مرکز فروش دوربین مداربسته کوچک شارژی

آیا به دنبال مرکز فروش دوربین مداربسته کوچک شارژی می گردید؟ آیا می خواهید بهترین و با کیفیت ترین دوربین مخفی باطری خور را با قیمتی ارزان خریداری کنید؟ نگران نباشید بازرگانی تکنو دوربین بانه عرضه کننده انواع دوربین مداربسته جاسوسی جیبی جهت جاسازی در مکان های متفاوت می باشد. در ادامه قصد داریم به معرفی دوربین مداربسته مخفی رم خور وایرلس SQT بپردازیم:

مرکز فروش دوربین مداربسته کوچک شارژی

دوربین مداربسته مخفی رم خور وایرلس SQT

آیا می خواهید دوربینی‌ داشته باشید که هم کوچک و دارای قابلیت استتار شدن باشد، و هم اینکه از تکنولوژی دید در شب تا متراژ بالا بهره ببرد؟ بدون شک یکی از برترین گزینه ها دوربین مداربسته مخفی رم خور وایرلس SQT می باشد. این مدل دوربین دارای باتری داخلی قدرتمند لیتیوم یونی است که این امکان را فراهم می کند تا بعد از شارژ می تواند بدون وقفه ۲ ساعت تمام ضبط و فیلمبرداری کند. قابل ذکر است با این دوربین از شر سیم کشی و کابل کشی و یا متصل شدن به دستگاه های ضبط خارجی خلاص می شوید. چراکه از نوع های وایرلس است.

شما می توانید این دوربین ریز باتری دار را در جیب خود پنهان کرده و با فیلمبرداری ۲ مگاپیکسلی باکیفیت و زاویه دید وسیع ۱۴۰ درجه آن در هر قدم و هرکجا که می روید بهره مند شوید. ازهمین رو اگر ورزشکار هستید و می خواهید فیلم های زیادی از منظره ای که می روید داشته باشید این یک انتخاب عالی است.

مرکز فروش دوربین مداربسته کوچک شارژی

دوربین بسیار کوچک رم خور وای فای sqt

این دوربین مداربسته کوچک شارژی از فناوری انتقال تصویر از طریق اینترنت پشتیبانی می کند. به این معنی که قادر است نمایش های زنده محل مربوطه را به خوبی به گوشی های هوشمند اندروید یا آیفون و یا کامپیوترهای شخصی منتقل کند. درنتیجه می توانید دقیقا در همان زمان از راه دور ببینید در مکان مورد نظر چه اتفاقی می افتد. گذشته از این ها با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی تا گنجایش ۶۴ گیگ، می تواند گرفته های خود را با اطمینان بالا داخل آن ذخیره کند.

شما با این دوربین بسیار کوچک رم خور وای فای sqt نه تنها از فیلم های باکیفیت آن بهره مند می شوید، بلکه به وسیله میکروفون داخلی که دارد بفهمید اشخاص داخل محیط درمورد چه چیزی صحبت می کنند و یا به صورت مخفیانه مکالمه ها را ضبط کنید.

این دوربین بدون سیم شارژی رم خور حتی در تاریکی های شب قادر به تشخیص افراد و حوادث داخل محیط تا متراژ ۱۰ متری می باشد. چراکه به ال ای دی های مادون قرمز مجهز است.

سنسور حساس حرکت این دوربین جاسوسی میکروفون دار، همانند دزدگیر فوری عمل می کند. به این گونه در صورت تشخیص حرکت بلافاصله شروع به ضبط و با فرستادن اعلان کاربران را از راه دور مطلع می کند.

مرکز فروش دوربین مداربسته کوچک شارژی

مرکز فروش دوربین مداربسته کوچک شارژی

تکنو دوربین، بزرگترین مرکز فروش دوربین مداربسته مخفی می باشد که محصولات خود را با ارزان ترین قیمت عرضه بازار می کند. در صورت سفارش آنلاین یا حضوری ارزان قیمت انواع دوربین های مداربسته شارژی کوچک هم اکنون با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس حاصل فرمایید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما