پخش دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت

پخش دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت توسط بازرگانی تکنو دوربین با بهترین شرایط آغاز شد. استفاده از دوربین های مدار بسته بیسیم نیز بسیار ساده است. می توانید فیلم های زنده یا ضبط شده را در یک برنامه تلفن هوشمند یا کامپیوتر شخصی خود مشاهده کنید، جایی که به راحتی می توانید از طریق یک مرورگر از وقایع ناشی از حرکت یا صدای محیط مورد نظر آگاه شوید. همچنین می توانید تنظیمات دوربین خود را از راه دور با برنامه مخصوص کنترل کرده و فیلم هایی را که می خواهید بلند مدت ذخیره کنید و در کارت حافظه نگه دارید. به علاوه دوربین های فاقد سیم دارای ویژگی های پیشرفته ای هستند که در مدل های سیمی یا آنالوگ یافت نمی شود.

جهت آشنایی بیشتر با این محصولات همراه ما باشید:

پخش دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت

دوربین های مداربسته بی سیم

سیستم های دوربین مداربسته بی سیم جایگزین بسیار خوبی برای سیستم های سیمی هستند. زیرا دارای قابلیت های کاربردی و پیشرفته تری هستند. به عبارتی دیگر، این محصولات با استفاده از فناوری های توسعه یافته، دارای ویژگی های فنی جدیدی هستند. یکی از آنها استفاده بی سیم از این دوربین ها است که باعث می شود، کاربرد های بیشتری داشته باشند. به لطف دوربین مداربسته بی سیم، می توانید سیستم امنیتی خود را به روشی ساده و کاربردی در هرکجای ممکن نصب و تنظیم کنید.

در نتیجه این ها محصولاتی هستند که استفاده بسیار راحتی دارند، از ظاهر شدن کابل های شلوغ در خانه شما جلوگیری کرده و به ایمن بودن محیط مربوطه می افزایند. اگر می خواهید از محیط خود محافظت کنید، دوربین های مداربسته وایرلس برای این کار بسیار مناسب تر هستند. در این میان از این مدل ها، دوربین های مختلفی وجود دارد که می توانید در داخل و خارج از خانه تعبیه کنید. سیستم های دوربین مداربسته بدون سیم که یک محیط زندگی امن را ارائه می دهند، محافظت فوق العاده ای را هم در دفاتر کار و هم در خانه های شما ایجاد می کنند. این ها محصولاتی هستند که تصویر و صدا را با هم ضبط می کنند و به لطف ساختار بی سیم خود به راحتی قابل نصب هستند.

به بیانی دیگر، این دوربین ها از مدل های آی پی یا تحت شبکه هستند که به شما امکان می دهد صداها و تصاویر موجود در محیط را در هر کجای دنیا که باشید به صورت زنده دریافت کنید. همچنین بسته به مدل انتخابی، به راحتی می توانید جهت و بزرگنمایی دوربین خود را به دلخواه تنظیم کرده و بر آنچه می خواهید ببینید تمرکز کنید. هنگام کار سنسورهای هوشمند، دوربین های دارای حسگر حرکت برای شما هشدار های خود را می فرستند.

پخش دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت

امکانات دوربین های مداربسته وایرلس

به طور کلی، می توانید دوربین های مداربسته وایرلس را در هر گوشه ای از خانه یا محل کار خود به دلخواه خود قرار دهید. این محصول که دارای سیگنال های قوی است که با دارا بودن میکروفون داخلی و اسپیکر بیرونی، در انتقال صدا دو طرفه نیز بسیار مؤثر است. همچنین این دوربین های بی سیم با وضوح تصویر و صدا با کیفیت بالا ارائه می شوند که هر آنچه را که می خواهید در محل مورد نظر ببینید و بشنوید.  گذشته از این ها، برخی از دوربین های بی سیم حافظه داخلی را ارائه می دهند تا بتوانید تصاویر را مستقیماً روی کارت micro SD ضبط کنید. در نتیجه مدل مناسبی برای افشای جرم و جنایت هستند.

دوربین های مداربسته مخفی شارژی بدون سیم

دوربین های مداربسته مخفی شارژی یکی از مدل های محبوب این دوربین های بیسیم است که دارای مشخصات شگفت انگیزی می باشد. این مدل ها از دسته های باتری خور هستند که از طریق پورت USB شارژ می شوند. این دوربین ها را می توانید به آسانی با خود به همه جا حمل کنید. علاوه براین به دلیل اندازه ریز خود به راحتی در داخل اشیاء محیط جاسازی شده و به صورت نامحسوس به فیلمبرداری می پردازند. همچنین دارای ویژگی های متعدد دیگری هستند که مورد پذیرش کاربران قرار می گیرند‌.

دوربین مداربسته پنل دار خورشیدی

دوربین های مداربسته پنل دار خورشیدی، یکی دیگر از دوربین های باتری خور است که انرژی مورد نیاز خود را از طریق نور خوشید تأمین می کند. از این لحاظ هم بسیار مقرون به صرفه است و دارای قابلیت های دید واضح در شب و سایر آپشن های مدرن می باشد.

از دیگر امکانات دوربین های مداربسته بسته به مدل های مختلف عبارتند از: قابلیت دید در شب رنگی یا استارلایت، قابلیت دید ۳۶۰ درجه، ویژگی چرخان افقی و عمودی، مجهز بودن به نمای پانورامیک ۳۶۰ درجه، قابلیت ردیاب حرکت، قابلیت تشخیص چهره و خواندن پلاک ها و غیره می باشند.

پخش دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت

لیست انواع دوربین های مداربسته بیسیم

  • دوربین مداربسته مخفی کوچک بیسیم Q7
  • دوربین مداربسته مخفی sq11
  • دوربین مداربسته جاسوسی رم خور q12
  • دوربین مداربسته تحت شبکه sq13 رم خور
  • دوربین مداربسته شارژی فاقد سیم فلتی
  • دوربین مداربسته بیسیم رم خور خودکاری
  • دوربین مخفی شارژی رم خور SQT
  • دوربین جاسوسی وای فای دار SQ9
  • دوربین مداربسته بولت وای فای دار پانوراما
  • دوربین مداربسته وایرلس عروسکی ۳۶۰ درجه رم خور
  • دوربین مداربسته رم خور اتوترک گردان
  • دوربین مداربسته با قابلیت زوم گردان
  • دوربین مداربسته وای فای دار شارژی خورشیدی

پخش دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت

پخش دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت

تکنو دوربین اولین پخش کننده دوربین های مداربسته بیسیم به صورت عمده و خرده در سطح کشور می باشد. این مرکز فروش وارد کننده مستقیم انواع دوربین های مداربسته بی سیم اعم از دوربین های بیسیم مخفی، دوربین های دام بیسیم، دوربین های بولت بیسیم، دوربین های گردان 360 درجه بیسیم و دوربین های خورشیدی و غیره می باشد. شما می توانید جهت ثبت سفارش خود جهت خرید دوربین مداربسته بی سیم با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما