نمایندگی پخش دوربین مداربسته بی سیم حافظه دار

دوربین مداربسته بی سیم حافظه دار را می توانید از نمایندگی و مراکز پخش با مناسب ترین قیمت و در کوتاه ترین زمان ممکن دسترسی پیدا کنید. نمایندگی پخش این تضمین را به مشتریان می دهد که از گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر برخوردار شوند.

دوربین های مداربسته بی سیم به علت این که احتیاجی به سیم و شلوغ کاری ندارند طرفداران زیادی را به خود جمع می کنند. در میان این نوع دوربین خود دوربین هایی که دارای قابلیت ذخیره سازی اطلاعات بر روی کارت حافظه هستند نیز محبوب ترین هستند.

اگر تا پایان هفته جاری خرید دوربین مداربسته بی سیم حافظه دار خود را از این وب سایت انجام دهید، از تخفیف ویژه 5 درصدی بهره مند خواهید شد.

دوربین مداربسته بی سیم حافظه دار

ویژگی های دوربین مداربسته بی سیم حافظه دار

  1. کیفیت خوب تصاویر
  2. تماشای تصاویر بر روی گوشی لپ تاپ و یا تلویزیون های هوشمند
  3. تماشای تصاویر ضبط شده به صورت آفلاین
  4. برد زیاد
  5. ثبت محوطه وسیع

مزایای دوربن مداربسته بی سیم حافظه دار

دوربین مداربسته بی سیم حافظه دار دیگر نیازی به NVR ندارند یا سرور مرکزی ندارند و تصاویری که دوربین آن ها را ضبط می کنند روی کارت حافظه ذخیره می شوند.
علاوه بر این دیگر لازم نیست این دوربین ها همواره به شبکه متصل باشند بلکه به طور مستقل و بدون نیاز به شبکه تصاویر را ضبط می کنند. حتی اگر دوربین تغذیه ی مناسبی هم داشته باشد می تواند تا چندین روز فیلم برداری کند.

مزایای دوربین مداربسته بی سیم حافظه دار

پخش دوربین مداربسته بی سیم حافظه دار

با توجه به وجود نمونه های تقلبی و بی کیفیت دوربین مداربسته در بازار شرکت ما که پخش همه مدل های دوربین مداربسته من جمله نمونه بی سیم حافظه دار که شامل مدل های لامپی، 360 درجه، بولت، پانوراما و … را در سطح کشور دارد، نمونه های اصلی این محصول را با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در اختیار شما قرار می دهد. برای خرید تنها کافی است با راه های ارتباطی ما تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
دیمن منصوری
راه های ارتباطی:
پخش دوربین مداربسته بی سیم حافظه دار شماره موبایل: 09186665308

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما