نمایندگی فروش قطعات دوربین مداربسته

نمایندگی فروش قطعات دوربین مداربسته در بانه آماده ارائه انواع قطعات و لوازم جانبی جهت مونتاژ و اسمبل دوربین مداربسته با ارزان ترین قیمت می باشد. بازرگانی تکنو دوربین وارد کننده انواع لوازم و تجهیزات جانبی دوربین مداربسته به صورت مستقیم از چین می باشد که این لوازم عبارتند از ال ای دی های مادون قرمز، بدنه دوربین، ای آر کات، برد دوربین مداربسته و غیره. مونتاژ کننده های سطح کشور می توانند لوازم مورد نیاز خود را همراه با گارانتی معتبر از این فروشگاه با قیمتی مناسب سفارش دهند.

نمایندگی فروش قطعات دوربین مداربسته

مونتاژ دوربین های مداربسته

کافیست تنها کیفیت و انتظار خود از دوربین مداربسته را با ما بازگو کنید و بهترین و با کیفیت ترین دوربین ها را صاحب شوید. بازرگانی تکنو دوربین بانه با بهره مندی از تیم مجرب و کارآزموده ای که دارد، مونتاژ کننده و سر هم کننده انواع دوربین های نونیم وایرلس، تحت شبکه، آنالوگ، و همچنین سایر دوربین های موجود در بازار با بهترین قیمت می باشد. با خرید دوربین های مداربسته مونتاژ شده توسط این شرکت سود زیادی خواهید کرد که از مهمترین آن ها می توان به پایین آمدن قیمت تمام شده دوربین مداربسته اشاره کرد که این برای مشتری می تواند یک امتیاز باشد.

بازرگانی تکنو دوربین با مدیریت دیمن منصوری در شهر تجاری بانه دارای نمایندگی فروش قطعات مونتاژ دوربین مداربسته اعم از انواع برد، لنز، آی آر کات، کیس های فلزی و پلاستیکی دوربین مداربسته، انواع کابل، انواع ال ای دی های مادون قرمز می باشد. لازم به ذکر است که تمامی این قطعات به صورت عمده و خرده با قیمت همکاری قابل فروش می باشد. مونتاژ کنندگان، همکاران، فروشگاه داران و مهندسین می توانند برای خرید این محصولات همین حالا با شماره های درج شده در این وبسایت تماس حاصل فرمایند.

نمایندگی فروش قطعات دوربین مداربسته

قطعات مونتاژ دوربین مداربسته

  • انواع کابل دوربین مداربسته (کابل کواکسیال- کابل شبکه)
  • انواع فوم دور لنز دوربین مداربسته (انواع دوربین های AHD و تحت شبکه)
  • انواع بدنه دوربین مداربسته (پلاستیکی- فلزی)
  • انواع برد دوربین مداربسته (برد 2 مگاپیکسل AHD سونی IMX323+NextChip2441، برد 5 مگاپیکسل AHD سونی)
  • انواع لنز دوربین مداربسته در مگاپیکسل های مختلف(شیشه ای و پلاستیکی)- وریفوکال- ثابت- چشم ماهی
  • ایرکات IR-CUT دوربین مداربسته (دوربین مداربسته AHD ای اچ دی یا IPای پی)
  • ال ای دی LED مادون قرمز دوربین مداربسته(با تعداد ال ای دی های متفاوت)نمایندگی فروش قطعات دوربین مداربسته

نمایندگی فروش قطعات دوربین مداربسته

بازرگانی تکنو دوربین بانه اولین و بزرگترین شرکت پخش و فروش قطعات دوربین مداربسته در ایران می باشد که هم دارای مجوز فروش این قطعات و هم مونتاژ کننده اصلی انواع دوربین های دام، بولت، اسپید دام و غیره به بهترین نحو ممکن می باشد. لازم به ذکر است که تعویض قطعه و نصب انواع دوربین های مداربسته هایک ویژن، داهوا، هایک لوک و همچنین دوربین های مداربسته نو نیم توسط این مرکز فروش انجام خواهد شد. تیم ما همواره ارائه سیستم مداربسته ای با کیفیت را وظیفه خود می داند.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما