فروش دوربین مداربسته لامپی در گیلان

مرکز فروش دوربین مداربسته لامپی گیلان آماده ارائه انواع دوربین های مداربسته طرح لامپ با کیفیت های 1.3 مگاپیکسل، 2 مگاپیکسل و 3 مگاپیکسل با ارزان ترین قیمت جهت نصب در اماکن داخلی می باشد. امن ترین راه مدیریت و کنترل محیط های داخلی، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته پانوراما لامپی می باشد چراکه هم روشنایی بخش بوده و هم اینکه مکان مد نظر را به صورت کامل و با زاویه دید 360 درجه زیر نظر می گیرد.

ما را برای آشنایی بیشتر با دوربین پانوراما لامپی همراهی کنید:

فروش دوربین مداربسته لامپی گیلان

دوربین مداربسته لامپی کنترل از راه دور

دوربین مداربسته ای که در تصویر زیر می بینید، از لحاظ شکل و ظاهر با سایر دوربین های موجود در بازار متفاوت است. چراکه تولید کنندگان این دوربین را دقیقا به همانند لامپ های سقفی درست کرده اند به همین دلیل بسیاری از کاربران معتقدند که این دوربین مخفی بوده و کاربر می تواند توسط این دوربین به صورت مخفیانه از محیط فیلم برداری کند. بوسیله دوربین مداربسته چشم ماهی طرح لامپ، می توانید از راه دور منزل و یا محل کار خود را مشاهده کنید.

لازم به ذکر است که این لامپ دوربین دار به صورت بی سیم به مودم وای فای وصل شده به همین دلیل با نصب نرم افزار V380 می توان تصاویر را به صورت 360 درجه بر روی گوشی همراه مشاهده کنید. لذا این دوربین را داخل خانه خود نصب کرده و با خیال راحت آنجا را ترک کنید، و از راه دوربین نظارت داشته باشید.

در ادامه به بیان ویژگی های کلیدی این دوربین مداربسته مموری خور لامپی خواهیم پرداخت:

فروش دوربین مداربسته لامپی گیلان

مشخصات دوربین مداربسته 360 درجه رم خور لامپی

  • شعاع دید ۳۶۰ درجه
  • لنز پیشرفته
  • قابل ارائه در کیفیت های 1.3، 2 و 3 مگاپیکسل
  • رزولوشن بالا
  • دارای وایفای داخلی برای ارتباط با گوشی، انتقال تصویر تحت شبکه و اینترنت p2p
  • دارای دید در شب قوی
  • پشتیبانی از مموری Micro SD
  • بدون نیاز به دستگاه ضبط
  • قابلیت نمایش ویدیو ضبط شدن روی گوشی بدون نیاز به خارج کردن مموری از روی دوربین
  • دارای تکنولوژی تحت شبکه
  • پانوراما
  • چشم ماهی (فیش آی)
  • قابلیت مکالمه دو طرفه
  • فشرده سازی تصاویر H.264
  • بکار گیری سنسور از نوع CMOS
  • نصب آسان و راحت بدون نیاز به نصاب

فروش دوربین مداربسته لامپی گیلان

مزیت استفاده از دوربین مداربسته لامپی

دوربین مداربسته لامپی با اینکه برای ساخت آن از انواع تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است. دارای قیمتی بسیار ارزان است. این دوربین مداربسته طرج لامپ را می تواند در مکان های داخلی به جای چندین دوربین نصب کرد. مهمترین مزیت استفاده از دوربین مداربسته لامپی قابلیت اتصال آن به اینترنت است. این لامپ دوربین دار به راحتی همانطور که گفته شده به وای فای متصل شده و از راه دور تصاویر را برای شما ارسال خواهد کرد. سومین مزیت و امکانات دوربین مداربسته شکل لامپ پشتیبانی از کارت حافظه است. که آن را از بکارگیری دستگاه ضبط تصویر بینیاز کرده است.

قابلیت تشخیص حرکت، مزیت چهارم این دوربین مداربسته لامپی است. دوربین مداربسته رم خور لامپی زمان مشاهده حرکت در مکان مد نظر، آلارمی را برای کاربر ارسال خواهد کرد. آن را برای فرد ارسال کند. این دوربین مموری خور مخفی لامپی با این ویژگی از ضبط تصاویر بیهوده، جلوگیری خواهد کرد.

و در آخر اینکه دوربین مداربسته لامپی با استفاده از لنز 360 درجه پانوراما خود، دید گسترده ای و وایدی را برای کاربر فراهم می کند. لذا دوربین لامپی به دلیل زاویه دید 360 درجه که دارد، تمامی نقاط و زوایای اطراف خود را پوشش می دهد و نقطه ی کوری باقی نمی گذارد.

عیب لامپ دوربین دار

دوربین مداربسته لامپی نیز همانند سایر دوربین های موجود در بازار دارای معایبی است که شاید تعدادی از کاربران، به خاطر این عیوب از خرید آن ممانعت کنند. عدم اتصال این دوربین لامپی به دستگاه ضبط تصویر دی وی آر است چراکه اگر کسی بخواهد این دوربین را به سرقت ببرد، هیچ سر نخی برای کاربر باقی نخواهد ماند. و اینکه تصاویری که بر روی رم میکرو ذخیره می شود از لحاظ فضا و زمان دارای محدودیت است در حالی که برای دستگاه دی وی آر اینگونه نیست.

ضبط تصویر به صورت پانوراما، دومین عیب این دوربین مداربسته لامپی است چراکه تشخیص جزییات در تصاویر پانوراما نسبت به تصاویر معمولی که با لنز های ثابت گرفته می شود، دشوار تر است .

فروش دوربین مداربسته لامپی گیلان

فروش دوربین مداربسته لامپی گیلان

دوربین بیسیم چشم ماهی با قابلیت ضبط صدا و همچنین امکان تشخیص حرکت را می توان به راحتی بر روی سرپیچ نصب کرد. این دوربین مداربسته لامپی کنترل از راه دور را هم می توان به صورت نامحسوس و هم به صورت محسوس مورد استفاده قرار داد. بازرگانی تکنو دوربین با مدیریت دیمن منصوری دارای نمایندگی فروش دوربین مداربسته لامپی در گیلان بوده که تمامی دوربین های خود را همراه با گارانتی معتبر 2 ساله به همشهریان گرامی عرضه می کند.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما