لیست قیمت فروش عمده قطعات دوربین مداربسته

لیست قیمت فروش عمده قطعات دوربین مداربسته را همراه با تخفیف از مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری بانه دریافت کنید. بهترین و با کیفیت ترین لوازم و تجهیزات جانبی دوربین مداربسته را تنها از ما بخواهید. با خرید لوازم جانبی و اجزای تشکیل دهنده سیستم مداربسته از فروشگاه لوازم جانبی منصوری بانه، عملکرد دوربین های مداربسته خود را بالا ببرید. جهت خرید و فروش عمده قطعات جانبی دوربین های مداربسته تحت شبکه و AHD با ما تماس بگیرید تا از تخفیف ویژه این ماه بهره مند شوید.

لیست قیمت فروش عمده قطعات دوربین مداربسته

نمایندگی دوربین مداربسته در بانه(فروش قطعات)

بازرگانی تکنو دوربین با مدیریت دیمن منصوری در شهر تجاری بانه دارای نمایندگی فروش قطعات مونتاژ دوربین مداربسته اعم از انواع برد، لنز، آی آر کات، کیس های فلزی و پلاستیکی دوربین مداربسته، انواع کابل، انواع ال ای دی های مادون قرمز می باشد. لازم به ذکر است که تمامی این قطعات به صورت عمده و خرده با قیمت همکاری قابل فروش می باشد. همکاران، فروشگاه داران و مهندسین می توانند برای خرید در تعداد بالا با شماره های درج شده در این وبسایت تماس حاصل فرمایند.

لیست قیمت فروش عمده قطعات دوربین مداربسته

قطعات مورد نیاز در مونتاژ دوربین مداربسته

  • برد دوربین مداربسته یا pcb (برد 5 مگاپیکسل AHD سونی، برد 2 مگاپیکسل AHD سونی IMX323+NextChip2441)
  • لنز دوربین مداربسته در مگاپیکسل های مختلف(شیشه ای و پلاستیکی)
  • ایرکات IR-CUT دوربین مداربسته (دوربین مداربسته AHD ای اچ دی یا IPای پی)
  • ال ای دی LED مادون قرمز دوربین مداربسته (هر چه تعداد ال ای دی های مادون قرمز بیشتر باشد نوردهی بیشتر در شب خواهد داشت)
  • کابل دوربین مداربسته (کابل کواکسیال- کابل شبکه)
  • فوم دور لنز دوربین مداربسته (انواع دوربین های AHD و تحت شبکه)
  • بدنه دوربین مداربسته (پلاستیکی- فلزی)

لیست قیمت فروش عمده قطعات دوربین مداربسته

لوازم جانبی دوربین مداربسته

به طور کلی از ترکیب مناسب انواع لوازم و قطعات دوربین مداربسته یک سیستم فیلم برداری مطلوب در محیط شکل می گیرد. این اجزای تشکیل دهنده کنار هم بهترین نتایج را برای کاربران بدست می آورند. برای همین این همه محصولات باید همیشه کامل باشند. در این میان یکی از قطعات مهم دوربین های مداربسته هارد دیسک می باشد. این محصول وظیفه ذخیره و نگهداری حجم زیادی از اطلاعات مورد نیاز دوربین های مداربسته را برعهده دارد. همچنین قابلیت دسترسی به داده ها و فایل های گرفته شده دوربین ها را ساده تر می کند‌.

کابل های کواکسیال یکی از اجزای مهم در انتقال داده ها و سیگنال های دوربین ها می باشد که متناسب با تکنولوژی نوع دوربین استفاده می شوند. به طور کلی کابل کواکسیال با اتصال به دوربین های آنالوگ، امکان انتقال فایل ها را به دستگاه ضبط کننده دی وی آر فراهم می کنند. انواع کابل های کواکسیال پرکاربرد عبارتند از: RG59، RG6 و RG1. که هرکدام به نوبه خود عملکرد باکیفیت و بدون نویزی دارند. از طرف دیگر کابل های شبکه در انواع مدل ها عرضه می گردد. این محصولات قابلیت اتصال به NVR ها و سپس اتصال به اینترنت را فراهم می کنند.

آداپتور دوربین مداربسته

آداپتور های موجود در وب سایت ما به تأمین انرژی دوربین های آنالوگ کمک می کنند. هدف اصلی این محصولات تبدیل برق شهری ۲۲۰ ولت به برق مورد نیاز دوربین ها یعنی ۱۲ ولت به صورت VC می باشد. این محصولات طول و عمر ماندگاری دارند و از عملکرد عالی بهره می برند.

دستگاه ضبط کننده ویدیو DVR و NVR

دستگاه ضبط کننده ویدیو DVR و NVR یکی از لوازم جانبی های اساسی در جهت انتقال، پخش، بازبینی ویدیو و تصاویر گرفته شده از طریق ‌دوربین ها می باشد. این رکوردر های دوربین، هرکدام دارای ویژگی های خاص به خود هستند و در نمایندگی های فروش ما در انواع برند های شناخته شده و معتبر به فروش می رسند. همچنین می توانید این محصولات را متناسب با تعداد دوربین های محیط خود در انواع ۴ کانال، ۸ کانال، ۱۶ کانال و ۳۲ کانال انتخاب کنید. برخی از آپشن های ویژه این دستگاه های ضبط کننده عبارتند از: فرمت های فشرده سازی و قابلیت تشخیص حرکت، مجهز به انواع پورت های ورودی و خروجی ارتباطی، امکان تنظیمات نور و رنگ تصاویر دوربین مداربسته، قابلیت انتقال تصاویر و اتصال به اینترنت و غیره.

فیش های بی ان سی BNC از قطعات ارتباطی دوربین ها محسوب می شود که اتصال کابل های کواکسیال در دوربین های آنالوگ از طریق آن ها انجام می گیرد.

لیست قیمت فروش عمده قطعات دوربین مداربسته

می دانیم که دوربین های مداربسته به خودی خود قادر به انتقال، ضبط و ذخیره سازی تصاویر نمی باشند از این رو باید همزمان با خرید دوربین مداربسته و دستگاه ضبط تصاویر، به فکر تهیه بهترین و مرغوب ترین کابل، هارد، فیش، آداپتور و غیره باشیم تا انتظاری که از سیستم مداربسته داریم له خوبی بر آورده شود. چراکه این لوازم و تجهیزات جانبی اصلی ترین نقش را در کیفیت و نحوه ضبط تصاویر و ویدئو ها را داند. بازرگانی تکنو دوربین بانه وارد کننده مستقیم انواع قطعات جانبی دوربین مداربسته به صورت مستقیم بوده و همچنین پخش کننده عمده این محصولات با قیمتی منصفانه در سطح کشور می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما