خرید دی وی آر دوربین مداربسته قیمت مناسب

خرید دی وی آر دوربین مداربسته قیمت مناسب هایک ویژن، داهوا، تکنیکس، آیمکس و غیره در مرکز فروش تکنو دوربین بانه. فروش ارزان دستگاه ضبط تصاویر 4 کانال، 8 کانال، 16 کانال، 24 کانال همراه با گارانتی معتبر.

خرید دی وی آر دوربین مداربسته قیمت مناسب

دی وی آر مناسب برای دوربین مداربسته

دستگاه دی وی آر یکی از اصلی ترین تجهیزات جانبی دوربین مداربسته می باشد که وظیفه آن تکمیل کار دوربین مداربسته میباشد. به طوری که اگر دی وی آر نباشد تصاویر گرفته شده توسط دوربین مداربسته بیهوده بوده و هیچکام ضبط نخواهند شد مگر اینکه دوربین مداربسته رم خور باشد.

گاهی اوقات کاربران پس از خرید دوربین مداربسته این سوال برایشان پیش می آید که کدام دی وی آر مناسب دوربین مداربسته هایشان می باشد؟ برای جواب دادن به این سوال باید چند معیار مهم از جمله: تعداد دوربین مداربسته ها جهت انتخاب تعداد کانال دی وی آر، قیمت دی وی آر، کیفیت دی وی آر، ظرفیت هارد رابه خوبی بررسی کنیم.

خرید دی وی آر دوربین مداربسته قیمت مناسب

انواع دی وی آر (DVR) دوربین مداربسته

یکی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی های دی وی آر تعداد کانال های آن می باشد که قبل از خرید ان باید حتما مد نظر داشت و آن را با تعداد دوربین ها ست کرد. یعنی به عنوان مثال اگر چهار دوربین داریم باشد برای آنها یک دی وی آر 4 کاناله تهیه کنیم. دستگاه ضبط تصاویر تولیدی توسط شرکت های سازنده در انواع مختلفی عرضه بازار می شود که در ادامه به معرفی پرفرش ترین آنها می پردازیم:

  • دی وی آر دوربین مداربسته 4 کانال
  • دی وی آر دوربین مداربسته 8 کانال
  • دی وی آر دوربین مداربسته 16 کانال
  • دی وی آر دوربین مداربسته 24 کانال
  • دی وی آر دوربین مداربسته 32 کانال

خرید دی وی آر دوربین مداربسته قیمت مناسب

خرید دی وی آر دوربین مداربسته قیمت مناسب

با خرید دی وی آر دوربین مداربسته قیمت مناسب از بازرگانی تکنو دوربین تخفیف ویژه بگیرید. این فروشگاه برای کاهش در هزینه ها پکیج های اقتصادی خود را در چند نوع مختلف به مشتریان ارائه می دهد. این پکیج شامل دی وی آر هایی با کیفیت، چند عدد دوربین مداربسته و همچنین تجهیزات لازم برای نصب دوربین مداربسته می باشد. جهت اطلاع از قیمت دی وی آر دوربین مداربسته تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما