا منزل از این دوربین های مخفی پریز در برق بصورت محرمانه و مخفی استفاده میشود. نصب دوربین های مداربسته مخفی در پریز وای فا دار بسیار اسان بوده وهمانند نصب پریز برق های معمولی خانگی میباشد.

فروش دوربین مداربسته مخفی در پریز برق

معیار مهم برای خرید دوربین مداربسته مخفی

عمر باتری یک دوربین مخفی فاکتور اصلی است که باید در هنگام خرید آن در نظر گرفت. با پیشرفت فناوری، بسیاری از دوربین‌های مخفی اکنون با عمر باتری فوق‌العاده‌ای عرضه می‌شوند که با یک بار شارژ می‌تواند از چند ساعت تا یک ماه ضبط فیلم کند. عمر طولانی‌تر باتری به کاربران کمک می‌کند در زمان و هزینه صرفه‌جویی کنند زیرا نیازی به نگرانی در مورد شارژ یا تعویض مداوم باتری‌ها ندارند. علاوه بر این، تضمین می کند که همیشه فیلم قابل اعتمادی داشته باشید و هیچ لحظه مهمی را از دست ندهید.

وضوح فیلم نقش اساسی در ثبت تصاویر و فیلم های واضح با جزئیات کافی دارد. دوربین مخفی با وضوح بالا تضمین می کند که تمام اطلاعات مربوطه ضبط می شود تا در صورت نیاز بتوان از آنها به عنوان مدرک استفاده کرد. بهترین دوربین جاسوسی باید دارای ویژگی دید در شب باشد تا امنیت شما را حتی در شرایط کم نور تضمین کند.

دوربین های کوچک بیسیم

نصب دوربین های امنیتی کوچک بی سیم آسان تر از جایگزین های سیمی است. بسیاری از دوربین های سیمی به سیستم برق خانه شما متصل می شوند، بنابراین شما باید یک متخصص را برای نصب استخدام کنید. دوربین های بی سیم به وای فای یا شبکه های دیگر متکی هستند. دوربین های مخفی بیسیم با توجه به دستورالعمل ها می توانند در کمتر از 15 دقیقه تنظیم و وصل شوند.

دوربین‌های امنیتی بی‌سیم اغلب برای اجاره‌کنندگان، افرادی که تازه وارد امنیت خانه شده‌اند یا افرادی که بودجه کمی دارند، ایده‌آل‌تر هستند. دوربین‌های امنیتی بی‌سیم نه تنها ارزان‌تر از سیستم‌های سیمی هستند، بلکه جابه‌جایی و حمل و نقل آن‌ها آسان‌تر است. فقط آنها را از برق بکشید، و شما آماده جابجایی هستید!

یک دوربین امنیتی باید همیشه در حال اجرا باشد. شما هرگز نمی دانید چه زمانی فیلم دوربین باید بررسی شود و آخرین چیزی که هر کسی می خواهد این است که دوربین امنیتی در زمان نیاز روشن نباشد. به همین دلیل مهم است که اطمینان حاصل شود که همیشه برق به دوربین امنیتی در حال اجرا است. نکته جالب در مورد دوربین های بی سیم این است که لزوماً به برق خانه یا تجارت شما متکی نیست.

فروش دوربین مداربسته مخفی در پریز برق

کاربرد دوربین های مخفی بیسیم

دوربین‌های مخفی کاربردهای زیادی دارند و در اشکال و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند. برخی از دوربین های مخفی به طور مداوم ضبط می کنند و برخی دیگر برای تشخیص حرکت تنظیم شده اند. برخی از دوربین های مخفی آنقدر کوچک هستند که می توانند روی سر پیچ قرار بگیرند، در حالی که برخی دیگر حجیم تر هستند و فضای داخل آشکارسازهای دود یا کیس های بزرگتر را اشغال می کنند. وقتی نوبت به خرید دوربین مخفی می رسد، همیشه باید عوامل زیادی را در نظر بگیرید.

عمر باتری

قرار نیست همه دوربین‌های مخفی، دوربین‌های جاسوسی با باتری باشند. برخی از آنها منبع تغذیه اختصاصی خواهند داشت. با این حال، همیشه اینطور نیست. دوربین های جاسوسی، به طور کلی، کوچک و محتاط هستند، و اغلب به این معنی است که آنها باید در مناطقی قرار بگیرند که منابع برق اختصاصی ندارند. اگر اینطور است، پس اولین چیزی که باید به آن نگاه کنید عمر باتری دوربینتان است. وقتی صحبت از عمر باتری به میان می آید، همه دوربین های مخفی برابر نیستند. برخی از آنها، به لطف ساختار بزرگ‌ترشان، می‌توانند باتری بیشتری را نسبت به سایرین در خود جای دهند، در حالی که دوربین‌های کوچک‌تر و محتاط‌تر ممکن است بر حسب ضرورت، منبع تغذیه کمتری داشته باشند.

ظرفیت ذخیره سازی عامل دیگری در مدت زمانی است که یک دوربین مخفی می تواند مواد را به طور قابل اعتماد ضبط کند. همانطور که یک دوربین مخفی محتوا را ضبط می کند، باید فیلم را در جایی ذخیره کند و اندازه ظرفیت ذخیره سازی اهمیت دارد. برخی از دوربین‌های مخفی می‌توانند ظرفیت ذخیره‌سازی بزرگ‌تری نسبت به سایرین داشته باشند که به آنها اجازه می‌دهد برای مدت طولانی‌تری فیلم بگیرند. اگر قصد سرمایه گذاری در دوربین های مخفی را دارید، بدون شک می دانستید که ممکن است بدون رضایت شما تحت نظارت یک دوربین باشید. در حالی که هیچ خطری از دوربین های امنیتی قانونی که به طور برجسته در مکان های عمومی نمایش داده می شوند وجود ندارد، شناسایی نظارت های ویدئویی غیراخلاقی ارزش دارد. دانستن نحوه تشخیص دوربین های مخفی مهارتی است که می تواند به شما کمک کند.

این دوربین ها بسیار کاربردی هستند چون کسی به پریز برق شک نمیکند و برای فهمیدن این که در محل مورد نظر چه می‌گذرد مناسب است و قیمت مناسبی نیز دارد

فروش دوربین مداربسته مخفی در پریز برق

انواع دوربین مداربسته مخفی را می توانید از مرکز فروش دوربین مداربسته مخفی منصوری در بانه خریداری کنید. این دوربین های جاسوسی اعم از دوربین های لامپی، خودکاری، دکمه ای، پریز، ساعت، چراغ و غیره را می توانید با قیمتی استثنایی به صورت عمده و یا خرده خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما