خرید دوربین مدار بسته خورشیدی چرخشی سیم کارتی

خرید دوربین مدار بسته خورشیدی چرخشی سیم کارتی برای نظارت در مکان های خارجی را حق خود بدانید. دوربین مداربسته گردان سیم کارت خور اسپید دام سولار، دارای پنلی مشکی رنگ است که از نور خورشید، انرژی مورد نیاز خود را تامین خواهد کرد. این دوربین پنل دار وای فای، بیسیم بوده و تصاویر را بر روی رم میکرو ذخیره خواهد کرد. این دوربین مداربسته ضد آب بوده و مناسب مکان های باز در معرض باد، آب و باران می باشد. در ادامه همراه ما باشید تا به معرفی دوربین مداربسته فضای باز بیسیم خورشیدی گردان بپردازیم:

خرید دوربین مدار بسته خورشیدی

دوربین مداربسته پنل دار وایرلس سیمکارتی

آیا در محیط شما معضل نبود برق وجود دارد؟ اما می خواهید از امنیت آن جا همیشه اطمینان داشته باشید؟ از سوی دیگر دوربین ها به برق نیاز دارند و دنبال راه چاره مؤثری هستید؟ در این بابت دوربین مدار بسته خورشیدی چرخشی سیم کارتی می تواند یک نجات دهنده مفید و عالی باشد. زیرا برای ضبط و فیلم برداری نیازی به برق مستقیم شهری ندارد، بلکه از طریق پنل بیرونی که دارد امکان دریافت مستقیم نور خورشید و سپس تبدیل آن به انرژی مورد نیاز خود وجود دارد.

همانطور که گفته شد، در این دوربین مداربسته دوربین پنل دار وایرلس سیمکارتی پنل دار چرخشی ضد آب،  انرژی خورشیدی به طور مستقیم برق باتری را شارژ می کند. این ویژگی به خصوص برای مواقعی مفید خواهد بود که هوا ابری و یا اینکه شب باشد. در این صورت باتری این محصول که انرژی مورد نیاز را ذخیره کرده است موجب ادامه روند کار دوربین خورشیدی بدون ایجاد هرگونه مشکلی می شود. نکته قابل توجه دیگر اینکه، باتری دوربین پنل دار می تواند به مدت زمان یک هفته این میزان شارژ ذخیره شده را نگه دارد.

دوربین مداربسته سولار چرخشی ضد آب

این دوربین پنل دار وایرلس سیمکارتی از یک باتری داخلی 450 میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌کند، در حالی که این باتری قدرتمند هم از انرژی خورشیدی نیز پشتیبانی می‌کند. بنابراین می‌توانید از ضبط ویدیو این محصول به صورت مداوم در تمام طول روز و شب اطمینان حاصل کنید. طراحی با کیفیت دوربین مداربسته خورشیدی بی سیم گردان سیمکارتی مقاومت در برابر عوامل جوی مانند باران، گرما یا سرما را تضمین می کند.

این دوربین برای استفاده در فضای باز و در تمام شرایط آب و هوایی مناسب است تا به طور قابل اعتمادی از اموال شما در زمانی که دور هستید محافظت کند. همچنین از آن برای نصب در اماکن دور از شهر مانند مزارع، دشت، کوه، خانه باغ، گلخانه ها و‌ یا همچنین پارکینگ ها، ویلا ها، ساختمان های نیمه کاره، انبارها، بنادر و نظارت های مشابه استفاده مفیدی می شود.

خرید دوربین مدار بسته خورشیدی

دوربین خورشیدی متصل به اینترنت بیسیم گردان

این دوربین می تواند به اینترنت متصل شود. این قابلیت از طریق ویژگی سازگاری با سیم کارت امکان پذیر است. برای همین خاطر  هر کجا که هستید، می توانید با این دوربین مداربسته خورشیدی در زمان واقعی از امنیت ملک خود اطمینان حاصل کنید . سپس می توانید تلفن همراه خود را از طریق یک برنامه رایگان (iOS، Android) با دوربین جفت کنید و تصویر واقعی گرفته شده توسط دوربین را مستقیماً روی تلفن همراه تماشا کنید تا تنظیمات را از هر کجای دنیا تغییر دهید، و همیشه در جریان رویداد ها قرار خواهید گرفت. به لطف ویژگی چرخشی این دوربین خورشیدی سیمکارت خور وایرلس، می تواند از همه جهات محیط مورد نظر شما فیلم برداری کند تا کوچک ترین اتفاقی از دید چشمان شما پنهان نماند.

علاوه براین، دوربین گردان خورشیدی دارای رزولوشن تصویر ۵ مگاپیکسل است که به ارزش هایش افزوده است. این ویژگی باعث تشخیص عالی چهره اشخاص داخل محیط و نمایش نوشته های پلاک وسایل نقلیه می شود. در کنار این همه ویژگی تصویری عالی، دوربین مداربسته پنل دار فاقد سیم ۵ مگاپیکسل دارای ال ای دی های مادون قرمز است. این LED ها امکان دید در تاریکی هوا و دل شب را به صورت بسیار شفاف و واقعی فراهم می کند. برای مالکین این امکان فراهم است تا بعد ها به این اطلاعات گرفته شده دسترسی کامل داشته باشند. زیرا از مدل دوربین های رم خور است و از کارت حافظه ۱۲۸ گیگ نیز پشتیبانی می کند.

مالکین می توانند از طریق اپلیکین مخصوص دوربین مدار بسته خورشیدی چرخشی سیم کارتی با اشخاص داخل محیط به وسیله میکروفون و اسپیکر آن، به بحث و گفتگو های دو طرفه بپردازند.

خرید دوربین مدار بسته خورشیدی

خرید دوربین مدار بسته خورشیدی

برای کسب امنیت در جاهای مختلف راه های متعددی وجود دارد که نصب سبستم دوربین مداربسته مناسب یکی از مؤثرترین این راه ها است. این محصولات شامل طیف زیادی از مدل ها و طراحی های مختلف است که با توجه به نیاز مشتری سفارش داده می شود. دوربین مدار بسته خورشیدی چرخشی سیم کارتی یکی از مدل های پرطرفدار است. همچنین این محصول پیشنهاد ویژه ما برای افرادی است که به دنبال دوربینی هستند که بتواند در مناطق فاقد برق کار کند. زیرا این دوربین فضای باز اوت دور دارای ویژگی های منحصر به فردی است که آن را از سایر دوربین های معمولی متمایز ساخته است. همچنین دارای یکسری فناوری های پیشرفته است که در هرجا و مکانی به خوبی جوابگوی نیاز های امنیتی مالکین می باشد.

دوربین مداربسته سولار وای فای را می توانید در دو مدل بولت و اسپید دام با قمیتی ارزان خریداری کنید. برای خرید و سفارش این دوربین مداربسته رم خور دید در شب وای فای دار می توانید با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما