قیمت دوربین مداربسته خیلی کوچک پیچی AHD

قیمت دوربین مداربسته خیلی کوچک پیچی AHD را  از طریق نمایندگی های تکنودوربین در سراسر ایران دریافت کنید. این مدل دوربین به دلیل ظاهر نامحسوس و قابلیت شنود صدای محیطی که دارد محبوبیت بالایی میان کاربران نسبت به انواع دوربین مداربسته مخفی کسب کرده است. با ما باشید تا با این دوربین مداربسته ریز شکل پیچی ahd آشنا شوید:

قیمت دوربین مداربسته خیلی کوچک

دوربین مداربسته ریز طرح پیچ

گاهی اوقات شرایط کاری و یا موقعیت منازل به گونه ای است که باید در آن محل دوربین مداربسته بسیار کوچک و غیر قابل تشخیص نصب کنید. از همین رو یکی از پرفروش ترین مدل ها دوربین مداربسته خیلی کوچک پیچی AHD می باشد که از طریق فیش مخصوص به دستگاه ضبط کننده ویدیو دی وی آر متصل می شود تا گرفته های خود را ثبت کند.

یکی از اولویت های خرید انتخاب دوربین های مداربسته، میزان دید در ضبط شده ها است. از همین رو این مدل دوربین مداربسته پیچی از نظر کیفیت تصویر هم بدون نقص عمل می کند. چراکه دارای رزولوشن 1080p پیکسل است و تمام تصاویر محیط مورد نظر را هم به صورت بسیار شفاف ضبط می کند.

علاوه براینکه دوربین مداربسته طرح پیچی ۲ مگاپیکسل قابلیت ثبت تصاویر باکیفیت را دارد، به میکروفون داخلی مجهز می باشد و قادر است تا صداهای محیط مورد نظر را هم به خوبی ضبط کند. بنابراین این دوربین می تواند انتخاب مناسبی برای محیط های داخلی مشاغل مختلف،  اتاق جلسات مختلف و حساس، اتاق بچه ها و یا فراد مسن جهت نظارت کار پرستاران آنان و غیره باشد. همچنین نصب و راه اندازی بسیار آسانی دارد که خود به تنهایی می توانید آن را با سیم مختص به خود به دستگاه ضبط کننده dvr متصل کنید.

قیمت دوربین مداربسته خیلی کوچک

دوربین ریز جاسوسی پیچی

به دلیل اینکه این دوربین مداربسته ahd ظاهری خیلی مشابه به پیچ های معمولی کوچک دارد، می توانید از آن به عنوان دوربین مخفی استفاده کنید. همچنین می‌توانید بر روی درب و پنجره های اتاق محل مورد نظر نصب کنید بدون اینکه شخصی غیر از شما متوجه دوربین بودن آن شود.

به طور کلی برای شما این امکان فراهم است تا به صورت نامحصوص در محیط از طریق این دوربین مداربسته خیلی کوچک پیچی AHD صداها و تصاویر باکیفیت و واضح را ضبط کنید و به دستگاه دی وی آر منتقل کنید. قابل ذکر است با متصل کردن این دوربین سیمی ریز به منبع تغذیه، می توانید همه ساعات شبانه روز به فیلمبرداری محل مد نظر بپردازید.

یکی از ویژگی های پراهمیت این مدل دوربین مداربسته خیلی ریز ahd پیچی، وزن بسیار سبک آن است چراکه با میزان کمتر از ۷۰ گرم آن می توانید بر روی همه اجناس از اسباب بازی های بچه ها تا داخل قفسه کتاب ها و غیره نصب کنید.

قیمت دوربین مداربسته خیلی کوچک

دوربین مداربسته مخفی سیمی پیچی‌ ahd

دوربین مداربسته مخفی سیمی پیچی‌ فراهم کردن امنیت کاربران خویش را در اولویت خود قرار داده است. همچنین به راحتی در هر مکانی به شرط اتصال به کابل خود، نصب و تعبیه می شود و ضبط های خود را به صورت بسیار نامحسوس در محیط ارائه می دهد. به گونه ای که اشخاص داخل منطقه غیر از شما متوجه دوربین بودن آن نمی شوند. همچنین برای اینکه بیشتر مخفی بماند داخل اجسام و اشیاء روزمره پنهان می گردد. زیرا به وسیله ابعاد ریزی که دارد، به راحتی داخل لوازم جانبی تلویزیون، خودکار، گوشی‌های تلفن خانه و غیره استتار می شود.

این دوربین مداربسته مخفی ahd به دلیل ظاهر بسیار مشابهی که به پیچ‌های معمولی دارد از کاربرد های گوناگون و مختلفی تشکیل شده است. به عنوان مثال مدل مناسبی برای نصب داخل ویترین های مغازه می باشد و شناسایی مجرمان را در کمترین زمان ممکن امکان ‌پذیر می کند‌. علاوه بر این ها، برای کنترل رفتار پرستار کودکان مدل مناسبی برای والدین شاغلی است که در طول روز کودکان را با آنان تنها می گذارد. از طرف دیگر می تواند برای نظارت افراد مسن خانواده یا حتی حیوان های خانگی این دوربین خیلی ریز در محیط جاسازی می شود.

کاربرد دوربین کوچک شکل پیچ

شما می توانید این محصول را در محل نگهداری اشیای گران بها مانند گاو صندوق و غیره راه اندازی کنید و آسایش و آرامش همیشگی را نصیب خود کنید‌. این دوربین شکل پیچ ahd را می توانید با قیمت بسیار مقرون به صرفه تر از مدل های بی سیم تهیه و نصب کنید.  با داشتن این دوربین می توانید از نگهداری ایمن اسناد و مدارک مهم و مفید اتاق کار خود اطمینان حاصل کنید. تفاوت اصلی این دوربین مداربسته خیلی کوچک شکل پیچ با دوربین های مخفی بیسیم این است که این مدل نیازی به باتری داخلی یا تغذیه خارجی ندارد. بلکه انرژی مورد نیاز خود را از طریق سیم کشی به برق تأمین می کند.

قیمت دوربین مداربسته خیلی کوچک

قیمت دوربین مداربسته خیلی کوچک

بازرگانی تکنودوربین انواع و اقسام دوربین های مداربسته ریز کوچک را وارد کشور کرده و با قیمتی استثنایی به صورت عمده و خرده به فروش می رساند. جهت سفارش دوربین مداربسته خیلی کوچک پیچی و همچنین سایر مدل های دوربین مداربسته ریز روی موبایل جاسوسی، می توانید هم اکنون با شماره های درج شده در وب سایت ما ارتباط برقرار کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما